سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

Coinbase برای خرید رمزارز از پوند انگلیس پشتیبانی می‌کند

خلاصه مطلب

  • بر اساس اطلاعیه‌ای که ۱ آگوست صرافی و Coinbase

این ویژگی جدید، مشتریان Coinbase که دارای حساب بانکی در انگلیس هستند را قادر می‌سازد تا تراکنش‌ها را سریع‌تر انجام داده و به مشتریان این امکان را می‌دهد که در طی یک روز بتوانند رمزارزها

Coinbase در اطلاعیه‌ی خود به این نکته اشاره کرده است، پیش از اضافه شدن پشتیبانی از GBP، فرآیند خرید و یا فروش رمزارز در مقابل ارز فیات برای مشتریان به انگلیسی چند روز زمان نیاز داشت. چرا که آن‌ها باید در ابتدا رمزارز خود را به یورو تبدیل کرده و سپس از طریق انتقال بین المللی بانکی Wire transfer به GBP تبدیل می‌نمودند.

پلتفرم معاملاتی موبایل Coinbase

این ویژگی هم‌اکنون تنها برای برخی از مشتریان قدیمی شرکت در دسترس است، مطابق وعده‌ی ارائه شده، این سرویس به تدریج از کل مشتریان انگلیسی «در هفته‌های آتی» پشتیبانی می‌نماید.

در این اطلاعیه‌ به این نکته اشاره شده است که در طول چند ماه گذشته، این شرکت در تلاش بر اضافه کردن ویژگی پشتیبانی از GBP بوده است.

این شرکت در ماه مارس مجوز پول الکترونیکی e-money را برای عملیات پولی ارزهای فیات از اداره‌ی عملیات مالی انگلیس(FCA) اخذ نموده است. همچنین به برنامه‌ی پرداخت سریع انگلیس(FPS) (ابتکار بانکی انگلیس با هدف کاهش زمان تراکنش‌های بانکی) نیز دسترسی یافت.

در ماه جولای، Coinbase از اطلاعیه‌ی قبلی خود عقب نشینی کرد، طبق این اطلاعیه Coinbase از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) مجوز فهرست کردن توکن‌هایی که تحت قوانین آمریکا امن شناخته می‌شوند را اخذ کرده بود. سپس سایت‌ها گزارش کردند، این پلتفرم اعلام کرده است که در حقیقت SEC و اداره‌ی تنظیم مقررات صنعت مالی(FINRA) هیچ یک، نقش واسطه(کارگزار) Coinbase را در تضمین توکن‌ها تایید نکرده‌اند.

در ابتدای ماه جولای این شرکت اعلام کرده است که در نظر دارد پنج رمزارز جدید را در پلتفرم Coinbase فهرست کند که شامل (Basic Attention Token (BAT، زی‌کش

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location