سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نظر ویتالیک بوترین درباره امپراطوری خانوادگی بانکی دنیا

ثروت خانوادگی طبقه اشراف جامعه

در پست‌های مختلفی که در تاریخ ۲۶ می بر روی لینک /r/ethereum ردیت شد، بوترین پاسخ خود را درباره تاثیرات بالقوه پروژه IMMO روتشیلد همراه با اتخاذ یک رویکرد انتقادی در مورد حضور آن‌ها به عنوان یک نیروی مهم بازار قرار داد.

او در ردیت خود پرسید که آیا این روزها روتشیلدها ارزش تفکر به عنوان یک گروه تاثیر گذار در بازار را دارند و به اندازه کافی هماهنگ شده‌اند؟

اگر سرمایه‌داران سنتی سطح بالای جامعه قصد ساخت ارز دیجیتال خود را دارند، انجامش بدهند، قدرت بیشتر برای آن‌ها، شما را در بازار نسبتا آزاد می‌بینم.

آیا در واقع روتشیلدها حتی کمی از قدرتی که نظریه‌پردازان توطئه برایشان متصور هستند را دارند و آنچنان که تصور می‌شود هماهنگ‌شده و قدرتمند هستند و یا فقط یگ گروه از سرمایه‌داران خانوادگی مربوط به طبقه اشراف هستند و باقی صحبت‌ها در مورد آن‌ها زیاده‌روی است؟

به من کمک کنید تا تشخیص بدهم.

Vitalik Buterin 26th May 2018


فراوانی شایعات در مورد پروژه
IMMO روتشیلد

گزارشات در مورد پروژه IMMO روتشیلد برای اولین بار هفته گذشته در بخش مطبوعات تخصصی ارزهای دیجیتال منتشر شد. در حالی که تمامی اطلاعات بر پایه شایعات است، تصور می‌شود خانواده روتشیلدها قصد ایجاد یک ارز دیجیتال با ثبات و پایدار مانند تتر را دارند که به طلا یا کالاهای مشابه گره خورده است.

نظریه‌های دیگری نیز به پروژه IMMO گره خورده است، مانند نشریه‌ای که برای اولین بار مفهوم ارز جهانی را در اواخر دهه ۱۹۸۰ بیان کرد که آن هم متعلق به خانواده روتشیلدها است.

پس از بیان نظرات کاربران ردیت در مورد اثرات جانبی تمایلات راجع به ارزهای دیجیتال، احتمال می‌رود شایعات حقیقت داشته باشند. با این حال بوترین در مورد آینده‌نگری سلسله روتشیلد اظهار بی اعتمادی کرد.

او همچنین در ویرایشی به پست خوداضافه کرد که : مشاهدات به روز شده من پس از دیدن پاسخ‌ها این است که روتشیلدها فقط افرادی هستند که در موقعیت‌های مختلفی از ثروت خانوادگی متولد شده‌اند، و تئوری‌هایی که فراتر از آن بیان می‌شوند بی‌پایه و اساس هستند.

در همین حال، آزمایشات قبلی شخص ثالثی که با بیت‌کوین توسط روتشیلدها انجام شد، نشان داد که هیچ تاثیری بر بازار ندارد. در ماه جولای سال گذشته، شرکت سرمایه‌گذاری روتشیلد بر روی اعتبار بیتکوین سرمایه‌گذاری کرد. اعتبار دهنده توسط شرکت سرمایه‌گذاری‌های “گری‌اسکیل” به مدیریت بری‌سیلبرت (Grayscale Investments)  حمایت مالی شده بود.

گروه ارز دیجیتال (Digital Currency Group) که Grayscale یک شرکت تابعه از آن است، تا به حال بر روی چندین کسب و کار خوش نام صنعت ارزهای دیجیتال مانند CoinDeskt، BitPay و بلاک‌چین سرمایه‌گذاری کرده است.

اخیرا، در ماه فوریه ۲۰۱۸، امپراطوری روتشیلد بیشتر از گذشته در معرض بیتکوین قرار گرفت، زمانی که عضو گروه روتشیلد، گلدمن ساکس (Goldman Sachs) صرافی پولونیکس را دایر کرد. شرکتی که در آن سهامدار عمده است.

نظر شما در مورد ارزیابی ویتالیک بوترین در مورد روتچیلدها چیست؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

ترجمه شده توسط رضا گریوانی

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location