video thumb

مهم/ احتمال ممنوعیت کاربران ایرانی در بایننس !

لیست عناوین این مطلب

مهم/ احتمال ممنوعیت کاربران ایرانی در بایننس !Reviewed by میلاد غفاری on May 31Rating: ۵.۰

سایت رسمی بایننس به تازگی قسمت شرایط استفاده خود را بروز کرده است که در آن نام ایران به عنوان یکی از کشورهایی که احتمال ممنوعیت کاربران آن وجود دارد، به چشم می‌خورد.

مهم/ احتمال ممنوعیت کاربران ایرانی در بایننس !ترجمه متن این قسمت از سایت به شرح زیر است:

ممنوعیت استفاده

با دسترسی و استفاده از خدمات باینانس شما اذعان و تائید می‌کنید که در لیست تحریم‌های تجاری و اقتصادی مانند فهرست تحریم‌های شورای امنیت‌ سازمان ملل و معادل آن‌ نیستید. باینانس حق انتخاب بازار و حوزه‌ی قضایی خود را دارد و ممکن است کاربران کشور‌های بالکان، بلاروس، میانمار، ساخل عاج، کوبا، جمهوری دموکراتی کنگو، ایران، عراق، لیبی، کره‌شمالی، سوریه، سودان و زیمباوه محدود و مسدود کند. محتوای این توافقنامه از قوانین کشوری که کاربر متعلق به آن است، تخطی نخواهد کرد. باینانس در قبال اینکه کاربران ممنوع شده قادر به دسترسی و استفاده از خدمات آن نیستند، موضع خود را حفظ می‌کند.


این اطلاعیه به معنای ممنوعیت قطعی نیست اما طبق چیزی که نوشته شده است، هر لحظه امکان ممنوعیت وجود دارد.

با توجه به بالا گرفتن تنش‌ها درباره برجام و تحریم‌های ایالات متحده، پیشنهاد می‌شود که برای کم کردن ریسک‌های بلوکه شدن دارایی‌ها که در بیترکس شاهد آن بودیم، دارایی‌های خود را به کیف پول‌های رسمی ارز دیجیتال مورد نظر منتقل کنید.

 

اصلاحیه: نام ایران و سایر کشورها از قسمت شرایط استفاده بایننس پاک شد و کلمه «کشورهای مشخص» جایگزین آن شد اما خطر همچنان باقی است.

اشتراک در تلگرام