video thumb

بیت‌کوین‌ پرایوِت نامه | Bitcoin Private | BTCP

بیت‌کوین‌پرایوِت (Bitcoin Private) یک انشعاب (هاردفورک) ترکیبی از بیت‌کوین و زدکلاسیک است و برای انجام تراکنش‌های اختصاصی با سطح امنیت بالا به وجود آمده است.

نام: بیت‌کوین‌پرایوِت Bitcoin Private

نماد معاملاتی: BTCP

سایت: https://btcprivate.org

لینک صفحه BITCOINTALK

تاریخ شروع به کار: ۲۰۱۸/۰۳/۰۳

توییتر: @Tweeter

کیف پول‌های پشتیبانی کننده: electrum / coinomi

صرافی های پشتیبانی کننده: trade satoshi   / nanex / octaex / exrates / trade ogre

تعداد موجود(تا تاریخ نگارش مطلب): ۲۱,۰۰۰,۰۰۰

ماکزیمم تعداد: ۵۷,۳۴۴,۰۰۰

الگوریتم رمز نگاری: Equihash

قابلیت استخراج: دارد

استخراج به وسیله‌ی: GPU

نحوه‌ی تایید: PoW

نظر نویسنده: اضافه کردن عناصر محرمانگی بیشتر به بیت‌کوین، هدف به وجودآوردن بیت‌کوین‌پرایوت است، هرچند این کار آسان نخواهد بود. توسعه‌دهندگان این رمزارز به دنبال قرض گرفتن بعضی از خصوصیات مونرو برای رسیدن به این هدف در آینده هستند. Bitcoin Private ترکیبی از دو سیستم معاملات شفاف و معاملات محافظت‌شده است. معاملات شفاف بر اساس اصول مشابه Bitcoin (ورودی، خروجی، مقدار و امضا) عمل می‌کنند. منابع همه وجوه، مقصد‌ها و مقادیر به طور شفاف در بلاک‌چین ذخیره می‌شوند. معاملات محافظت‌شده، اطلاعات تراکنش‌ها را به بخش خاصی از بلاک‌چین به نام JoinSplit، ارسال و رمزگذاری می‌کنند. این معاملات قابل‌تایید و اثبات می‌باشند، اما غیر قابل تشخیص برای ناظران خارج از سیستم هستند.
با استفاده از نام Bitcoin، جامعه‌ی توسعه دهنده، تکنولوژی حفظ حریم خصوصی Zclassic و شبکه‌ی غیر‌متمرکز، یک بلاک‌چین ترکیبی جدید به وجود آمده است. “ادغام فورک” اولین بار به اجرا درآمده است و در سطح فنی، بسیار جالب به نظر می‌رسد.