video thumb

رمزارز بدهید و طلا تحویل بگیرید

این پلت‌فرم که با نام Digital Gold Exchange(صرافی طلای دیجیتال یا DGE) شناخته می‌شود، اعلام نموده که هدف آن ایجاد یک مکان برای کاربران است که در آن بتوانند دارایی‌های خود را به صورت امن ذخیره و به صورت “سریع، بدون مداخله‌ی واسط و با خیال راحت” مبادله کنند.

یک اکوسیستم مبتنی بر بلاک‌چین

اگرچه تمرکز اصلی این پلت‌فرم طلا خواهد بود، اما در نقشه‌ی راه پلت‌فرم DGE نوشته شده که این شرکت در نهایت قصد دارد فعالیت‌های خود را به دیگر فلزات گرانبها همچون الماس، پلانیت و طلای سفید نیز گسترش دهد. هدف این کمپانی این است که تبدیل طلا به توکن یک تجربه‌ی سریع باشد، روندی که با در نظر گرفتن نرخ تبدیل بر اساس قیمت‌های رسمی بازار در صرافی‌های کره‌ی جنوبی و سراسر جهان صورت بگیرد.

طبق گزارشات DGE بخش از تمرکز آن‌ها توسعه‌ی یک سیستم مبادله است که درک آن ساده باشد، طراحی آن خوب بوده و تفاوت چندانی نسبه به سیستم‌های پرداختی معمول که در سایت‌های تجارت الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نداشته باشد.  این امر باعث می‌شود که پلت‌فرم یادشده قابل دسترسی و برای طیف وسیعی از مشتریان از گرو‌ه‌های سنی مختلف کاملا قابل استفاده باشد.

همکاری برقرار شده است

Digital Gold Exchange اعلام کرده است که با برند‌های مشهوری همکاری خود را آغاز کرده است و نتیجه‌ی این توافقات “یک اکوسیستم پایدار و قابل اطمینان” خواهد بود.

بر اساس گزارشات این کمپانی،‌ اولین قرارداد انحصاری در ماه فوریه با بورس طلای کره با نام ۳M که بزرگ‌ترین فروشنده‌ی طلا در این کشور است، بسته شده است.

در ماه مارس یک توافق‌نامه با Happy Money برقرار شد، این شرکت یک نام تجاری است که کارت‌های هدیه‌ی آن را می‌توان برای خرید در بیش از ۵۰۰ برند در کره استفاده نمود. با انجام این معامله،‌کاربران می‌توانند توکن‌های خود را با کوپن‌های این شرکت مبادله کنند،‌ کوپن‌هایی که در کتاب‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، سینما‌ها، فروشگاه‌های مختلف و دیگر مکان‌ها قابل استفاده برای خرید خواهند بود.

تیم پشت این پروژه اعلام کرده که در رابطه با افزایش اینگونه همکاری‌ها طی ماه‌های آینده، خوش‌بین است.

عناصر این اکوسیستم

DGE اعلام کرده که این پروژه سه عنصر اصلی دارد. اولین مورد یک توکن ابزاری است که با نام TMTG شناخته شده و مخفف The Midas Touch Gold می‌باشد.

اگرچه این توکن به دارایی‌های مملوس مانند طلا بستگی ندارد، اما می‌توان از آن برای خرید دیگر رمزارزها

این اکوسیستم قصد دارد تا یک توکن دیگر با نام MDG نیز ارائه کند. این مورد را می‌تواند با استفاده از توکن TMTG بر روی پلت‌فرم DGE خریداری نمود. البته باید یاد‌آور شویم که این توکن‌ها تنها روی پلت‌فرم یاد‌شده قابل مبادله خواهند بود. این توکن‌ها هرکدام ارزشی برابر ۱ گرم طلا خواهند داشت و هر زمان که کاربران بخواهد می‌تواند آن را با طلای واقعی مبادله کند.

در نهایت، هدف اصلی این پلت‌فرم استفاده از این دو توکن به صورت توام در Digital Gold Exchange،‌ که در نقشه‌ی راه به عنوان “نقش اصلی در اکوسیستم” از آن یاد شده است.

پیش‌فروش یا Presale برای این توکن‌ها طی سه مرحله در ماه می و ژوئن انجام شد و پس از آن ICO

DGE ادعا می‌کند که پلت‌فرم ارائه شده توسط آن‌ها از دیگر اشکال پول مجازی جدا است و با آن‌ها تفاوت دارد، زیرا توکن‌های آن‌ها “می‌تواند به زندگی روزمره‌ی بسیاری از مردم ارزش بدهد”؛ برخلاف دیگر‌ شرکت‌ها که رمزارزهای خود را بدون در نظر گرفته این موضوع که قرار است برای چه چیزی مورد استفاده قرار بگیرند، راه‌اندازی کرده‌اند.