video thumb

ارز دیجیتال سپیدکش ، خرید و کیف پول SCS) Speedcash)

ارز دیجیتالی سپیدکش دارای شبکه توافقی است که به صورت SCS در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار سپیدکش در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد سپیدکش نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. سپیدکش ایمن است و تاکنون سپیدکش هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان سپیدکش از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد SCS وجود دارد از جمله :سازنده سپیدکش کیست؟ آیا سپیدکش قانونی است؟ سپیدکش چگونه کار می کند؟ آیا Speedcash در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز سپیدکش(Speedcash) ؟

ارزش کل سپیدکش در بازار جهانی ۲۱۸۴۶ دلار که معادل آن به تومان ۹۸۳۰۷۰۰۰ تومان است. آینده سپیدکش در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش سپیدکش سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت سپیدکش در بازار ۰٫۰۸۳۴۳۷ دلار که معادل آن در بازار ایران ۳۷۵٫۴۶۶۵ تومان است.

آموزش ساخت کیف پول سپیدکش(Speedcash)

برای ساخت کیف پول سپیدکش روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Speedcash و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت سپیدکش مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش SCS دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار سپیدکش حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل سپیدکش، بازیابی و بازگشت حساب سپیدکش در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولSpeedcash می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت سپیدکش(Speedcash) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت سپیدکش به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی سپیدکش میتونید کسب در آمد داشته باشید. سپیدکش رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Speedcash استخراج سپیدکش از طریق دستگاه های ماینر سپیدکش است.

خرید سپیدکش ارزان

برای خرید سپیدکش میتوانید از سایت های واسط فروشنده سپیدکش ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت سپیدکش خرید را انجام دهید. قبل از خرید سپیدکش نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای سپیدکش وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب سپیدکش کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل سپیدکش به تومان است. درصد رشد SCS در حال حاضر ۰٫۱۹۲۵ و قیمت SCS جهت خرید ۰٫۰۸۳۴۳۷ دلار و ۳۷۵٫۴۶۶۵ تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش سپیدکش(Speedcash)

اگر قصد فروش سپیدکش را دارید از طریق سایت Speedcash اقدام کنید. با توجه به ارزش Speedcash در بازار جهانی که معادل ۲۱۸۴۶ دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به سپیدکش در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده سپیدکش در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Speedcash را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا سپیدکش را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای سپیدکش می باشد.

تبدیل سپیدکش(Speedcash)

شما می توانید Speedcash را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل سپیدکش به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Speedcash (سپیدکش) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال سپیدکش نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال سپیدکش از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال سپیدکش را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.