سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بازیابی ۱۴ میلیون دلار از رمزارز های هک شده توسط صرافی Bithumb

صرافی Bithumb ادعا می کند که ۱۴ میلیون دلار از Bithumb

در این رویداد ۳۵ میلیارد وون کره جنوبی (معادل ۳۱ میلیون دلار) از رمزارز های مختلف دزدیده شد. این شرکت در پنجشنبه گزارش جدیدی از پیشرفت کار در زمینه پیگیری رمزارز های دزدیده شده، منتشر کرد و اعلام کرد که هم اکنون این خسارت را به ۱۹ میلیارد وون (۱۷ میلیون دلار) تقلیل داده است که این کار بعد از همکاری Bithumb با صرافی های جهان برای بازیابی بعضی از وجوه انجام شده است و همچنین سعی شده که از ضرر های بیشتر ممانعت به عمل آید.

در به روز رسانی امروز، Bithumb  همچنین برای اولین بار افشا کرد که در جریان تجاوز اخیر ۱۱ دارایی رمزارز دزدیده شده بودند و به طور قابل توجه ای بیت کوین

از دیگر ضرر های برجسته می توان به دزدیده شدن ۲۲۱۹ اتریوم

بقیه رمزارز های دزدیده شده، رمزارزهایی کمتر شناخته شده هستند که از جمله آنها می توان به مقدار قابل توجهی aelf، golem و توکن های شبکه kyber اشاره کرد. صرافی مذکور به بیان توضیحات بیشتری در این زمینه پرداخت و ابراز داشت که پرونده این حادثه هنوز کاملا بسته نشده است و همچنان تعلیق سپرده گذاری و برداشت دارایی ها از این پلتفرم ادامه خواهد داشت.

تا کنون Bithumb زمان بندی خاصی را برای شروع مجدد خدمات کامل این صرافی بیرون نداده است. به دنبال سرقت هفته گذشته، حجم ترید ۲۴ ساعته در Bithumb به مقدار قابل توجهی کاهش یافت و بر طبق داده هایی که CoinMarketCap اعلام کرده، از ۴۰۰ میلیون دلار در آن زمان به ۱۲۴ میلیون دلار در حال حاضر رسیده است.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه داده شده است مربوط به نویسنده می باشد و لزوما نباید به ارزجو نسبت داده شود.

Source

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location