video thumb

چطور جان مک‌آفی از هر تبلیغ ارز دیجیتالی ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارد؟

چطور جان مک‌آفی از هر تبلیغ ارز دیجیتالی ۱۰۰ هزار دلار درآمد دارد؟Reviewed by ثریا نیل درار on Apr 3Rating: ۵.۰

جان مک آفی برای هر تبلیغ ICO در توییتر، ۱۰۵ هزار دلار هزینه دریافت می کند.

«جان مک آفی» موسس شرکت مک آفی و توسعه دهنده آنتی ویروس تجاری به همین نام، به واسطه هر پستی که برای تبلیغ عرضه اولیه سکه (ICO) در توییتر منتشر کند به میزان ۱۰۵ هزار دلار مبلغ دریافت می کند.
عرضه اولیه سکه به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که پیش از اینکه یک پول دیجیتالی روانه بازار شود، روی آن سرمایه گذاری کنند و به این ترتیب سرمایه اولیه برای توسعه آن توسط ارائه دهندگان فراهم شود.

به طور معمول کمپانی های تبلیغاتی علاقه ای به اعلام میزان هزینه ای که برای بازاریابی عرضه اولیه سکه های ارز دیجیتال انجام می دهند، ندارند، ولی به نظر می رسد این موضوع در مورد مک آفی متفاوت است زیرا تیم McAfee Crypto که به منظور بازاریابی عرضه اولیه سکه، خدمات بهینه سازی وبسایت ها، پیشنهادهای راهبردی و … ارائه می دهد، اعلام کرده که با دریافت  ۱۰۵ هزار دلار عرضه اولیه سکه ارزهای دیجیتال را در توییتر خود تبلیغ می کند؛ اکانت توییتری که اکنون بیش از ۸۱۱ هزار دنبال کننده دارد.

چطور جان مک‌آفی از هر تبلیغ ارز دیجیتالی 100 هزار دلار درآمد دارد؟

به عبارتی می توان گفت این کمپانی از هر کلمه توییتی که به این منظور ارسال شود، مبلغ ۴۳۷ دلار درآمد کسب می کند. وبسایت McAfee Crypto ادعا می کند:

«توییت های جان مک آفی در زمینه ارزهای دیجیتالی با اختلاف بسیار زیاد [نسبت به سایر رقبا] بیشترین تأثیر را دارد»

بنا بر ادعای این وبسایت، تعداد معدودی از افراد می توانند به اندازه جان مک آفی در جامعه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی نفوذ کنند.

می توان این گونه گفت که هزینه ارسال این تبلیغات از سوی توسعه دهندگان پول های دیجیتالی، تنها ۰٫۱۳ دلار به ازای هر کاربر خواهد بود که به این ترتیب میزان بسیار کمی است و به نظر می رسد روشی به صرفه برای آگهی دهندگان باشد.

بر اساس ادعای این وبسایت هر توییت می تواند میلیون ها دلار سرمایه برای آگهی دهندگان جذب کند و همچنین در برخی موارد موجب افزایش ارزش برخی از ارزهای دیجیتالی به میزان بیش از ۱۰۰ درصد شده است. در بررسی هایی که حدود سه ماه قبل توسط وبسایت مادربورد روی اکانت توییتر جان مک آفی انجام شده بود، مشخص شد که ارزش یکی از ارزهای دیجیتال به واسطه توییت او به میزان ۳۵۰ درصد رشد کرده است.

یادآوری می کنیم که اخیراً توییتر از تصمیم خود مبنی بر ممنوعیت تبلیغ عرضه اولیه سکه، فروش توکن و کیف های ارز دیجیتال خبر داده بود: «اخبار تایید نشده از منع تبلیغات ارز دیجیتالی در توییتر!»

به این ترتیب شاید در آینده این موضوع برای مک کافی محدودیت هایی را ایجاد کند.