video thumb

سرمایه گذاران کدام رمز ارز پس از یک سال با سود از آن خلاص شدند؟

پس از انتظار یکساله برای دریافت بلاک چین

اگرچه، برای سرمایه گذارانی که این توکن را در ICO

قابل ذکر است که به محض لیست شدن Tezos در صرافی

روز دوشنبه، صرافی Gate.io با رده ۲۲ در میان صرافی های رمز ارز و دارای فعالیت معاملاتی ۲۴ ساعته، پشتیبانی خود از XTZ یا tez که توکن بلاک چین Tezos  است را به اطلاع عموم رساند.

بنابراین، با توجه به اینکه هنوز در روز های اولیه هستیم، این کاهش نشان دهنده هفته نخست سخت برای پروژه ای است که در ماه جولای ۲۰۱۷ حدود ۲۳۲ میلیون دلار سرمایه طی ICO خود به دست آورد. در حالی که Tezos به خاطر پاسخ های خلاقانه اش به مشکلات شبکه بلاک چین مورد توجه قرار گرفت، از آن زمان تا کنون در مدیریت خود دچار کشمکش است.

بدین ترتیب، ناظران بر سر این که این کاهش قیمت یک واکنش سودجویانه ی چند سرمایه گذار محدود است یا این که نشانه تغییرات منفی در مورد پروژه ای که می تواند به عنوان جریان اصلی بلاک چین شناخته شود، دچار اختلاف نظر شده اند.

بر اساس گفتگوی CoinDesk  با سرمایه گذاران، ناظران و مشارکت کنندگان شبکه، مکررا شنیده می شود که ممکن است فرایند فروش با ریسک نقدینگی مواجه و به انتظار های طولانی مدت برای نقد شوندگی منجر شود.

این شتاب ناگهانی برای نقدینگی در بازار رمز ارز Tezos ممکن است شمشیر دولبه باشد

در حالی که سرمایه گذاران برای فروش فعال شده اند، احتمالا عدم وجود نقدینگی کافی (به این دلیل که صرافی مربوطه حجم معاملاتی اندکی دارد) موجب افت سریع قیمت شده است.

Tezos برای حل مشکلاتی که تکنولوژی بلاک چین

 

جای تاسف است که در پروژه ای که هدفش بهبود حکمرانی بود، از همان اوایل کار، Breitmans (شرکت Dynamic Ledger Solutions کنترل کننده کد های تحت پروتکل Tezos) با رئیس بنیاد Tezos، Johann Gevers وارد کشمکش شدند. این مخاصمه که ماه فوریه پایان یافت ماه ها زمان برد. در حالی که این زمان می توانست صرف راه اندازی شبکه شود، باعث هدر رفت انرژی جامعه رمز ارز ها شد و ظاهرا برخی سرمایه گذاران را متقاعد کرده که در اولین فرصت دارایی خود را نقد کنند.

Tezos

اتفاقات ماه های اخیر بازار نیز به افزایش نگرانی ها دامن زده است. EOS یکی دیگر از بلاک چین های بر پایه اثبات سهام و متمرکز بر حاکمیت، از زمان شروع به کارش در یک ماه گذشته، چندین افت را تجربه کرده است. به طوریکه سازمان طراحی کننده ی این شبکه را به فکر تجدید مقررات انداخته است.

از طرفی، کاهش قیمت ها ممکن است ناشی از راه اندازی چندین ICO ی مشابه باشد. شما در این باره چه نظری دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

توجه!

دیدگاه‌هایی که در این مقاله ارائه شده‌اند، متعلق به نویسنده می‌باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی‌باشد و نباید به آن نسبت داده شود.