video thumb

رشد بی سابقه ارز رمزنگاری شده اتریوم کلاسیک در نتیجه شوک Robinhood

لیست عناوین این مطلب

اضافه شدن اتریوم کلاسیک

اتریم کلاسیک در ۶ اوت به پلتفرم معاملاتی کارگزار آمریکایی Robinhood اضافه گردید که همین امر افزایش چشم گیر قیمت آن را در پی داشت. در نتیجه، قرار گیری در لیست می تواند به عنوان یک کاتالیزور در نظر گرفته شود که به ETC کمک کرد تا به قیمت ۱۹ دلار برسد. شوک این خبر موجب رشد ۸٫۵ درصدی قیمت اتریم کلاسیک شده و به رقابت آن با دیگر ارز های رمزنگاری شده کمک نمود. این ارز رمزنگاری شده با گذر از MIOTA به جایگاه دهم نمودار CoinMarketCap دست یافت.

نمودار روزانه اتریوم کلاسیک

نمودار روزانه اتریوم کلاسیک با گسترش خطوط MACD (خط های آبی و نارنجی) به نفع گاو ها است و نمودار هیستوگرام نیز قدرت آخرین حرکت این ارز رمزنگاری شده را نشان می دهد. علاوه بر این، یک افزایش در حجم صعودی که در روزهای ۳ و ۶ اوت دیده می شود، حمایت قابل توجهی در برابر خط مقاومت ۱۹ دلار فراهم کرده است که از ۱۳ مه به عنوان یک مانع برای این رمز ارز عمل می کرد. در روزهای آتی انتظار می رود که شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالاترین سطح خود در سه ماه گذشته یعنی ۶۴٫۸۷ برسد.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.