سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راه حل بلاک چین LaneAxis برای به کار گیری ظرفیت کامل حمل و نقل جاده ای

راه حل بلاک چینی LaneAxis ، برای به کار گیری ظرفیت کامل حمل و نقل جاده ای؛ یکی از انتقاداتی که به اکثر استارت آپ های مبتنی بر بلاک چین

LaneAxis یک سیستم جامع اجاره نرم افزار باربری است که مبتنی بر فناوری بلاک چین بوده و برای از میان برداشتن ناکارایی ها و واسطه ها ایجاد شده است. این پلتفرم غیر متمرکز تعامل بین ارسال کنندگان کالا و حاملان کالا را برقرار می کند و سبب مبادله فوری اطلاعات بین آنها می شود. قابلیت قرارداد های هوشمند باعث مدیریت و پیگیری تراکنش ها در زنجیره تامین حمل و نقل گردیده و علاوه بر آن سبب دیجیتال شدن فرآیند ها، از میان بر داشتن تقلب و تقویت مدیریت موجودی می شود که همه اینها به معنی کم شدن هزینه ها برای مصرف کننده نهایی است.

باربری کسب و کاری بزرگ

باربری کسب و کاری بزرگ در سراسر جهان است که تنها در ایالات متحده حدود ۸۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد و انتظار می رود که در سطح جهان تا سال ۲۰۲۳ ارزش این تجارت به بیش از ۱۵ ترلیون دلار برسد. در این میان، بخش حمل و نقل کامیونی قسمت عمده ای از این صنعت را تشکیل می دهد که با چالش های زیادی مواجه است و این مشکلات هم برای رانندگان و هم برای شرکت هایی که می خواهند اقداماتشان در جهت حفظ محیط زیست باشد، مطرح است.

یکی از این ناکارآمدی ها پدیده ای است به نام “deadheading” که به معنی حرکت کامیون های خالی و یا نسبتا خالی در جاده ها می باشد که یا برای برداشتن بار می روند و یا اینکه بار خود را خالی کرده و بر می گردند. این پدیده یعنی حرکت کامیون های بدون بار که تعداد آنها در جاده ها کم هم نیست، مشکلاتی مانند واژگونی مخصوصا در باد های شدید را برای رانندگان به دنبال دارد و همچنین وقتی که این کامیون ها بدون بار حرکت می کنند، کرایه ای به آنها پرداخت نشده و مصرف سوخت و استهلاک ماشین جبران نمی شود.

عوامل محیط زیستی

از لحاظ محیط زیستی هم این موضوع به معنی اتلاف سوخت و تولید دی اکسید کربن است. بیش از ۷۰ درصد کالا ها در ایالات متحده از طریق کامیون حمل می شوند و بیش از یک چهارم کامیون هایی که هر روزه در جاده ها دیده می شوند، خالی هستند.

Rick Burnett مدیر عامل LaneAxis می خواهد همه این چیز ها را تغییر دهد. او ادعا می کند که زمانِ یک تغییر اساسی در صنعت باربری مهیا است و بلاک چین و قرارداد های هوشمند در این زمینه مشکل گشا هستند. بنا به گفته او، با استفاده از پلتفرم آنها، هماهنگی زیادی بین طرفین انجام شده و حمل و توزیع موثر بار صورت می گیرد. این به معنی درامد بیشتر برای رانندگان و کم شدن تاثیرات محیطی مضر می باشد.

این پلتفرم با  توکن AXIS تامین می شود و پیش فروش این توکن حالا با قیمت ۱۸ سنت فعال است. فروش عمومی آن در ۲۱ سپتامبر آغاز می شود و قیمت در آن موقع ۲۵ سنت خواهد بود. چنین برنامه ریزی شده که در هر مرحله قیمت افزایش پیدا کند و در ۲۰ اکتبر فروش به پایان برسد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه به وب سایت Laneaxis.io مراجعه کنید.

نظر شما در مورد آینده این پروژه چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده است مربوط به نویسنده می باشد و لزوما نباید به ارزجو نسبت داده شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location