video thumb

جمع آوری سرمایه ۳٫۸ میلیون دلاری توسط ALAX برای ارائه بازی های موبایل در آسیا

لیست عناوین این مطلب

ALAX، یک پلتفرم بازی های موبایل است. این پلتفرم پل ارتباطی میان توسعه دهندگان بازی های موبایل با صدها میلیون گیمر موبایل در جهان است.

امضای تفاهم نامه همکاری با Torque Mobile و UTOO باعث نفوذ بیشتر این پلتفرم در شبکه مصرف کنندگان آسیا می شود و می تواند محتوای بازی های موبایل را به آنها عرضه کند.

جمع آوری سرمایه

هنگ کنگ، ۱۵ می ۲۰۱۸ — ALAX پلتفرم توزیع بازی های موبایل، مستقر در هنگ کنگ و ژنو از طریق عرضه توکن توانست سرمایه ای برابر ۳٫۸ میلون دلار جمع آوری کند. با این سرمایه تازه جمع شده، آلاکس با قدرت بیشتری خواهد توانست به تعهد خود در بهبود کیفیت محتوای بازی های موبایلی در آسیا عمل نماید.این سرمایه به توسعه محصول، گسترش جهانی و جذب نیروی کار نیز کمک می کند.

به گفته Kalvin Feng یکی از بنیانگذاران ALAX:

“از حامیان و سرمایه گذاران سپاسگزاریم که در جمع آوری سرمایه به ما یاری رساندند. تیم آلاکس برای دستیابی به آنچه در نظر دارد یعنی ایجاد اکوسیستم جهانی بازی های موبایل سخت تلاش خواهد کرد و آنچه که مایه مباهات ما خواهد بود را می سازیم. ALAX

شرکای تجاری در آسیا

به گزارش ارزجو به نقل از سایت اطلاع رسانی آلاکس، از زمان آغاز به کار در فصل اول ۲۰۱۸، آلاکس جهش محسوسی را در گوشی های موبایل، وسایل الکترونیکی مصرفی و شرکای خرده فروشی رصد کرده است. علاوه بر آن بازارهای چین، هنگ کنگ، مالزی و فیلیپین را در اولویت قرار داده است. در ماه مارس گذشته ALAX همکاری خود را با Gionee چین و هند از میان سازندگان برتر گوشی های هوشمند در جهان اعلام کرد.

ALAX partners in Asia

 شرکت Gionee بالغ بر ۴۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ در جهان به فروش رسانده و پیوسته در حال رشد و افزایش قدرت است. این برند در حال حاضر برترین برند گوشی های هوشمند در بازار هند است. این در حالی است که در ۵۰ بازار جهانی نیز حضور دارد.

 بعد از Gionee، آلاکس همکاری اش را با Torque Mobile یکی از برندهای پیشرو در عرصه گوشی های هوشمند و تبلت در فیلیپین و با  UTOO یکی از گسترنده ترین شبکه های تامین کننده گوشی های موبایل و لوازم جانبی در جنوب شرق آسیا با بیش از ۱۰۶۰۰۰ فروشگاه در مالزی و اندونزی اعلام کرد.

UTOO همچنین کارت های top-up آلاکس (ALAX) را به عنوان مبادله با پول دیجیتال در فروشگاه های خود خواهد فروخت. با این کارت ها خریداران بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بانکی به سادگی می توانند بازی های موبایل خریداری کنند. در واقع UTOO توکن های ALAX را به شکل کارت های top-up با قیمت ثابت دریافت خواهد کرد و می تواند این کارت ها را با یک سود اضافی به کاربران به فروش رساند.

یکی از مدیران UTOO آقای Ee Soon Guan چنین می گوید:

“مفتخریم به همکاری با آلاکس، که مثل ما، پتانسیل بسیار وسیعی از بازی های موبایلی، خصوصا در دسترس قرار دادن این نوع محتوا در آسیا می بیند. ما با یکدیگر می توانیم به سمت آینده بهتری از بازی های موبایلی گام برداریم.”

 

چشم انداز رشد صنعت موبایل در آسیا

در سال های پیش رو صنعت بازی های موبایل در آسیا رشد چشمگیری خواهد داشت. به نقل از نشریه مالزیایی Newzoo report گیمر های مالزیایی توانستند در سال ۲۰۱۷ در صنعت بازی به درآمد ۵۸۹ میلیون دلاری دست یابند که نیمی از آن مربوط به بازی های دانلود شده موبایلی است. پیش بینی می شود که بازار بازی های موبایلی در اندونزی نیز در سال ۲۰۲۱ به ۱٫۱۵ میلیارد دلار با میزان رشد ۱۷٫۵ درصدی در سال برسد.

Newzoo 2017 Global Games Market Per Region April 2017 ALAX توانست 3.8 میلیون دلار برای توسعه بازی موبایل در آسیا جمع کند
Asia Mobile Market Growth

در این میان چین نیز در جایگاه سوم این بازار در جهان قرار دارد و این صنعت تنها در عرض سه سال از ۳ میلیارد دلار به ۱۱ میلیارد دلار رشد کرده است. در نهایت در فیلیپین نیز بازار این صنعت در سال ۲۰۱۷ به رقمی معادل ۱۷۵ میلیون دلار دست یافته و تا سال ۲۰۲۲ این درآمد به ۲۵۶ میلیون دلار خواهد رسید.

مصرف کنندگان و توسعه دهندگان بازی با همراهی ALAX در این بازار از مزایایی همچون زمان سریع تر تراکنش ها، کاهش هزینه تولید محتوا بهره مند خواهند شد و دریچه ای را به روی میلیون ها مصرف کننده فاقد خدمات بانکی برای خرید اپلیکیشن و بازی موبایل باز خواهند کرد.

در گذشته توسعه دهندگان بازی مجبور بودند کارمزد را تا ۷۰% بالا ببرند و برای تسویه حساب نیز تا ۶ ماه در انتظار بمانند. اکنون، به کمک آلاکس، پراخت بصورت آنی برایشان فراهم شده و هزینه های کاسته شده می تواند در توسعه سبد محصولاتشان در بازی ها صرف گردد.

از دید کاربران نیز آنها می توانند با هزینه کمتر، دسترسی بهتری به محتوای مورد نظرشان داشته و این امکان برایشان وجود خواهد داشت که پرداخت هایشان را به سادگی ارسال یک SMS انجام دهند.

توکن های ALAX به زودی در اکسچنج های مختلفی از QRYPTOS شروع شده و به دنبال آن CREX24 و Coinbene در دسترس خواهد بود. بلافاصله بعد از قرار گرفتن در این اکسچنج ها امکان خرید و فروش توکن ها و مبادله آنها با توکن های ALA وجود خواهد داشت.

درباره ALAX

آلاکس پلفرم توزیع بازی موبایل بر پایه تکنولوژی بلاکچین

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.