سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۵ میلیونر برتر بیت کوین چه کسانی هستند؟

بیت کوین یک دارایی دیجیتال و سیستم پرداخت با بازاری در حدود ۲۵۱ میلیارد دلار ارزش است. از نظر خیلی‌ها، بیت کوین موفق‌ترین ارز دیجیتال بازار است. زمانی که بیت کوین پا به عرصه گذاشت قیمت چندانی نداشت اما پس از گذشت چند سال به قیمت آن افزوده شد.خیلی از افراد با این ارز دیجیتال میلیونر شده‌اند؛ با ۵ نفر برتر به عنوان میلیونر بیت کوین آشنا شوید.

۵ میلیونر بیت کوین

به نظر می‌رسد ثروتمند شدن از طریق بیتکوین یکی از شیوه‌های آسان میلیونر شدند است. در ادامه ۵ میلیونر بیت کوین را معرفی می‌کنیم:

بری سیلبرت

 

بری سیلبرت - میلیونر بیت کوین

بری سیلبرت (Barry Silbert) که مدیر عامل گروه ارزهای دیجیتال یکی از ۵ میلیونر بیت کوین

شرکت سیلبرت همچنین مالک Genesis است که یک بستر معاملاتی ارزهای دیجیتال است. آن‌ها مالک Grayscale هم هستند که در زمینه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. سیلبرت همچنین یک شاخص بیتکوین با نام OTC:GBTC را ایجاد کرده و مالک یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین است تا قیمت‌های بیتکوین را دنبال کنند.

بلیس مستر

 

بلیس مستر - میلیونر بیت کوین

بلیس مستر (Blythe Masters) مدیر اجرایی سابق بانک جی پی مورگان و یک میلیونر بیتکوین است. او حالا مدیر عامل شرکت Digital Asset Holdings است. این شرکت ابزاری برای رمزنگاری ایجاد کرده که امنیت، بازده، راحتی و سرعت معاملات سهام و به خصوص بیت کوین را بهبود می‌دهد.

این شرکت قصد دارد تا فناوری بلاک چین را در فعالیت‌های روزمره وال استریت به کار گیرد. آن‌ها تا حالا ۶۰ میلیون دلار سرمایه دریافت کرده‌اند و جالب این که اولین مشتری آن‌ها بانک جی پی مورگان است که در حال آزمایش فناوری بلاک چین برای تایید سریع‌تر تراکنش‌ها است. خیلی‌ها باور دارند که اقدامات مستر باعث اعتبار بخشیدن بیشتر به بیتکوین شده است؛ چرا که او سابقه طولانی در وال استریت دارد. شرکت او حالا ۶ دفتر در ۳ کشور دنیا دارد.

دان مورهد

 

دان مورهد - میلیونر بیت کوین

دان مورهد (Dan Morehead) موسس صندوق سرمایه‌گذاری Pantera اولین صندوق سرمایه‌گذاری مخصوص ارزهای دیجیتال در دنیا است. آن‌ها در سال ۲۰۱۳ اولین صندوق سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را ایجاد کردند و در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مالکان ارزهای دیجیتال هستند.

 

این صندوق بیش از ۲۴۰۰۰ درصد سوددهی برای سرمایه‌گذارها داشته است. آن‌ها در بیش از ۴۳ ارز دیجیتال مرتبط با شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این سرمایه‌گذاری‌ها شامل صرافی‌ها و موسسات سرمایه‌گذاری مثل Polychain Capital و Bitstamp و ارزهایی مثل Augur بوده است.

مورهد به عنوان یک معامله‌گر سابق بانک گلدمن ساکس مدیر سرمایه‌گذاری شرکت Tiger بود. مورهد یکی از اعضای هیئت مدیره صرافی Bitstamp است.

تایلر و کامرون وینکلوفس

 

میلیونر بیت کوین

این دو برادر (Tyler and Cameron Winklevoss) بعد از پایان درگیری حقوقی خود با فیسبوک صاحب میلیون‌ها دلار شدند و این پول را به ارزهای دیجیتال آوردند و بعد از صعود قیمت بیت کوین تبدیل به اولین میلیاردرهای این حوزه شدند.

آن‌ها ادعا می‌کنند مالک ۱ درصد بیت کوین در گردش هستند و سیستمی را برای حفاظت از کلید خصوصی دارایی‌های خود طراحی کرده‌اند.

این دو برادر دوقلو روی ایجاد اکوسیستمی برای جلب توجه موسسات سرمایه‌گذاری به ارزهای دیجیتال تمرکز دارند. آن‌ها اولین بازار تحت نظارت معامله ارزهای دیجیتال با نام Gemini را ایجاد کردند. در این بازار قیمت بیت کوین برای انجام معاملات آتی در بازار معامله شیکاگو (CBOE) تعیین می‌شود. این دو برادر در تلاش برای ایجاد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیتکوین هستند تا سرمایه‌گذارهای خرد هم بتوانند وارد معاملات شوند.

مایکل نووگراتز

 

مایکل نووگراتز - میلیونر بیت کوین

 

مایکل نووگراتز (Michael Novogratz) حدود ۳۰ درصد از سرمایه خود را روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. او در سال ۲۰۱۵ شروع به سرمایه‌گذاری کرد و یک صندوق سرمایه‌گذاری با ارزش ۵۰۰ میلیون دلار ایجاد کرد که ۱۵۰ میلیون دلار از سرمایه خودش هم در آن قرار داشت.

او همچنین به عنوان یکی از کارشناسان تعیین قیمت بیت کوین شناخته می‌شود. او پیش‌بینی کرده که تا پایان سال ۲۰۱۸ قیمت بیتکوین به ۴۰۰۰۰ دلار می‌رسد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location