video thumb

بنیانگذار Reddit: امسال قیمت بیت‌کوین به ۲۰۰۰۰ دلار خواهد رسید

خلاصه مطلب

  • الکسیس اوهانین که یکی از بنیانگذاران سایت Reddit(یک سایت خبری/ مباحثه و رتبه بندی محتوای وب) است بر روی پیش‌بینی خود مبنی بر این‌ که قیمت بیت‌کوین

اوهانین، کسی که هم اکنون یک شرکت سرمایه گذاری را راه اندازی کرده است، در مصاحبه‌ی اخیر خود با CNBC از پیش‌بینی قبلی خود که بر روی قیمت اتریوم
او گفت:

در طول چند سال بیت‌کوین آزمون کامل پایداری و افت و خیز را پشت سر گذاشته و مطمعنا رمزارز بسیار قدرتمندی است، همینطور با اطمینان می‌توان گفت یکی از بهترین رمزارزهای اثبات شده برای نگهداری است.

به علاوه او می‌گوید که:

بسیاری از رمزارزهای دارای مارکت کوچکتر «بسیار ضعیف» و در بسیاری از موارد «جعلی» هستند.

 

اوهانین اضافه می‌کند:

همانطور که می‌دانیم در گذشته [بیت‌کوین] ناپایدار بود، ما در بازه‌ی زمانی بلند مدت شاهد افزایش قیمت آن بودیم، چرا که افراد بیشتر و بیشتری به دنبال جایگزین‌های پول fiat (ارزهای فیات همانند پول نقد و دلار دارای ارزش ذاتی نیستند و فقط به عنوان وسیله‌ی پرداخت استفاده می‌شوند (به منظور حفظ ارزش پول خود بودند، مشاهده می‌شود که ارزهای رایج با ناکامی‌های دولت‌ها و دیگر عوامل ایجاد نوسان ارزش خود را از دست می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود که دارا بودن ذخیره‌ی دیجیتال دارایی‌ها همانند بیت‌کوین مطلوب باشد، چرا که شما از جنبه‌ی برداشت آن از بانک و یا بی‌ارزش شدن آن در زمانی که پول یک کشور ارزش خود را از دست می‌دهد نگرانی نخواهید داشت.

روز چهارشنبه، پس از آن که برای مدت زمان کوتاهی قیمت بیت‌کوین با ادامه‌ی روند صعودی به ۸۵۰۰ دلار رسید، بر روی قیمت ۸۳۸۹ دلار معاملات به ثبات رسید. حرکت به سوی ۲۰۰۰۰ دلار حداقل در صرافی‌های غربی قیمت بیت‌کوین را چند دلار بالاتر از بالاترین رکورد تاریخی خود قرار می‌دهد، به عنوان مثال در Bitfinex، قیمت بیت‌کوین در اواسط ماه دسامبر قبل از شروع بازار خرسی (بازاری که درآن قیمت‌ها رو به نزول است)، به ماکزیمم ۱۹۸۹۱ دلار رسید.
طبق گزارش ccn، اوهانین اعلام پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین را در اوایل ماه می آغاز کرد، در آن زمان او گفت که قیمت اتریوم می‌تواند به ۱۵ هزار دلار در سال ۲۰۱۸ برسد، هر چند که او بعد‌ها اعلام کرد که منظورش ۱۵۰۰ دلار بوده است.
اوهانین در مصاحبه‌ی دیگری گفت که اعتقاد دارد تکنولوژی بلاک چین