سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نگاهی به نتایج کنفرانس Consensus 2018

کنفرانس Consensus 2018 از ۱۴ تا ۱۶ می برگزار شد. فعالان عرصه رمزارزها و زنجیره‌بلوک نتایج این کنفرانس را که توسط پایگاه خبری Coindesk برگزار می‌شود بسیار تأثیرگذار می‌دانند.

در طی سه روز برگزاری این کنفرانس در نیویورک از قراردادهای همکاری و پروژه‌های جدید رونمایی شد که همه آن‌ها با اشتیاق بسیار توسط افراد خوشفکر مورد استقبال قرار گرفت.
در این بین اما عدم افزایش قیمت بیت‌کوین که سال‌های گذشته با برگزاری این کنفرانس افزایش پیدا می‌کرد ولی امسال حتی کاهش هم پیداکرده از نکات جالب کنفرانس Consensus 2018
این در حالی است که تام لی به‌عنوان استراتژیست سابق در وال‌استریت و پیشگوی فعلی قیمت بیت‌کوین ادعا کرده بود که با شروع کنفرانس Consensus 2018 قیمت این رمزارز به ۱۵ هزار دلار خواهد رسید!

امبر بالدت از فروشگاه اپ‌های غیرمتمرکز رونمایی کرد

یکی از اتفاقات مهم Consensus امسال توسط امبر بالدت اعلام شد. وی که قبلاً سرپرستی پروژه Quorum در موسسه جی‌پی مورگان را بر عهده داشته از راه‌اندازی پروژه جدیدی برای توسعه و فروش اپ‌های غیرمتمرکز (Decentralized Applications) مبتنی بر زنجیره‌بلوک خبر داد.
این پروژه جدید Clovyr‌ نام دارد و علاوه بر امکان توسعه و فروش این اپ‌ها با پروژه Quorum نیز همسان‌سازی شده است. پروژه Quorum در واقع گونه‌ای از زنجیره‌بلوک اتریوم را در اختیار صاحبان کسب‌وکارها، مؤسسات و سازمان‌های مالی قرار می‌دهد تا بتوانند به راحت‌ترین شکل از فناوری زنجیره‌بلوک استفاده کنند.

یکی از محورهای کنفرانس Consensus 2018 اپ‌های غیرمتمرکز بود
بالدت در مصاحبه با مجله فوربس درباره این پروژه جدید بیان کرده است:

شرکت‌ها درنهایت از ساخت شبکه‌های زنجیره‌بلوکی که فقط در شرکت‌ آنها قابل استفاده باشد فاصله می‌گیرند چون برای آنها هزینه‌های سنگینی دارد و این همان کاری است که آن‌ها قبلاً با پلتفرم‌های پردازش ابری خصوصی‌شان انجام دادند و به جای آنها از زیرساخت‌های موجود در بازار مثل آمازون و گوگل استفاده کنند.

ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس مبتنی بر زنجیره‌بلوک

برایان کلی که چندین سال سابقه مدیریت سبدهای سرمایه‌گذاری را در کارنامه‌اش دارد در جریان کنفرانس Consensus امسال از راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس خبر داد که در آن سهام ۳۰ استارتآپی که با فناوری زنجیره‌بلوک کار می‌کنند فهرست شده است.
در این صندوق قابل معامله برای فهرست کردن استارتآپ‌ها به معیارهایی مثل ایده، ساختارشکنی در وال‌استریت، تمرکز بر ماینینگ، تأکید بر صرافی و نوآوری در زمینه ایجاد اینترنت توزیع‌شده توجه شده است.

شرکت HTC بر روی اسمارت فون زنجیره‌بلوکی کار می‌کند

یکی از دیگر رونمایی‌های جالب Consensus خبری از HTC بود که نشان می‌دهد این تولیدکننده تلفن همراه در حال کار کردن بر روی یک اسمارت فون اندرویدی اما مبتنی بر فناوری بلاک‌چین است که همراه با یک والت عرضه خواهد شد.

HTC تصمیم موبایل هوشمند بر پایه فناوری بلاک‌چین را معرفی کند
فیل چین که مدیریت این پروژه را بر عهده دارد معتقد است در آینده هرکدام از این اسمارت‌فون‌های زنجیره‌بلوکی HTC‌ به‌مثابه یک گره شبکه عمل خواهند کرد که این امر تبادل رمزارزها میان دارندگان این موبایل را راحت‌تر خواهد کرد.

اتریوم به دنبال آسان‌سازی استفاده از زنجیره‌بلوک است

اتحاد سازمانی اتریوم که اکنون بیشتر از ۵۰۰ شرکت، بانک و موسسه مالی از اعضای آن هستند در کنفرانس Consensus 2018 از انتشار مجموعه دستورالعمل‌هایی برای استفاده آسان‌تر از اتریوم در سازمان‌ها خبر دادند.
این اتحاد که عمدتاً بر روی بهبود محرمانگی، انعطاف‌پذیری و امنیت بلاک‌چین اتریوم کار می‌کند معتقد است این دستورالعمل‌ها منجر به تدوین استانداردهای بهتر در حوزه استفاده از زنجیره‌بلوک برای سازمان‌ها می‌شود.

جواهرات لاکچری و اسنوپ داگ در Consensus 2018

در جریان کنفرانس از حلقه‌های طلا با تزیین الماس رونمایی شد که به خاطر طراحی خاصشان لقب حلقه‌های بیت‌کوین به آن‌ها داده‌شده است.

Consensus 2018
درنهایت پایان دهنده کنفرانس امسال رپر آمریکایی اسنوپ داگ بود که توسط شرکت ریپل به این مراسم دعوت شد و دقایقی حضار را از فضای یکنواخت زنجیره‌بلوک و رمزارزها به دنیای موسیقی برد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location