video thumb

لیگ ورزشی کاراته از لوگوی بیت کوین در مرکز رینگ مسابقه خود استفاده می‌کند

یک لیگ ورزشی کاراته از لوگوی بیت کوین

موسسه غیرانتفاعی bitproj.org که برای جمع‌آوری سرمایه با هدف آشنایی بیشتر دنیا با ارزهای دیجیتال

زمان استفاده از لوگوی بیت کوین در لیگ کاراته

 

لوگوی بیت کوین

 

لیگ کاراته در تاریخ ۲۶ آوریل افتتاح شد. تصاویری که از بالای رینگ گرفته شد نشان می‌دهد که لوگوی بیت کوین در میانه رینگ قرار دارد. «مایکل دی‌پتریو» مدیر عامل این لیگ در مورد ایجاد این لیگ می‌گوید:

نزدیک به ۵۰ میلیون نفر در آمریکا حداقل یکبار تجربه رشته ورزشی کاراته را داشته‌اند. با این حال هنوز هیچ لیگ جهانی وجود ندارد.

به نظر می‌رسد موسسه bitproj.org برای افزایش آگاهی مردم از بیت کوین و فناوری بلاک چین هیچ مشکلی با لیگ جهانی کاراته نداشته است. این لیگ شامل ۱۰۰ مبارز از ۳۰ کشور مختلف است که در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم شرکت خواهند کرد.

تاریخچه بیت کوین و لیگ MMA

 

با این که شباهت واضحی بین بیت کوین و لیگ MMA وجود ندارد اما هر دوی آن ها باید در مقابل سایر رقبای قدیمی خود قرار می‌گرفتند تا بتوانند از پذیرش جامعه برخوردار شوند و جای تعجبی ندارد که این موضوع باعث نزدیکی این دو به هم شده است. به زندگی مبارز سابق UFC، «جان فیچ» دقت کنید. او بعد از بحران مالی سال ۲۰۰۸، به خاطر خانه خود ۱۸۰۰۰۰ دلار بدهکار بود. او بعد از این که شاهد بود دولت فدرال چطور بانک‌ها را از بحران نجات داد به فناوری غیر متمرکز بیت کوین علاقه‌مند شد.

او یکی از اولین ورزشکارانی بود که در سال ۲۰۱۵ حقوق خود را به وسیله بیت کوین دریافت کرد. از آن موقع او سعی کرده در تمام قراردادهای ورزشی خود گزینه پرداخت با بیت کوین را بگنجاند. او در گذشته توسط ارز دیجیتال NautilusCoin مورد حمایت قرار گرفته است. او معتقد است که ارزهای دیجیتال برای رقابت‌های MMA که طرفدارانی از سراسر دنیا دارد انتخاب خیلی خوبی است چرا که اغلب برای نقل و انتقال مالی به مشکل برمی‌خورند. او می‌افزاید:

بیت کوین و MMA  از آن جهت برای من جالب است که به عنوان یک ورزش بین المللی، ورزشکاران همیشه برای پرداخت‌های خود دچار مشکل هستند.