video thumb

یک پرونده دادخواست تقلب دیگر: اینبار برای مدیر ارشد اجرایی ریپل (Ripple)

به نقل از بیت کوین نیوز، هفته گذشته سومین پرونده دادخواست مربوط به اتهام تقلب در ریپل

Ripple Labs و سومین پرونده دادخواست تقلب در ارز های رمزنگاری شده

Brian J. Robbins به عنوان شریک مدیریتی Robbins Arroyo LLP از طرف David Oconer به عنوان مدیر کالج San Diego یک پرونده دادخواهی سنخی علیه Ripple Labs Inc، XRPII LLC و Bradley Glaringhouse به عنوان مدیر ارشد اجرایی این شرکت ثبت کرده است. این پرونده که در اواخر ماه ژوئیه سال جاری در دادگاه عالی کالیفرنیا در San Mateo ثبت شده است در بیش از بیست صفحه در مورد تقلب و نقض آشکار Howey Test توسط ریپل توضیح ارائه کرده است.

اقای اکانر از طریق تیم حقوقی خود مدارکی دال بر تلاش ریپل برای دستکاری در قیمت این ارز رمزنگاری شده ارائه کرده است که شامل قرار دادن ده ها میلیون توکن

دادخواست تقلب علیه ارز های رمزنگاری شده

این سومین دادخواستی است که از ابتدای ماه مه سال جاری بر علیه یک شرکت ثبت شده است. یک نقطه مشترک بین این پرونده ها وجود دارد و آن هم ادعای اوراق بهادار بودن توکن های XRP بر اساس تعریف قانون تنظیم مقررات ایالات متحده می باشد. بر اساس این ادعا، Ripple Labs یک استاد عروسک گردانی توکن غیر قابل تشخیص از جانب خود XRP است. دادخواست ارائه شده از جانب اوکانر به سختی بر روی ایجاد یک پرونده مبنی بر نقض Howey Test تأکید دارد. Ripple هیچ کدام از این موارد را به راحتی نمی پذیرد و Andrew Ceresney و Mary Jo White را به عنوان دو کارمند سابق و با تجربه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای رهبری گروه مشاوران خود به خدمت گرفته است.

دادخواست علیه ارز های رمزنگاری شده
Lawsuit for alleging securities fraud

ریپل و مسیر مخالف سایر ارز های رمزنگاری شده

XRP به دلایلی که بخشی از آن ریشه در داستان پیدایش آن دارد، به مدت طولانی در مرکز توجهات و گفتگو های بحث برانگیز قرار داشته است. در حالی که بیشتر ارز های رمزنگاری پیشرو از طریق به کارگیری زنجیر استخراج

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.