سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاهش حجم مبادلات بازار بیت کوین (BTC)، اتریوم و سایر رمز ارز ها

لیست عناوین این مطلب

کاهش ماه به ماه حجم مبادلات ۳۰ روزه در رمز ارز ها به نقل از پایگاه خبری Bitcoin.com، بازار بیت کوین همچنان رهبری خود را به عنوان پر مبادله ترین بین کریپتو کارنسی ها، با رقم زدن حجم مبادلات ۳۰ روزه بین جفت های مبادلاتی با BTC به ارزش تقریبا ۱۲۵٫۶ میلیارد دلار، در صدر جدول حافظ است. در مقایسه با حجم ۳۰ روزه ماه مه معادل ۱۸۵ میلیارد دلار، بازار بیت کوین از دست رفتن ۳۲ درصد از حجم مبادلات را به خود دیده است. بر خلاف ماه گذشته، مجموع حجم مبادلات دومین و سومین رمز ارز پر مبادله روی هم از حجم مبادلات BTC پیشی می گیرند – دلار تتر توکن USDT بین ۱۰ رمز ارز پر مبادله کمترین باخت ها را متحمل شده است – کاهش ۱۷ درصدی از حجم ۹۳ میلیارد دلاری در ماه گذشته به ۷۷ میلیارد دلار در ماه ژوئن. حجم مبادلات ماهانه اتریوم نیز نزدیک به ۳۰ درصد، از ۷۶٫۶ میلیارد ماه مه به ۵۳٫۸ در ماه جاری. EOS طی ماه ژوئن مقام چهارم خود را بین پر مبادله ترین ها حفظ نموده، با این حال ریزشی ۳۳ درصدی در حجم مبادلات داشته است – ریزشی از ۴۷٫۵ میلیارد ماه پیش تا حدود ۳۲ میلیارد همین ماه. رتبه بندی های حجم مبادلات کریپتو کارنسی ها در ماه ژوئن تقریبا ثابت بوده است

کاهش ماه به ماه حجم مبادلات ۳۰ روزه در رمز ارز ها

به نقل از پایگاه خبری Bitcoin.com، بازار بیت کوین همچنان رهبری خود را به عنوان پر مبادله ترین بین کریپتو کارنسی ها، با رقم زدن حجم مبادلات ۳۰ روزه بین جفت های مبادلاتی با BTC به ارزش تقریبا ۱۲۵٫۶ میلیارد دلار، در صدر جدول حافظ است. در مقایسه با حجم ۳۰ روزه ماه مه معادل ۱۸۵ میلیارد دلار، بازار بیت کوین از دست رفتن ۳۲ درصد از حجم مبادلات را به خود دیده است.

بر خلاف ماه گذشته، مجموع حجم مبادلات دومین و سومین رمز ارز پر مبادله روی هم از حجم مبادلات BTC پیشی می گیرند – دلار تتر

توکن USDT بین ۱۰ رمز ارز پر مبادله کمترین باخت ها را متحمل شده است – کاهش ۱۷ درصدی از حجم ۹۳ میلیارد دلاری در ماه گذشته به ۷۷ میلیارد دلار در ماه ژوئن. حجم مبادلات ماهانه اتریوم نیز نزدیک به ۳۰ درصد، از ۷۶٫۶ میلیارد ماه مه به ۵۳٫۸ در ماه جاری.

EOS طی ماه ژوئن مقام چهارم خود را بین پر مبادله ترین ها حفظ نموده، با این حال ریزشی ۳۳ درصدی در حجم مبادلات داشته است – ریزشی از ۴۷٫۵ میلیارد ماه پیش تا حدود ۳۲ میلیارد همین ماه.

رتبه بندی های حجم مبادلات کریپتو کارنسی ها در ماه ژوئن تقریبا ثابت بوده است

حجم مبادلات ۳۰ روزه جفت های مبادلاتی بیت کوین کش

با وجود سقوط ۲۱ درصدی حجم مبادلات لایت کوین

توکن XRP شرکت کریپتو

اتریوم کلاسیک

بین ۱۰ رمز ارز پر مبادله مذکور، ترون (TRON) بزرگ ترین بازنده حجم مبادلات بود. جفت های مبادلاتی با TRX کاهش ۵۷ درصدی فعالیت داشتند که این رمز ارز

در پایان هم QTUM رتبه دهم جدول پر مبادله ها را با حجم ۳٫۵ میلیارد دلار در ۳۰ روز گذشته از آن خود نمود.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نیست و نباید به آن نسبت داده شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location