سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مبادلات آتی CME Group شاخص هایی را برای Ethereum ارائه می دهد

همکاری دو شرکت بزرگ CME

چند وقتی است که گروه بورس معاملات آتی CME Group، واقع در آمریکا به عنوان اپراتور مبادله‌ی مشتقات با  شرکت Crypto Facilities  که یک سرویس مبادله‌ی دارایی‌های دیجیتال واقع در انگلستان است، همکاری نزدیکی را شروع کرده تا بتواند یک سرویس ارائه دهنده‌ی شاخص برای نمایش نرخ مرجع اتریوم و همچنین قیمت آنی این رمزارز را بر پایه‌ی دلار آمریکا راه‌اندازی کنند.

با توجه به گزارشات منتشر شده، این اپراتو روز دوشنبه اعلام کرده است که پس از راه‌اندازی این سرویس هر ۲۴ ساعت یک قیمت روزانه‌ی معیار را با تبدیل به دلار آمریکا و همچنین قیمت آنی و Real-Time اتریوم را بر اساس تراکنش‌ها و فعالیت‌های لیست سفارشاتی که از صرافی‌های Kraken و Bitstamp جمع‌آوری می‌کند، اعلام خواهد کرد. این نرخ‌ها در حال‌ حاضر در وب‌سایت‌های CME Group و Crypto Facilities راه‌اندازی شده و بصورت آنلاین در دسترس هستند که در تاریخ ۴ ژوئن به پلت‌فرم اطلاعات و داده‌های بازار شرکت CME Group نیز اضافه خواهند شد.

تیم مک‌کورت(Tim McCourt) مدیر عامل کنونی شرکت CME Group و همچنین سرپرست بخش محصولات مرتبط با سهام و سرمایه‌گذاری‌های جایگزین این شرکت، در بیانیه‌ای اعلام کرد که:

Tim McCourtشاخص قیمت آنی، Real-time و همچنین قیمت روزانه‌ی اتریوم طراحی شده‌اند تا نیاز‌های در حال رشد و متغیر این بازار را رفع کنند. ارائه‌ی شفافیت قیمت و همچنین یک منبع ارجاع معتبر برای نشان دادن قیمت دو ویژگیهِ اصلی توسعه برای کاربران اتریوم است.

Tim McCourt

تیمو شلافر(Timo Schlaefer) نیز به عنوان مدیر عامل شرکت Crypto Facilities گفت:

اتریوم به عنوان دومین رمزارز بزرگ جهان، با استقبالی عظیم از سوی کاربران و همچنین نرخ رشد عالی در سال ۲۰۱۷ در حال جهش و تبدیل شدن به یک بلاک‌چین پیشرو در امر قرارداد‌های هوشمند است. ما هیجان‌زده هستیم که با ارائه‌ی نرخی قابل اعتماد و مرجع قیمت آنی اتریوم برپایه‌ی دلار، توانسته‌ایم به جامعه‌ی قوی و توسعه یافته‌ی پیرامون اتریوم بپیوندیم.

Timo Schlaefer

با توجه به گزارشات منتشر شده این شاخص‌های جدید توسط کمیته‌ی نظارت بر بیت‌کوین شرکت CME Group، Crypto Facilities و دیگر شرکت‌های فعال در این صنعت تحت نظارت و بررسی مداوم قرار خواهند گرفت. این کمیته‌های نظارت به طور منظم موارد مختلفی از جمله روش‌ها، شیوه‌ها و استاندارد‌های از پیش تعیین شده را بررسی می‌کنند تا از یکپارچگی نرخ‌های مرجع اطمینان حال کنند.

این اخبار تنها چند روز پس از اینکه Crypto Facilities در مبادلات آتی اتریوم فعالیت‌های خود را شروع کرد، منتشر شده است. این پلتفرم اعلام کرد که اولین قرارداد آتی خود را که در رابطه با یکی ازتوکن‌ها بوده از طریق یک پلت‌فرم مجاز در روز ۱۱ می راه‌اندازی کرده است.

نظر شما در رابطه با همکاری این دو شرکت چیست؟ با توجه به گفته‌های مدیر‌های عامل این دو شرکت، آیا ابزار‌های ارائه شده توان رفع نیاز‌های رو به رشد این بازار را خواهند داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location