video thumb

مدیرعامل کاردانو عقیده دارد در مدت زمان یک سال بیتکوین و اتریوم را مغلوب می‌کند

بر اساس گفته چارلز هاسکینسون، موسس و مدیرعامل ارز دیجیتال کاردانو ، ارز او تا یک سال آینده بر بیت‌کوین و اتریوم غلبه می‌کند. آقای هاسکینسون این نظرات را درست پس از رسیدن این ارز به رتبه هفتم در بازار سرمایه  بیان کرد.

با وجود اینکه امروزه تمامی رمزارزها در وضعیت سبز و رشد خود قرار دارند، هنوز باید نوسانات آشفته‌‌‌‌‌ای که در ماه‌های ژانویه تا فوریه افتاد بهبود یابند. پس دستاوردهای از دست رفته هنوز جبران نشده‌اند.

چارلز هاسکینسون موقعیت آینده کاردانو را تصدیق می‌کند

چیزی که موجب بالا رفتن رتبه یک سکه در بازار سرمایه‌گذاری می‌شود، زیرساخت حمایتی آن است. تیم حمایتی کاردانو بیشتر تمرکز خود را بر روی ارتقاء تکنولوژی خود قرار داده‌اند. بیت‌کوین و اتریوم به خاطر جایگاهشان در بازار سرمایه‌گذاری تاثیر زیادی بر این بازار دارند اما براساس گفته‌های آقای هاسکینسون این وضع تغییر خواهد کرد.

چرا همه شایسته جایگاه خود در بازار سرمایه‌گذاری هستند؟ بیت‌کوین به عنوان یک سیستم پرداخت و یک ابزار مبادله تبلیغ شد و پس از آن همه از بیت‌کوین به این منظور استفاده کرده‌اند، این یک شکست بزرگ برای تمامی افرادی است که بیت‌کوین را تحت چنین عنوانی استفاده کرده‌اند محسوب می‌شود. آن‌ها معمولاً از دریافت آن صرف نظر می‌کنند یا راهی برای تبدیل آن به پول نقد پیدا می‌کنند،که این امر توسط سیستم خلاقانه‌ای مانند Bitpay انجام شده است. اتریوم ادعا می‌کند که یک کامپیوتر جهانی است، اما بعداً CryptoKitties (نوعی بازی کامپیوتری بر پایه بلاکچین اتریوم) این ادعا را از بین ‌برد (در روزهای ابتدایی پیدایش این بازی اینترنتی، شبکه اتریوم دچار اختلال شده بود). Charles Hoskinson

با اینکه حدس و گمان عامل بسیار تاثیر‌گذاری در دنیای رمزارزهاست، تمام ارزهای دیجیتال دارای یک هدف‌اند و آن تغییر جهان به دنیایی بهتر است، چه در مقیاس‌ کوچک و چه در مقیاس بزرگ. اما اگر سیستم در سطح هدف خود قرار نگیرد و مشتری محور نباشد، این هدف دست نیافتنی است.

فرد یا گروهی که قصد دارد این صنعت را تعمیم دهد در ابتدا به تیم،فلسفه و علم در شبکه یک رمزارز که پیشبرد کار را در دست دارند را در نظر بگیرد. به همین دلیل بنیان‌گذار کاردانو

شیوه کار اکوسیستم در مورد کسب‌و‌کارش چیزی بوده که موجب بدست آوردن خوشنامی کنونی و دلیل تبدیلش به پیشروی و رهبری در بازار شده است.

کاربر و امنیت
بر اساس گفته‌های چارلز هاسکینسون همگان در ۶ ماه تا یکسال آینده تاثیرات پلتفرمش را احساس می‌کنند. توانایی تقسیم (بندی) و مقیاس‌پذیری در کنار رسیدن به نقاط هدف باعث قدرتمند‌شدن شبکه می‌شود.

هنگامی که بحث به موضوع امنیت می‌رسد، هاکینسون با این جمله ادامه می‌دهد که امنیت باعث اطمینان‌بخشی در سرمایه‌گذاری رمزارزی است که پروتکل‌هایش اجرا شود و پروتکل‌ها جزو بهترین‌ها در اکوسیستم رمزارزها باشد. (کاردانو) توسط بسیاری افراد از اولین رمزارزهای ایجاد شده است که توسط فلسفه علمی بر مبنای تحقیقات دانشگاهی، پروژه‌های مشترک و نرم‌افزارهایی که روی استاندارد منبع باز توسعه یافته‌اند، یاد شده است.

هنگاهی که کاربران از نحوه عملکرد ددالوس (Daedalus) و مزایای ذخیره‌سازی سرد مطلع شدند، مسائل مربوط به شکاف‌های امنیتی به شدت کاهش خواهد یافت. ددالوس نام کیف پول ارز کاردانو است که به عنوان یکی از بی‌همتاترین کیف‌پول‌ها در بازار شناخته می‌شود. این کیف پول به شما این توانایی را می‌دهد که برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز را درون بلاکچین‌ این رمزارز فعال کنید. پس بسیار قدرتمند، کاربردی و امن است.