سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پاپیروس یک پلتفرم بلاک‌چین: ایجاد اکوسیستم غیرمتمرکز در تبلیغات دیجیتال

پاپیروس یک پلتفرم بلاک‌چین با دسترسی آزاد است که برای مقابله با مسائلی از قبیل ترافیک غیرواقعی، امنیت برند، سهم واسطه‌ها و عدم شفافیت در فضای تبلیغات ایجادشده است.

بازار ۲۲۹ میلیارد دلاری تبلیغات دیجیتال با مشکلات مختلفی روبه‌رو است. اما استفاده از فناوری زنجیره‌بلوک می‌تواند تا حد زیادی این مشکلات را برطرف کند.
پلتفرم پاپیروس در رأس هرم خدماتی که ارائه می‌دهد یک سیستم غیرمتمرکز نظارت بر روی چرخه پول در فرایند تبلیغات را برای تبلیغ دهندگان و تبلیغ گیرندگان فراهم می‌کند.
ضمن اینکه داده‌های جمع‌آوری‌شده در طی نظارت بر روی ساختار زنجیره‌بلوک ذخیره می‌شود، از قراردادهای هوشمند هم برای اطمینان از اجراشدن قوانین استفاده خواهد شد.
برخی از این قوانین که می‌تواند در قراردادهای هوشمند گنجانده شود عدم پرداخت پول به تبلیغ گیرندگانی است که با استفاده از ترافیک غیرواقعی آمار مشاهده تبلیغات را افزایش داده‌اند یا تخریب برند تبلیغ دهندگان که باعث جریمه می‌شود.

چگونگی عملکرد پلتفرم تبلیغات پاپیروس

از دیدگاه فناوری عملکرد این پلتفرم زنجیره‌بلوکی را می‌توان در چهار بخش بررسی کرد.
بخش اول مربوط به زیرساخت این پلتفرم است که بر روی اتریوم قرارگرفته و از ویژگی‌های فعلی و آینده اتریوم مثل پشتیبانی از zkSNARKs، طرح Casper و … بهره خواهد گرفت.
در بخش دوم سازندگان پلتفرم زنجیره‌بلوکی پاپیروس از پروتکلی مشابه با پروتکل Lightning استفاده خواهند کرد که به آن‌ها امکان کاهش هزینه‌های داخل شبکه را می‌دهد. دلیل این اقدام تعداد میلیاردها کلیک تبلیغاتی است که در هر ساعت به وجود می‌آید و هزینه بسیار زیاد اجرای قراردادهای هوشمند بین آن‌ها.

بررسی جزییات فنی پلتفرم زنجیره‌بلوکی پاپیروس (ICO)
در بخش سوم همان‌طور که قبلاً هم گفتیم یک مخزن داده امن و شفاف زنجیره‌بلوکی قرار دارد که البته باز با هدف کاهش هزینه‌ها بر روی شبکه زنجیره‌بلوکی رمزارزهایی مثل Filecoin یا Storj ذخیره خواهد شد. در این مخزن داده هر بار کلیک و نمایش تبلیغ به‌صورت یک رویداد ذخیره خواهد شد.
درنهایت آخرین بخش پلتفرم تبلیغات پاپیروس ارائه امکانی برای شناخت هویت دیجیتال اعضای این اکوسیستم تبلیغاتی است که می‌تواند با استفاده از پروژه‌هایی مثل Civic‌ اجرا شود.

نکات مهم برای سرمایه‌گذاری در پاپیروس + مشخصات فنی

دو توکن PRP و PPR توسط پلتفرم تبلیغات پاپیروس معرفی می‌شوند که توکن اول در مرحله آزمایشی پلتفرم و دومی توکن نهایی است که برای فعالیت درون این اکوسیستم استفاده می‌شود.
البته در آینده توکن‌های نوع اول قابل‌مبادله با توکن‌های نوع دوم هستند.
ازآنجایی‌که توکن‌ها بر اساس استاندارد ERC20 طراحی‌شده‌اند امکان اضافه شدن آن به برخی از صرافی‌ها ازجمله Coinbase وجود دارد.
در بحث توزیع توکن‌های PRP، هشتاد درصد در مرحله صدور توکن‌ها فروخته خواهد شد و بیست درصد در اختیار گروه سازنده پلتفرم تبلیغات دیجیتال پاپیروس قرار خواهد گرفت.

نام توکن PPR – PRP
قیمت توکن ۱ توکن = ۰.۰۵۵ دلار آمریکا
پلتفرم اتریوم
شروع ICO ۲۱ مارس ۲۰۱۸
پایان ICO ۳۱ می ۲۰۱۸
مدیرعامل عابد جان‌محمد (لینکدین)
بنیان‌گذار ایگور آلفروف (لینکدین)
مقاله سفید بخوانید
تاپیک در Bitcoin Talk بخوانید
صفحه ICO خرید کنید

هشدار: آی‌آر بلاک‌چین مسئولیتی در قبال سود یا ضرر احتمالی شما ندارد. لطفاً پس از تحقیقات کافی و گردآوری اطلاعات صحیح سرمایه‌گذاری در ICO ها را شروع کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location