سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قبل از کنفرانس Blockchain World مک‌آفی بازهم تهدید به مرگ شد!

لیست عناوین این مطلب

خلاصه مطلب

  • طی جدید‌ترین ادعای جان مک‌آفی در رابطه با تهدید شدن به مرگ، او اعلام کرد که در کنفرانس پیش‌رو Blockchain World حضور فیزیکی نخواهد داشت و از طریق تماس تصویری و یا Stream به مصاحبه و گفتگو خواهد پرداخت.

جدیدترین گزارشات نشان می‌دهد که مسئولین سازماندهی کنفرانس‌های دنیای بلاک‌چین

در یک پست توییتری، کنفرانس Blockchain World عنوان کرد که:

به توجه به تعدادی اعلام تهدید مرگ علیه مک‌آفی، تیم BWC مجبور شده است تا وی درخواست کند تا سخنرانی خود را به صورت زنده و از یک جای امن به شکل Steam انجام دهد. تلاش‌های آقای مک‌آفی تاثیر جهانی دارد و توسط چند نفر به سکوت نخواهد رسید.

مک‌آفی نیز در توییتر خودش اعلام کرد:

من از سازمان کنفرانس Blockchain World به دلیل چندین مورد تهدید به مرگ درخواست کردم تا حضور من در این کنفرانس لغو شود. من به صورت Stream در ساعت ۱۱ از یک مکان نامعلوم صحبت‌های خود را انجام خواهد داد.

او کمی بعد از طریق یک پست توییتری جدید توضیح داد:

اینکه من بر روی صحنه حاضر نشوم انتخاب من نبوده است. این تصمیم توسط سازمان دهندگان کنفرانس پیش‌رو صورت گرفته است.

با صرف نظر از اینکه آیا اخبار راجع به تهدید به مرگ او صحت دارد یا خیر، باید یادآور شویم که مک‌آفی چندی قبل اعلام کرده بود که به دلیل ترور از طریق مسمومیت، به مدت چند روز در بیمارستان بستری بوده است و با مرگ دست و پنجه نرم کرده است.

مرد فراری

پیش از این موارد، مک‌آفی اعلام کرده بود که وی از طرف دولت ایالات متحده تحت تعقیب است چونکه به دلیل ادعای تقلب در کار‌های SEC به صورت کاملا عمدی، متهم شناخته شده است. این اولین باری نیست که مک‌آفی تحت تعقیب قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۲ و در طول اقامتش در بلیز(Blize)، زمانی که ۴۲ سرباز در حال بررسی دارایی‌های او برای کشف مواد مخدر بودند، باعث به خطر افتادن برخی بخش‌های دولت بلیز شده بود.

پس از آنکه همسایه‌ی او به شکل اسرار آمیزی به قتل رسید، مک‌آفی در همان سال و از طریق گواتمالا توانست از بلیز فرار کند.

در زمان بازگشت به ایالات متحده، مک‌آفی سعی کرد که در سال ۲۰۱۶ به مقام ریاست جمهوری برسد که در این مسیر موفق نبود و حال در نظر دارد که بار دیگر در سال ۲۰۲۰ شانس خود را امتحان کند. برنامه‌ی اصلی او پس از رسیدن به این مقام، افزایش میزان بهداشت عموم در ایالات متحده با استفاده از پلت‌فرم بلاک‌چین

وی در یکی از پست‌های توییتری خود که در رابطه با بهداشت و دشمن همیشگی خود یعنی HitBTC پست زیر را منتشر کرده است:

مک‌آفی در حال حاضر چیزی در حدود ۸۴۵ هزار فالوور در توییتر دارد و انتظار می‌رود که این رقم در آینده‌ای نه چندان دور به ۱ میلیون نفر نیز برسد.

نظر شما در رابطه با تهدیدات اخیر صورت گرفته و اقدام به قتل مک‌آفی چیست؟ آیا او واقعا به این چنین مهره‌ی خطرناکی در صنعت رمزنگاری تبدیل شده است که افرادی برای حذف وی تلاش می‌کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location