video thumb

روش های پامپ مصنوعی صرافی ها برای بالا نشان دادن حجم مبادلات

اپراتور های تعدادی از صرافی ها روش جدیدی برای پامپ (pump) مصنوعی حجم مبادلات خود پیدا کرده اند. آنها از طریق پرداخت جایزه با استفاده از ICO

تریدینگ در مقابل ماینینگ!

حجم بالای مبادلات یکی از معیار های رقابت صرافی های بیت کوین

اخیراً حتی اتهاماتی مطرح شده است که برخی از صرافی ها، بازار ساز (Market Maker) خود را استخدام می کنند تا این افراد به طور مداوم نسبت به تریدینگ ارز های رمزنگاری

مدل ماینینگ هزینه تراکنش برای جبران هزینه مشتریان

اخیراً Fcoin با هدف کمک به جبران هزینه های تراکنش مشتریان، مدلی با عنوان استخراج هزینه تراکنش (Transaction Fee Mining) اختراع کرده است که توکن های صرافی را در بین مشتریان توزیع می کند. Fcoin پلتفرمی است توسط Zhang Jian به عنوان مدیر ارشد فناوری (CTO) سابق Huobi تأسیس شده است. در حالی که این یک پیشرفت جدید در دنیای ارز های رمزنگاری به شمار می رود، در سایر حوزه های کسب و کار نیز سابقه داشته است.

در برخی از مواقع، FX و کارگزاران سهام با توجه به حجم افزایش مبادلات مشتری از مشوق هایی مانند iPad رایگان یا بازپرداخت های نقدی برای ترغیب مشتریان استفاده می کنند. با این وجود، در اینجا، توکن ها را شاید بتوان به مثابه اوراق بهادار متعلق به سود سهام دانست و نوعی از کنترل در داخل صرافی ها ارائه می دهند که نمی تواند بدون توکن های رمزنگاری شده وجود داشته باشد.

سرقت حجم مبادلات Binance

تعدادی از صرافی ها شامل Coinbene سنگاپور و Bit-Z هنگ کنک که از مدل هزینه تراکنش (Trans-fee) استفاده می کنند بعد از پیدایش Fcoin ظاهر شده اند. این پلتفرم ها به لطف این روش توانستند در مدت زمان کوتاهی به حجم بسیار بالایی از تعداد تراکنش دست یابند. به طور طبیعی، Binance شرکتی است که بیشترین ناراحتی را از این موضوع خواهد داشت چرا که این شرکت، توکن اختصاصی برای خود دارد ولی آن را در یک ICO توزیع کرده است و نمی تواند از این روش برای افزایش حجم مبادلات خود استفاده کند.

شرایط دشوار برای معامله گران کم تجربه و سرمایه گذاران خرد

Changpeng Zhao به عنوان مدیر ارشد اجرایی Binance این عمل را یک ICO تغییر یافته در رسانه های اجتماعی چینی اعلام کرد و اظهار داشت: “اگر بقای یک صرافی، به جای درآمد حاصل از هزینه معامله تا حد زیادی به افزایش قیمت توکن خودش بستگی داشته باشد، ناچارا باید شرایط افزایش قیمت توکن خود را فراهم کند.

در این رابطه، معامله گران کم تجربه و سرمایه گذاران خرد به سختی می توانند در رقابت تریدینگ با وال های ارز های رمزنگاری شده به ویژه وال های صرافی، دست بالا را داشته باشند.

 

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

Source & image