video thumb

SBI ژاپن معامله ی بیت کوین و بیت کوین کش در ازای ین را افزود

لیست عناوین این مطلب

پشتیبانی از مبادله بیت کوین و بیت‌ کوین صرافی SBI، صرافی ارز های رمزنگاری شده ای که زیر مجموعه یکی از بزرگ ترین گروه‌ های خدمات مالی ژاپن می‌ باشد، اعلام کرده است که از دو رمزارز اصلی پشتیبانی خواهد کرد. از تاریخ ۱۸ ژوئن، مشتریان می توانند با استفاده از سرویس Vctrade به مبادله بیت‌ کوین/ ین ژاپن بپردازند. علاوه بر آن از تاریخ ۸ ژوئن نیز این صرافی ارائه سرویس برای جفت معاملاتی بیت‌ کوین ‌کش/ ین ژاپن را آغاز کرده بود. Ihayato کاربر محبوب ژاپنی توییتر که ۱۷۷ هزار نفر دنبال کننده نیز دارد، این سرویس را برای بیت ‌کوین کش و XRP امتحان کرده و نتیجه را توییت کرد: (این ترجمه‌ای آزاد از توییت او به زبان ژاپنی است) صرافی ارز های مجازی SBI، در مبادلات خود با خسّت عمل می کند؛ ۳ ین برای XRP و تقریبا ۳۰۰۰ ین در ازای بیت کوین کش. او افزود: “فکر نمی کنم که این سرویس این جا و در موقعیت کنونی برای به کارگیری مناسب باشد. (اما) توقع دارم که در آینده این امکان وجود داشته باشد. سه جفت معاملاتی

به نقل از خبرگزاری news.bitcoin.com، صرافی ارز های مجازی SBI ژاپن افزون بر یک جفت معاملاتی که سرویس مبادله رمزارزی Vctrade با آن راه‌اندازی شد، دو رمزارز اصلی را به خدمات پشتیبانی صرافی خود افزود. کاربرانی که پیش از راه‌ اندازی این سرویس ثبت نام کرده اند، هم اکنون می‌توانند  بیت کوین ، بیت کوین کش و XRP را در قبال ین ژاپن مبادله کنند.

پشتیبانی از مبادله بیت کوین و بیت‌ کوین

صرافی SBI، صرافی ارز های رمزنگاری شده ای که زیر مجموعه یکی از بزرگ ترین گروه‌ های خدمات مالی ژاپن می‌ باشد، اعلام کرده است که از دو رمزارز اصلی پشتیبانی خواهد کرد. از تاریخ ۱۸ ژوئن، مشتریان می توانند با استفاده از سرویس Vctrade به مبادله بیت‌ کوین/ ین ژاپن بپردازند. علاوه بر آن از تاریخ ۸ ژوئن نیز این صرافی ارائه سرویس برای جفت معاملاتی بیت‌ کوین ‌کش/ ین ژاپن را آغاز کرده بود.

Ihayato کاربر محبوب ژاپنی توییتر که ۱۷۷ هزار نفر دنبال کننده نیز دارد، این سرویس را برای بیت ‌کوین کش و XRP امتحان کرده و نتیجه را توییت کرد: (این ترجمه‌ای آزاد از توییت او به زبان ژاپنی است)

صرافی ارز های مجازی SBI، در مبادلات خود با خسّت عمل می کند؛ ۳ ین برای XRP و تقریبا ۳۰۰۰ ین در ازای بیت کوین کش.

او افزود: “فکر نمی کنم که این سرویس این جا و در موقعیت کنونی برای به کارگیری مناسب باشد. (اما) توقع دارم که در آینده این امکان وجود داشته باشد.

سه جفت معاملاتی

بنا به گزارش ارزجو، صرافی رمزارز SBI، یکی از ۱۶ صرافی مورد تایید دولت ژاپن است. این شرکت سرویس Vctrade صرافی رمزارزی را در ۴ ژوئن تنها با جفت معاملاتی XRP/ ین ژاپن راه اندازی کرد. در حال حاضر، این سرویس فقط برای تعداد محدودی از کاربران که از قبل ثبت نام کرده‌ اند، امکان پذیر است. انتظار می رود که راه اندازی کامل این سرویس در ماه آینده صورت گیرد. با اطلاعیه ای که روز دوشنبه منتشر شد، این صرافی هم اکنون این سه جفت معاملاتی را عرضه می کند: بیت کوین کش/ ین ژاپن ، بیت کوین/ ین ژاپن ، XRP/ ین ژاپن.

برای هر سه این رمزارز ها، مشتریان می توانند مبلغی بین ۵۰۰ ین (معادل ۵٫۵ دلار آمریکا) تا ۵ میلیون ین (معادل ۴۵۲۶۱ دلار آمریکا) مبادله کنند. بدین ترتیب، می توان مبالغ مورد نظر خود به ارز های رمزنگاری شده را بین ۰٫۰۰۰۱ تا ۴۰ بیت کوین کش، ۰٫۰۰۰۱ و ۵ بیت کوین و یا ۱۰ تا ۷۰۰۰۰ XRP تعیین کرد.

به گزارش ارزجو و بنا بر منابع محلی، گروه SBI در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به  درآمد های سه ماهه ی سوم  شرکت اظهار کرده است که امکان اضافه شدن اتر (ETH) نیز در آینده وجود خواهد داشت. در هر صورت، آن گونه که از Impress نقل شده است، SBI اظهار کرده که از رمزارز های کوچک تر پشتیبانی نخواهد کرد.

به منظور افزایش مشارکت بازار در فضای کریپتو

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.