سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

قیمت بیت کوین (BTC) و کریپتو ها، تمام رشد ۲۰۱۷ سوخت

لیست عناوین این مطلب

بازارهای کریپتو تار مویی افت داشتندعملکرد قیمت بیت کوین (BTC)نشانگر های تکنیکال جفت BTC/USDعملکرد قیمت بیت کوین کش شرایط برای قیمت بیت کوین کش نیز مانند پدرش است. به همین ترتیب گاو های بیت کوین کش در حال دست و پا زدن برای نگاه داشتن بازار در محدوده کنونی قیمت هستند. امروز (زمان نگارش) کل سرمایه بازار بیت کوین کش معادل ۱۱٫۴ میلیارد دلار بوده و حجم ۳۹۰ میلیون دلار مبادله روزانه را از آن خود دارد. بین حدود ۱۶۰۰ نوع موجود از کریپتو ها، بیت کوین کش مقام پنجم در حجم مبادلات روزانه را حافظ است. صرافی های برتری که بیشترین حجم مبادلات را برای فرزند ارشد بیت کوین در آخرین هفته ژوئن رقم زدند به ترتیب زیر هستند: Okex Bitfinex Houbi Hitbtc EXX داده های جمع آوری شده از Crypto Commpare بیانگر حاکمیت BTC با در اختیار داشتن قریب ۴۰ درصد از مبادلات امروز بیت کوین کش است. در ادامه، سهام باقیِ مبادلات به ترتیب از آن USDT با ۲۹ درصد، USD با ۱۷ درصد، KRW با ۶٫۳ درصد و در نهایت ین ژاپن (JPY) با ۱٫۸ درصد بود. افزوده شدن JPY به پنج جفت مبادلاتی برتر بسیار جالب توجه است مضاف بر اینکه ۱٫۵۹ درصد باقی مانده از مبادلات متعلق به جفت اتریوم نشانگر های تکنیکال BCH/USDتحلیل بازار های برتر کریپتو برای امروزرأی آخر تحلیل بازار: بازار کریپتو سر دوراهی سقوط و صعود

قیمت بازار بیت کوین

بازارهای کریپتو تار مویی افت داشتند

به نقل از پایگاه خبری Bitcoin.com، بازار ارز های دیجیتال

از سوی دیگر، بسیاری توسعه پشت پرده این بازار در جریان بوده است. ابر شرکت های متمرکز بر کریپتو مانند Coinbase, Blockchain, Circle و امثال هم، سرگرم جذب سرمایه گذاران سازمانی از جانب شرکت های سرمایه گذاری در بستر های پر ریسک هستند.

عملکرد قیمت بیت کوین (BTC)

عملکرد قیمت بیت کوین گرچه گاوی به نظر می رسد، لیکن خرس ها به تخریب و ویرانگری ادامه داده و در انتظار کوچک ترین فرصت برای فروش کمین نموده اند. با این حال بسیاری وضعیت های فروش در صرافی هایی مانند Bitfinex، به دنبال آغاز رشد مواضع خرید تحلیل رفته و رو به کاهش گذاشته اند.

در زمان گزارش، سرمایه کل بازار بیت کوین کمی بیشتر از یکصد میلیارد دلار بوده و حجم روزانه مبادلات آن حدود ۳٫۷ میلیارد دلار است. صرافی های برتر امروز که بیشترین حجم مبادلات بیت کوین را رقم زدند به ترتیب زیر می باشد:

Binance

Bitfinex

Okex

ZB.com

Bitstamp

ین ژاپن با ۵۹ درصد این بار هم سردمدار حجم مبادلات امروز BTC بود که به دنبال آن دلار تتر (USDT) میزان ۱۷٫۴ درصد، دلار امریکا (USD) میزان ۱۶٫۲ درصد، یورو (EUR) میزان ۲٫۵ درصد و در نهایت WON کره (KRW) مقدار ۱٫۵ درصد از حجم مبادلات روزانه را به خود اختصاص دادند.

نشانگر های تکنیکال جفت BTC/USD

نگاهی به نمودار های ۴ ساعته و روزانه در دو صرافی Coinbase و Bitstamp، خستگی گاو ها از تلاش برای بازگشت و شکست ناموفق محدوده ۶,۲۰۰ دلار را نشان می دهد. درست مانند تحلیل بازار پیشین، در حال حاضر میانگین حرکتی بلند مدت (SMA200) به خوبی بالای خط کوتاه مدت (SMA100) قرار دارد. این نشانگر مسیر سر پائینی قیمت بیت کوین به سمت کمترین محدوده مقاومت است.

سطوح میانگین حرکتی همگرا و واگرا (MACd) نیز پس از صعودی جزئی در دوره های مبادلاتی اول صبح، رو به نزول به نظر می رسند. نوسان سنج (Oscillator) شاخص نسبی قدرت (RSI) نیز شرایط فروش افراطی را در این لحظه نشان می دهد (۳۲٫۰۴) و به این معناست که افزایشی جزئی را در کوتاه مدت شاهد خواهیم بود.

با بررسی دفتر سفارشات می توان دریافت گاو ها برای صعود نیازمند عبور از محدوده ۶۰۰۰ دلار هستند اما با مقاومت های سنگین تری در محدوده ۶۲۰۰ و ۶۴۰۰ مواجه خواهند بود. در عمق بازار، دیواره های صعودی چندان بلند نبوده و ممکن است شرایط در هر لحظه دستخوش تغییر گردد. در مسیر نزولی، کوه های بلند خرید در سطح کنونی قیمت بیت کوین و محدوده ۵۰۰۰ دلار سر راه خرس ها قد برافراشته اند.

عملکرد قیمت بیت کوین کش

شرایط برای قیمت بیت کوین کش نیز مانند پدرش است. به همین ترتیب گاو های بیت کوین کش در حال دست و پا زدن برای نگاه داشتن بازار در محدوده کنونی قیمت هستند. امروز (زمان نگارش) کل سرمایه بازار بیت کوین کش معادل ۱۱٫۴ میلیارد دلار بوده و حجم ۳۹۰ میلیون دلار مبادله روزانه را از آن خود دارد. بین حدود ۱۶۰۰ نوع موجود از کریپتو ها، بیت کوین کش مقام پنجم در حجم مبادلات روزانه را حافظ است. صرافی های برتری که بیشترین حجم مبادلات را برای فرزند ارشد بیت کوین در آخرین هفته ژوئن رقم زدند به ترتیب زیر هستند:

Okex

Bitfinex

Houbi

Hitbtc

EXX

داده های جمع آوری شده از Crypto Commpare بیانگر حاکمیت BTC با در اختیار داشتن قریب ۴۰ درصد از مبادلات امروز بیت کوین کش است. در ادامه، سهام باقیِ مبادلات به ترتیب از آن USDT با ۲۹ درصد، USD با ۱۷ درصد، KRW با ۶٫۳ درصد و در نهایت ین ژاپن (JPY) با ۱٫۸ درصد بود. افزوده شدن JPY به پنج جفت مبادلاتی برتر بسیار جالب توجه است مضاف بر اینکه ۱٫۵۹ درصد باقی مانده از مبادلات متعلق به جفت اتریوم

نشانگر های تکنیکال BCH/USD

نگاهی به نمودار های Bitfinex نشانگر دست کشیدن گاو ها از تلاش برای بیت کوین کش هستند. SMA200 بالای SAM100 کوتاه مدت قرار داشته اما فاصله بین آن ها نسبت به نمودار ۴ ساعته جفت BTC/USD کمتر است. با این وجود، این تحلیل بازار نشان دهنده نزول به کمترین مقاومت، در صورت تخریب روند های صعودی طی امروز می باشد. در زمان نگارش MACd در منطقه پر فراز و نشیب میانی بوده و ادامه حرکت آن در هر دو مسیر سقوط و صعود محتمل است.

سطوح RSI برای قیمت بیت کوین کش روی عدد ۳۱٫۷ و مشابه نمودار جفت BTC/USD است و به همین ترتیب نوسان سنج نمودار ۴ ساعته BCH/USD شرایط فروش افراطی را نشان می دهد. گاو های بیت کوین کش برای صعود نیازمند عبور از محدوده ۶۸۵ دلار هستند تا بتوانند بستری برای آسایش داشته باشند که همچنان در کوتاه مدت قابل دستیابی است. اما در مسیر نزولی، خرس های BCH موانعی سنگین بین نقطه قوت کنونی و ۶۲۰ دلار داشته و در محدوده ۵۹۰ دلار با دیواره های عظیم خرید برخورد خواهند نمود.

تحلیل بازار های برتر کریپتو برای امروز

مقام دوم سرمایه بازار در جدول کریپتو متعلق به اتریوم است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵٫۳ درصد افت داشته است. بازار ETH در قیاس با هفته گذشته نیز ۱۳ درصد نزول نموده و در حال حاضر هر توکن این رمزارز
تحلیل بازار ریپل

در آخر هم نوبت به صاحب حواشی چند وقت اخیر، EOS می رسد که همچنان مالک سفت و سخت مقام پنجم جدول با وجود افت ۵٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. نمودار های EOS نزولی حدود ۱۷ درصد در مقیاس هفت روزه را نشان داده و ارزش هر واحد از آن ۷٫۳۸ دلار رقم خورده است.

رأی آخر تحلیل بازار: بازار کریپتو سر دوراهی سقوط و صعود

از تحلیل بازار امروز چنین نتیجه می گیریم که شک و تردید از اینکه آیا از این بازار خرسی می توان سریع بازگشت یا خیر، همواره پابرجاست. سه کف قیمتی در نمودار زده ثبت شده است و اکنون قیمت بیشتر کریپتو ها بالای نقاط کلیدی نمودار خود قرار دارند. مردم هنوز به سان صندلی بازی، وسط هماهنگ سازی خود با بازار، در جستجوی موج صعودی یا نزولی بعدی به سر می برند.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نیست و نباید به آن نسبت داده شود.

Source & Image

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location