video thumb

کمپانی مرتبط با ماینینگ Argo در بورس اوراق بهادار لندن لیست شد

به گزارش خبرگزاری Telegraph در روز ۳ام آگوست، شرکت ماینینگ Argo Blockchain PLC گزارش داده است که به عنوان اولین کمپانی مرتبط با صنعت رمزنگاری به بورس اوراق بهادار

کمپانی Argo که مقر آن در لندن واقع شده به مشتریان خود امکان استخراج و ماین چهار رمزارز اتریوم

بر اساس یک سند پذیرش اولیه از سوی LSE، در مجموع ۱۵۶ میلیون و ۲۵۰ هزار سهام عادی که ۵۳/۲ درصد از سهام صادر شده‌ی شرکت را تشکیل می‌دهند مورد پذیرش قرار گرفته و قیمت هر سهم آن ۱۶ پنی اعلام شده است، این امر باعث شده Argo به سرمایه‌ی بازار(Market Cap) ۴۷ میلیون پوند(معادل تقریبی ۶۱ میلیون دلار) دست یابد.

به گزارش خبرگزاری Telegraph، این کمپانی گزارش داده که توانسته با ثبت نام سهامدارانی از سوی شرکت‌های Miton Capital، Henderson Global Investors و Jupiter Asset Management در حدود ۲۵ میلیون پوند(حدود ۳۲ میلیون دلار) سرمایه‌ جمع‌آوری کند.

جاناتان بیکسبی(Jonathan Bixby) یکی از بنیانگذاران Argo، به خبرگزاری Telegraphگفته است:

 که سیستم اشتراک ماینینگ Argo توسعه داده شده تا درد و سختی‌های وارد شدن  در بزرگ‌ترین تکنولوژی‌های جهان از زمان راه‌اندازی اینترنت تا کنون را از میان بردارد.

در اسناد LSE مرتبط با این کمپانی اعلام شده که این کمپانی در سال ۲۰۱۷ فعالیت‌های خود را با هدف ساخت یک کسب و کار مدیریت مراکز داده‌ی بین‌المللی برای کمک به صنعت ماینینگ رمزارزها

طبق اعلام وب‌سایت رسمی Argo، این پلت‌فرم ابتدا در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و تمام بسته‌های اشتراک آن در حال حاضر به فروش رفته است. اطلاعیه‌ی اولیه شرکت Argo نشان می‌دهد که این شرکت قادر خواهد بود تا در پیشنهادات آینده‌ی خود هرگونه رمزارزی را اضافه و یا حذف کند.

اوایل هفته‌ی جاری، دومین شرکت بزرگ تولید کننده‌ی سخت‌افزار‌های تخصصی ماین بیت‌کوین

روز دوشنبه نیز یک منبع ناشناس گزارش داده بود شرکت بزرگ Bitmain نیز قصد دارد خیلی زود و سریعا پس از رسیدن به حدود ۱ میلیارد درآمد خالص برای سه‌ماه‌ی اول ۲۰۱۸، اولین IPOی خود را راه‌اندازی کند.