سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اقتصاددان ژاپنی: افزایش سریع قیمت بیت کوین (Bitcoin) در حال حاضر محتمل نیست

افزایش قیمت بیت کوین (Bitcoin) محتمل نیست

Noguchi خاطرنشان می سازد که اکنون  قیمت قیمت بیت کوین

او بر این باور است که ورود به بازار معاملات آتی، قیمت را به مقدار قابل توجهی پایین آورده است. قبلا در ژانویه امسال او ادعا کرده بود که دلیل سقوط قیمت بیت کوین، شروع فروش در قرارداد های آتی بیت کوین می باشد.” قیمت های قبلی بیت کوین حالتی حباب مانند داشته است و حالا داریم حرکت به سوی یک ارزش نرمال را تجربه می کنیم.” بانک فدرال سانفرانسیسکو هم در گزارشی اشاره کرده که ورود بیت کوین به قرارداد های آتی سبب کاهش قیمت آن شده است. علاوه بر آن، بازار در حال حرکت به سوی موقعیتی است که در آن قرارداد های آتی بیت کوین به صورت short-sell (فروش دارایی هایی که هنوز فرد مالک آنها نشده) امکان پذیر است و این در پایین نگه داشتن قیمت، کمک خواهد کرد.

Noguchi به مقاله ای اشاره می کند که در ۷ ماه می توسط Federal Reserve Bank سانفرانسیسکو منتشر شده است که عنوان آن “چگونه قرارداد های آتی، قیمت بیت کوین را تغییر داد.” می باشد و توسط Galina Hale، Arvind Krishnamurty، Marianna Kudlyak و Patrick Shultz نوشته شده است.

به قسمت مهمی از متن این مقاله توجه کنید:

“از پیدایش بیت کوین در ۲۰۰۹ تا میانه ۲۰۱۷، قیمت آن زیر ۴۰۰۰ دلار بوده است. در نیمه دوم ۲۰۱۷، به طور قابل توجه ای تا نزدیک ۲۰۰۰۰ دلار بالا رفت اما به سرعت از اواسط سپتامبر شروع به پایین آمدن کرد. بالاترین قیمت بیت کوین مصادف بود با ورود به معاملات آتی در Chicago Mercantile Exchange.

بالا رفتن سریع قیمت و متعاقب آن سقوط قیمت بعد از ورود به معاملات آتی به نظر اتفاقی نمی رسد، بلکه در سازگاری با یک رفتار تجاری است که معمولا همراه با ورود یک دارایی به بازار معاملات آتی روی می دهد.”

Noguchi اصرار دارد که در واقع اکثریت سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین به پایین رفتن خود ادامه دهد، مخصوصا وقتی که افرادی قادر باشند که از short-selling رمزارز ها

به طور تعجب برانگیزی، Noguchi بر این باور است که این اتفاقات خوب هستند. همچنان که قیمت بیت کوین پایین می رود، تبدیل به یک ابزار جالب برای انتقال پول می شود. او محاسبه کرده که در حال حاضر اگر از بانک Mitsubishi UFJ برای حواله پول استفاده شود، برای هر مقدار بالاتر از ۳۰۰۰۰ ین، ۴۳۲ ین هزینه خواهد داشت و با توجه به قیمت اخیر بیت کوین، ارسال از طریق یک بانک معمولی مقرون به صرفه تر است مگر اینکه قیمت بیت کوین به ۶۷۵۰۰۰ ین سقوط کند. وقتی که بیت کوین به آن سطح برگردد، سرانجام در یک ارزش نرمال معامله خواهد شد. کتاب Noguchi به نام “مقدمه ای در زمینه بیت کوین و بلاکچین

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه داده شده مربوط به نویسنده می باشد و لزوما نباید به ارزجو نسبت داده شوند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location