video thumb

معرفی ۱۰ ایالت برتر آمریکا برای استفاده از ارزهای رمزنگاری شده

متخصصان آماری شرکت RewardExpert با استفاده از اطلاعات ترافیکی وب سایت Google Trends برای کلمات کلیدی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و ارز رمزنگاری شده (Cryptocurrency) توانستند ارزیابی نسبتاً دقیقی از میزان علاقه مردم به ارزهای رمزنگاری شده در ایالات مختلف آمریکا طی یک دوره سه ماهه ارائه نمایند. این شرکت با استفاده از تعیین میانگین وزنی برای میزان علاقه مردم و کابرد ارزهای رمزنگاری شده در هر ایالت، آنها را رتبه بندی نموده است.

میزان علاقه مردم به ارزهای رمزپایه در ایالت های مختلف آمریکا
میزان علاقه مردم به ارزهای رمزپایه در ایالت های مختلف آمریکا

یافته های این متخصصان شامل داده های مربوط به سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) می شود که مکان همه موسسات شناخته شده که بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت می پذیرند، در آن ثبت شده است. از آنجایی که در این نظرسنجی سنجش داده های مربوط به ارزهای دیگر دشوار بوده، از بیت کوین به عنوان یک معیار برای همه ارزها استفاده شده است:

ما تعداد کل موسسات و دستگاه های خودپرداز (ATM) بیت کوین در هر ایالت را بدست آوردیم. سپس تعداد کل سرانه را محاسبه نمودیم و به ترتیب ایالت ها را رتبه بندی کردیم. رتبه های کسب شده در رده بندی ایالت ها با استفاده از میانگین (۱) میزان علاقه مردم به ارزهای رمزپایه و (۲) زیرساخت های موجود در آن ایالت حاصل شده است.

در کشور ایالات متحده آمریکا، قانون ارز مجازی (virtual currency) به مجموعه مقررات مالی گفته می شود که در معاملات ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد. کمیسیون معاملات آتی کالا این قوانین را تنظیم نموده و می تواند قوانین جدیدی در حوزه ارز دیجیتال (به عنوان یک کالا) وضع نماید.

ایالت هایی که بیشترین علاقه به ارزهای رمزنگاری شده را دارند:

  1. کالیفرنیا
  2. نیویورک
  3. نیوهمپشایر
  4. واشنگتن
  5. آلاسکا
  6. نوادا
  7. فلوریدا
  8. یوتا
  9. نیوجرسی
  10. کلرادو

ایالت هایی که بیشترین استفاده از ارزهای رمزنگاری شده را دارند:

  1. واشنگتن دی سی
  2. نیوهمپشایر
  3. جورجیا
  4. نوادا
  5. کلرادو
  6. کانزاس
  7. نیویورک
  8. میشیگان
  9. میزوری
  10. اورگان