video thumb

بیت کوین کش (BCH) و جمع بندی توسعه اپلیکیشن ها و اعلانات جدید

این هفته رمزارز غیر متمرکز بیت کوین کش رشدی در ارزش بازار خود را شاهد بود که با دریاچه ای از اعلانات و توسعه های جدید در چند هفته گذشته همراه شد. ارزش هر واحد BCH (در زمان نگارش)، پس از نزول به زیر محدوده هزار دلار در هفته گذشته، به حدود ۱,۱۲۰ دلار رسید. مضاف بر این که از انشعاب ماه مه گذشته تا کنون، اکوسیستم بیت کوین کش ، تقریبا هر روز اعلانی جدید را، از راه اندازی انواع اپلیکیشن و توسعه پروژه های جامعه اش به نظاره نشسته است.

آمار های امروزه بیت کوین کش

به گزارش ارزجو و به نقل از پایگاه خبری Bitcoin.com، بیش از ۱۰ ماه از انشعاب اول آگوست می گذرد و زنجیره BCH تقریبا ۷۲۰۱ بلاک جلو تر از زنجیره بیت کوین اصلی (BTC) قرار دارد. از همان زمان تا کنون، اکوسیستم این رمزارز غیر متمرکز دو انشعاب سخت را با موفقیت پشت سر گذاشته است، که یکی از آنها موجب تغییر الگوریتم سختی استخراج آن شد و دیگری OP_Codes های جدیدی همراه با افزایش سایز هر بلاک به ۳۲ مگابایت، به شبکه آن افزود.

1344321 1392x721 390x202 بیت کوین کش (BCH) و جمع بندی توسعه اپلیکیشن ها و اعلانات جدید
Today’s Bitcoin Statistics

طی سال گذشته، نرخ هش بیت کوین کش به شکل محسوسی افزایش یافته و در این هفته با تخمین میانگین بین ۱۲ استخر استخراج مختلف، به قریب ۵ اگزاهش رسیده است. بر اساس آمار روز جمعه Coin Dance مورخ ۸ ژوئن، استخراج در زنجیره BCH معادل ۱٫۵ درصد سودآور تر است. در ادامه Coin Dance به جزء شرح داد که امروز، تراکنش در شبکه BTC نزدیک به ۶ برابر هزینه در بر دارد.

بیشتر بخوانید:

فی تراکنش های Bitcoin Cash در استخر Antpool به چه موردی تخصیص می یابد

اطلاعات بازار

داده های بازار حاکی از افت ۲ درصدی ارزش امروز هر واحد BCH (در زمان نگارش)، اما رشد ۱۳ درصدی آن در هفت روز گذشته است. امروز بازار BCH حجم معاملات بیشتری را در قیاس با چند روز گذشته، با مبادله ۵۱۶ میلیون دلار بیت کوین کش در ۲۴ ساعت، شاهد است. برترین صرافی هایی که بیشترین نقدینگی مبادلات را برای BCH رقم زدند شامل: Okex، Binance، L Bank، EXX و Houbi می شوند. مورخ هشتم ژوئن ۲۰۱۸، بیت کوین کش رتبه چهارم ارزش بازار، به استناد CoinMarketCap را داشته و همچنین مقام چهارم در بالا ترین حجم مبادلات را نیز به دوش می کشد.

BTC قوی ترین جفت مبادلاتی با رقیب منشعب از خودش، بیت کوین کش، با سهمی معادل ۴۱ درصد از مبادلات است. به دنبال این جفت، دلار تدر (USTD 30.8%)، دلار ایالات متحده (USD 15.1%)، ون کره جنوبی (KRW 7.9%) و در نهایت اتریوم (ETH 1.3%) سهام داران باقی معاملات هستند.

اعلانات جدید پلتفرم، ابتکار حق انتخاب معدنچیان و جمع آوری سرمایه برای توسعه

در مجموع حال و هوای حامیان بیت کوین کش ، با توجه به تعداد بالای اخبار منتشر شده در مورد این رمزارز در چند هفته گذشته، بسیار مثبت است.

TheFan227Alice 390x189 بیت کوین کش (BCH) و جمع بندی توسعه اپلیکیشن ها و اعلانات جدید
Source

برای نمونه، این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه نویس در چین برای توسعه اپلیکیشن های بیت کوین کش بنیان، گرد هم آمدند که برپا کنندگان آن خبر از نتایج بسیار موفقیت آمیز این رویداد دادند. تیم وب سایت Crypronize.it، خبر از راه اندازی کیف پول BCH محوری به نام Cash Pay را اعلام نمود که هر آن کس هر آن چه آنلاین بخواهد، می تواند توسط آن بخرد. چند روز بعد، بنیان گذار همین وب سایت، Ari به پایگاه خبری بیت کوین، از اینکه چطور تیمشان به توسعه دهنده ای ناشناس کمک نموده تا پلتفرم جمع آوری سرمایه ای با عنوان Lighthouse.cash خلق نماید، شرح داد.

بیشتر بدانید:

مقایسه سرعت پذیرش Bitcoin و Bitcoin Cash از نقطه نظر “راجر ور”

DfHYGDeX4AIXSoM 293x220 بیت کوین کش (BCH) و جمع بندی توسعه اپلیکیشن ها و اعلانات جدید
Miners Choice Initiative/Source

اوایل این هفته news.bitcoin.com گزارشی از ابتکار “حق انتخاب معدنجیان” منتشر نمود، که توسط استخر های استخراج تحت اپراتوری Nchain و Coingeek آغاز شده و هدف بر غبار روبی از محدودیت ۵۴۶ ساتوشی شبکه بیت کوین کش به همراه میسر نمودن امکان تراکنش رایگان بر بلاک، دارد. دکتر “کرگ رایت” از Nchain، درباره این حرکت با این پایگاه خبری سخن گفت و به تشویق سایر استخر های استخراج برای پیوستن به این رویداد پرداخت. از زمان انتشار گزارش این پایگاه خبری در این زمینه، دو استخر استخراج Bitcoin.com و Viabtc تعهد بر پشتیبانی از این جنبش داده اند. علاوه بر این، استخر Bitcoin.com شروع به تخصیص مقداری جزئی از پاداش استخراج هر بلاک برای توسعه BCH نموده و این هفته بودجه گردآوری شده را به تیم توسعه دهنده Bitcoin ABC اهدا نموده است.

انرژی حامیان بیت کوین کش همواره رو به  آسمان

امکان دادن انعام BCH، در پلتفرم محبوب پخش بازی Twitch، که با استفاده از اپلیکیشن Streamlabs به عنوان رابط با اکانت های Coinbase صورت می گیرد، از دیگر اعلانات بیت کوین کش بود. همچنین سرویس پیام رسان رمزنگاری شده جدیدی، با نام Keyport در این هفته راه اندازی شد که به شبکه BCH متصل می باشد.

BCHpairs 1392x696 390x195 بیت کوین کش (BCH) و جمع بندی توسعه اپلیکیشن ها و اعلانات جدید

به همین ترتیب، دو روز پیش مجله محبوب مالی Moneyweek انگلیس برای ویژه مقاله ای، تیتر زد “کدامیک را باید خرید؟ – بیت کوین یا بیت کوین کش”، و در جزئیات این سر مقاله شرح می دهد که چرا باید در بیت کوین کش سرمایه گذاری نمود. آخرین اما نه کم اهمیت ترین خبر نیز افزوده شدن BCH به پلتفرم مبادله Boaexchange، به عنوان رمزارز پایه و پیش فرض ارزیابی بود. دیگر پلتفرم مبادله که جفت مبادلاتی بیت کوین کش با سایر رمزارز های محبوب را ارائه می نماید، صرافی Coinex است.

بیشتر بخوانید:

Bitcoin Cash چگونه می تواند از اشتباهات Bitcoin اجتناب نماید

تبلیغات میدانی BCHbitcoin jeepney main2 630x420 330x220 بیت کوین کش (BCH) و جمع بندی توسعه اپلیکیشن ها و اعلانات جدید

در مجموع، جامعه BCH بسیار خوش بین نسبت به آینده و بسیار خوشنود از اعلانات و توسعه هایی است که برای اکوسیستم بیت کوین کش رخ می دهد. این هفته خبری منحصر به فرد نیز از فیلیپین رسید، بر این مبنی که یک دستگاه خودروی Jeepney، که برای BCH سفارشی سازی شده است، هر روز بین Philcao در شهر Quezon و T.M. Kalaw در Manila در تردد است. پروژه BCH Jeepney توسط ۲۰ نفر از اعضای حامیان بیت کوین کش، با اهدای هر یک ۰٫۵ واحد BCH، ابتکار شد و این شبه اتوبوس برنامه بر پذیرفتن بیت کوین کش، در آینده نزدیک دارد.

بسیاری از این اتفاقات انرژی ای مثبت در سراسر جامعه حامیان BCH افکنده، و این شور و شوق به مرز لبریز شدن رسیده است.

 

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله استفاده شده اند متعلق به نویسنده بوده و لزوما مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

Source & Image