video thumb

استیون کوهن مدیر شرکت Cohen private ventures به دنیای رمزارزها وارد شد

خلاصه مطلب

  • استیون کوهن به عنوان یک سرمایه‌گذار و مدیر کمپانی سرمایه‌گذاری Cohen Private Ventures به تازگی در یک صندوق تامین مالی مرتبط با صنعت بلاک‌چین

استیون کوهن(Steven A. Cohen) به عنوان یک فرد ثروتمند و سرمایه‌گذار آمریکایی به تازگی به دنیای رمزارزها وارد شده است. طبق گزارشات منتشر شده در خبرگزاری بلومبرگ(Bloomberg) شرکت بزرگ Cohen Private Ventures که یک شرکت سرمایه‌گذاری میلیادی محسوب می‌شود، به تازگی در یک صندوق تامین مالی مربوط به یک کمپانی مستقل سرمایه‌گذاری کرده است. این صندوق مالی به شرکت‌های مرتبط با رمزارزها

این صندوق تامین مالی در دسامبر سال ۲۰۱۷ توسط آریانا سیمسون(Arianna Simpon) یک مدافع صنعت رمزارزها تاسیس شد. اطلاعات مربوط به این خبر نیز توسط حساب کاربری او در وب‌سایت توییتر، تایید شده است.

طبق گزارشات بلومبرگ، این شرکت مستقل نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در رمزارزهایی است که به عنوان یک پول همه‌کاره عمل می‌کنند.

سیمسون در آخرین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده بوده که:

من فقط به شراکت با کمپانی‌هایی فکر می‌کنم که می‌توانند ارزشمند‌تر از سرمایه‌ی خود باشند.

سیمسون در ادامه توضیح داد که این صندوق سرمایه قرار است علاوه‌بر بیت‌کوین

باید یادآور شویم که سیمسون پیش از این در ۰x که یک پروتکل با امکان ساخت صرافی‌های غیرمتمرکز و Celo است نیز سرمایه‌گذاری کرده است. می‌توان گفت که Celo یک پلت‌فرم برای پرداخت‌های دیجیتالی است که با هدف “حذف موانع بزرگ پذیرش رمزارزها در مقیاس بزرگ” به عنوان یک روش پرداختی است.

البته در نظر داشته باشید که این اولین برخود و همکاری کوهن و سیمسون نیست. در سال ۲۰۱۵ کمپانی Cohen Private Ventures در صندوق سرمایه‌گذاری سیمسون با نام Crystal Towers Capital که بر روی کمپانی‌های مرتبط با فناوری همچون Next Caller و TrueAccord تمرکز داشت، سرمایه‌گذاری کرده است.

استیون کوهن به عنوان یک سرمایه‌گذار آمریکایی و مدیر یک شرکت صندوق سرمایه شناخته می‌شود. طبق گزارشات خبرگزاری Forbes، در مارس ۲۰۱۸ مجموع دارایی‌های اون بالغ بر ۱۴ میلیارد دلار ارزش مالی داشته است. کوهن در جوانی و سال ۱۹۷۸ زمانی که شغل کوچکی در وال‌استریت

کمپانی سرمایه‌گذاری خصوصی کوهن اکنون بر روی مواردی همچون سهام شرکت‌های خصوصی، املاک و مستغلات و سایر موارد سرمایه‌گذاری طولانی مدت می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۰ توسط کوهن راه‌اندازی شد. او در آن سال به صورت همزمان اداره‌ی شرکت Point72 را نیز برعهده داشت.

کوهن نیز به لیست بلندبالای افراد پیوسته به صنعت رمزارزها افزوده شده است، با این حال باید گفت که این سرمایه‌گذاری او در یک زمان بد و همراه با ریسک بالا در صندوق‌های مرتبط با رمزارزها صورت گرفته است. طبق گزارشات منتشر شده، تنها ۸ درصد از ۲۵ صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ جهان از آغاز سال ۲۰۱۸ تاکنون توانسته‌اند به سود دست پیدا کنند و تعداد بیشماری از آن‌ها به دلیل تلفات مالی سنگین به ورشکستگی و سقوط کشیده شده‌اند. بیش‌تر ارقام مرتبط با میزان سود‌دهی تا قبل از ظهور رمزارزها در آپریل سال گذشته، هرگز اعداد دو رقمی به چشم خود ندیده بودند.

نظر شما در رابطه با سرمایه‌گذاری استیون کوهن در صنعت رمزارزها چیست؟ در زمانی که بیشتر صندوق‌های سرمایه‌ در حال ضرر و فروپاشی هستند، چه چیز باعث شده کوهن دست به انجام چنین کاری بزند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.