video thumb

گزارش روز بازار: سیر نزولی قیمت برای بازار رمزارز (Cryptocurrency)

به گزارش ارزجو به نقل از بیت کوین نیوز، بازار رمزارز

در طول ۲۴ ساعت گذشته ارزش بیت کوین کش (BCH) در حدود ۱۰٫۴ درصد کاهش یافته و قیمت آن به حدود ۱۲۵۸ دلار برای هر BCH رسیده است. قیمت بیت کوین (BTC) نیز روندی کاهشی داشته و با ۵٫۶ درصد کاهش به ۸۲۳۴ دلار در زمان نگارش این متن رسیده است.

بازار رمزارز بیت کوین کش در طول هفته جاری ۲۰ درصد کاهش داشته است

حداقل سه چهارم کل اکوسیستم بازار رمزارز (Cryptocurrency) در روز چهارشنبه روندی کاهشی را تجربه کردند. ارزش حجم کلی معاملات روز چهارشنبه عددی در حدود ۲۲٫۶ میلیارد دلار بوده است. بیت کوین کش به دلیل به روز رسانی که اندازه هر بلوک آن را به ۳۲ مگابایت افزایش می داد، مقداری از ارزش خود را از دست داد.

حجم معاملات بیت کوین کش نسبت به هفته گذشته به مراتب کمتر بوده است و در روز سه شنبه تنها ۱ میلیارد دلار BCH معامله گردید. پنج اکسچنج Okex، Bitfinex، Huobi، Upbit و Hitbtc  بیشترین حجم معاملات بیت کوین کش را در طول معاملات روز چهارشنبه به خود اختصاص دادند. هر دو جفت تریدینگ کره جنوبی یعنی won و tether (USDT) بیت کوین کش حجم نمایی را تجربه کرده اند، ولی بیت کوین با ۳۴ درصد همچنان جفت مسلط این بازار است. بعد از جفت BCH/BTC نیز تِتِر (USDT) با ۲۵٫۴ درصد، دلار آمریکا با ۲۲ درصد، KRW با ۱۴ درصد و یورو با ۱٫۴ درصد قرار دارند.

شاخصه های تکنیکال BCH/USD

بررسی شاخصه های تکنیکال نشان می دهد که خرس های بیت کوین از روز شنبه یک رقابت کوچک را در قیمت ها شروع کرده اند و در حال حاضر نیز در تلاشند تا قیمت بیت کوین را به کمتر از ۸۰۰۰ دلار کاهش دهند. بازگشت خرس ها با سود ناچیز در ۱۲ مه و در قیمت ۸۲۰۴ دلار شروع شد ولی گاو ها، بارها در جلوگیری از روند خطی کاهشی قیمت شکست خوردند و در نتیجه، قیمت بیت کوین به کمترین میزان خود در ۳٫۵ هفته گذشته رسید و روز چهارشنبه به قیمت ۸۱۰۰ دلار در Bitfinex معامله گردید.

بررسی نمودار چهار ساعته BCH/USD بر روی بیت فینیکس نشان می دهد که قیمت در حال حاضر شاهد تحکیم مثلثی عمیق است. MACd بعد از یک شیب کاهشی در حال افزایش است و می توان بهبود بیشتری را در کارت ها شاهد بود. نوسانگر بر اساس سطوح RSI در نزدیکی ۳۸ قرار دارد که نشان از قریب الوقوع بودن شرایط فروش بیش از حد است. نگاهی به دو میانگین متحرک ساده نشان می دهد که خط مقاومت در برابر صعود برای کوتاه مدت در ۱۰۰ SMA و در بلند مدت برای خط روند ۲۰۰ SMA قابل دستیابی است.

بررسی فهرست سفارش در مسیر صعودی نشان می دهد که گاو های بیت کوین کش باید قدرت خود را برای شکستن ۱۳۳۰ تا ۱۳۳۵ دلار جمع آوری کنند تا مسیر صعودی را ادامه دهند. در طرف مقابل، اگر رکود ادامه یابد پایه های مقاومتی بین نقطه قوت فعلی و ۱۲۱۰ دلار وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

خلاصه ای کلی از اقدامات رمزارز (Cryptocurrency)

کل اکوسیستم بیت کوین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 با وجود کاهش های ماه مه، نگاه به بازار رمزارز (Cryptocurrency) همچنان مثبت است

بسیاری از علاقه مندان رمزارز (Cryptocurrency) منتظرند که هفته جاری با تمام روند های کاهشی به پایان برسد. تعداد زیادی از طرفداران ارز های رمزنگاری شده معتقدند که با پایان کنفرانس Consensus که در نیویورک برگزار می شود روند صعودی این بازار ها شروع خواهد شد. تنها چند توکن ناشناس و کوین های باثباتی مانند تتر روز خوبی را پشت سر گذاشتند. بررسی TrueUSD و USD نشان می دهد که تریدر ها  از ارز های رمزنگاری شده باثبات به عنوان سرپناهی برای فرار از وضعیت نامساعد جاری استفاده می کنند.

با وجود این که بازار های مربوط به ارز های رمزنگاری شده در طول ۷۲ ساعت گذشته دست آورد های مناسبی نداشته اند، هنوز هم خوشبینی و دیدگاه های مثبتی برای بهبود وضعیت مابین تریدر ها در گروه های تلگرامی و دیگر رسانه های اجتماعی وجود دارد.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.