video thumb

کار کردن در آسیا و اقیانوس آرام جنوبی چگونه است

شاید با شنیدن نام آسیا برای کار کردن کمی تعحب کنید. اوضاع کشورهای آسیایی در خاورمیانه باعث شده تا نام این قاره کمی بدنام بشود و قرار دادن آن در فهرستی برای کار کردن کمی عجیب به نظر برسد. اما این طور نیست و کشورهایی مانند ژاپن، چین، اندونزی، هند و در قسمت اقیانوس آرام جنوبی، استرالیا و نیوزلند مکان‌هایی فوق‌العاده برای کار کردن در آسیا به شمار می‌روند و امکان اشتغال در زمینه کسب‌وکار، تجارت بین‌المللی، توریسم، تدریس، فناوری و… را فراهم می‌کنند. پس اگر می‌خواهید زندگی و کار در محیطی جدید با هزینه‌هایی کمتر از آمریکا و اروپا را تجربه کنید، متن زیر را تا انتها بخوانید:

۱. استرالیا

استرالیا کشور بسیار جالبی است زیرا گستره وسیعی از انتخاب‌ها را برای شما فراهم می‌کند. اگر خواهان کار در ادارات استرالیایی باشید، امکان کار کردن در استرالیا و سایر شهرهای این کشور برایتان وجود دارد، علاوه بر مشاغل رسمی و اداری، کار کردن در مزارع، طبیعت حفاظت‌ شده نیز امکان دیگری است که با زندگی در استرالیا برایتان فراهم می‌شود.

کار کردن در آسیا - استرالیا

کار کردن در آسیا - استرالیا

۲. چین

کار کردن در آسیا و در کشور چین یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید تجربه کنید. این کشور پرجمعیت، فرهنگی غنی و اعجاب‌انگیز دارد و کسب‌وکار در آن وضعیت بسیار مطلوبی دارد. چین یکی از اقتصادهای مهم دنیا به شمار می‌رود و از این رو، شرکت‌های متعددی برای کار کردن در آن وجود دارد. غذاهای جدید و متنوع چینی نیز دلیل دیگری برای ماندن و کار کردن در این کشور برای شما فراهم می‌کند.

۳. ژاپن

آیا در کشور خورشید تابان به دنبال مشاغلی که به زبان انگلیسی هستند، می‌گردید؟ ژاپن راهی طولانی طی کرده است و از وضعیتی نه چندان مناسب، به یکی از بهترین اقتصادهای جهان بدل شده است. در این کشور، شرکت‌های زیادی وجود دارد و به عنوان فردی خارجی می‌توانید به تدریس زبان انگلیسی بپردازید یا در برخی از رشته‌های ورزشی مربی‌گری کنید. اگر مدرکی دال بر توانمندی خود در زبان ژاپنی داشته باشید (مدرک JPLT) امکان یافتن مشاغل بهتری هم برای شما در زمینه‌های تجارت، رسانه و صنعت سرگرمی وجود خواهد داشت.

کار کردن در آسیا - ژاپن

کار کردن در آسیا - ژاپن

۴. تایلند

کار کردن در آسیا در کشورهای جنوب غربی آسیا مانند تایلند هم گزینه خوبی است. این کشور دارای جو و فضایی بسیار دلپذیر و مردمانی مهمان‌پذیر می‌باشد و غذاهای خوشمزه آن نیز زبانزد همه است. به عبارت دیگر، کار کردن در این کشور زیبا که سواحلی دیدنی، کوهستان‌هایی سبز و معابد و فرهنگی فوق‌العاده جالب دارد قطعا تجربه‌ای خوب خواهد بود.

۵. کره جنوبی

کار کردن در آسیا برای شما پیشنهادات قابل‌توجهی دارد. یکی از این پیشنهادات کار و زندگی در کشور کره جنوبی است. کره جنوبی وضعیت اقتصادی خوبی دارد، زیبا است و از نظر تولیدات و محصولات فناوری یکی از بهترین‌های بازار در جهان به شمار می‌رود بنابراین گزینه بسیار خوبی برای کار کردن در آسیا به شمار می‌رود. نکته جالب‌توجهی که وجود دارد این است که تدریس زبان انگلیسی در کره جنوبی بسیار پررونق است و حقوق کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بسیار زیاد است.

۶. نیوزلند

برای کار کردن در نیوزلند باید از اوکلند و ولینگتون شروع کنید. نیوزلند هم شرایطی مشابه استرالیا دارد و در آن می‌توانید مشاغلی مانند کارهای رسمی و اداری داشته باشید یا در مزارع کشاورزی مشغول به فعالیت بشوید. کوه‌های برفی، سواحل زیبا و جنگل‌های این کشور، آن را به مکانی قابل تأمل برای کار کردن تبدیل می‌کند.

کار کردن در آسیا - نیوزلند

کار کردن در آسیا - نیوزلند

۷. هند

برای کار کردن در آسیا می‌توانید کشور هند را هم انتخاب کنید. هند بسیار جذاب و دیدنی است و سالیانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند اما فقط گردشگران نیستند که به سمت این کشور، زیبایی‌هایش، فرهنگ متنوه و زبان جالب آن جذب می‌شوند بلکه جویندگان کار هم می‌توانند در شرکت‌های رو به رشد این کشور مشغول به فعالیت بشوند. اقتصاد هند رو به پیشرفت است و از نظر فناوری نیز بسیار قوی عمل می‌کند. بنابراین در زمینه‌هایی مانند پژوهش و فناوری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بنگلور و دهلی از جمله شهرهای معروف هند هستند که برای کار کردن در آسیا نیز گزینه‌های خوبی به حساب می‌آیند.

۸. ویتنام

اگر به دنبال کار کردن در آسیا به شکل موقتی هستید بهتر است به ویتنام هم فکر کنید. این کشور زیبا است، فرهنگی غنی دارد و با تدریس زبان انگلیسی در شهرهای آن مانند: هوشی مین، هو، هانوی و… امکان کار و فعالیت برایتان وجود خواهد داشت. سعی کنید چند عبارت به زبان ویتنامی هم بیاموزید تا در اجتماعات ویتنامی مختلف احساس غربت زیادی به شما دست ندهد. زمینه‌های کار کردن در آسیا با انتخاب ویتنام از این قرار خواهد بود: کشاورزی، مهندسی، تدریس زبان انگلیسی، ساخت‌وساز.

کار کردن در آسیا - ویتنام

کار کردن در آسیا - ویتنام

۹. فیجی

اگر به محیط استرالیا و نیوزلند علاقه‌مند هستید و نتوانستید شغلی در آنجا بیابید، انتخاب فیجی شما را تا حدی به نتیجه‌ای مشابه می‌رساند. فرهنگ فیجی بسیار جالب‌توجه است و از کشورهای مختلفی چون: هند، چین، تونگا، اروپا و… تأثیر پذیرفته است. مردم این کشور بسیار مهمان‌پذیر هستند و در آنجا احساس غربت نخواهید داشت.

۱۰. نپال

نپال کشوری میان چین و هند است. اگر خواهان کار کردن در آسیا هستید و به دنبال زندگی در کشوری با کوه‌های پر برف زیبا می‌گردید که در آن فرهنگ و آئین‌های قدیمی مانند بودایی رایج است، نپال را به خاطر بسپارید. آموزش زبان انگلیسی در کشور نپال فرصت شغلی خوبی است که تجربه‌ای متفاوت را هم برای شما به دنبال دارد.

کار کردن در آسیا - فیجی

کار کردن در آسیا - فیجی

برای سفر به این مناطق هیچ زمان دیر نیست و کافی است به زودی برنامه سفر خود را بچنید. مجموعه ارزجو برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما شما به عنوان یاری همیشگی در کنار شما خواهد بود. کافیست در سایت ما ثبت‌نام کرده و به پنل کاربری خود بروید و در آنجا به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با همکاران ما در ارزجو تماس حاصل نمایید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.

انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷