سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رابرت شیلر اقتصاددان برنده‌ی جایزه‌ی نوبل: حباب بیت‌کوین چند مدتی همراه ما خواهد بود

براساس مصاحبه‌ای که CNBC روز ۱۳ اپریل با برنده‌ی جایزه‌ی نوبل اقتصاد، آقای رابر شیلر انجام داده است، ایشان معتقد است که بیت‌کوین ممکن است یک حباب باشد، اما به این معنی نیست که این حباب خواهد ترکید و بیت‌کوین برای همیشه از بین خواهد رفت.

آقای شیلر که در حال حاضر استاد اقتصاد دانشگاه Yale است، بیت‌ کوین را به عنوان “نمونه‌ی دیگری از رفتار مد گرایانه‌ی انسان تلقی می‌کند چون پر زرق و برق است.”

من به بیت‌کوین به عنوان یک حباب علاقمند هستم. البته به این معنی نیست که این حباب خواهد ترکید و بیت‌کوین از بین خواهد رفت. احتمالا تا مدتی همراه ما خواهد بود رابرت شیلر

شیلر تاکید می‌کند که او می‌داند “مردم هوشمند” در رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، که شامل بسیاری از دانشجویان او نیز می‌شود، اما همچنین اضافه می‌کند که جذابیت کریپتو

براساس گفته‌های آقای شیلر، بخشی از ارزهای رمزینه “مد زودگذر” یا “حباب” است که سیاسی است، و مردمی که به دولت خود اعتماد ندارند، ممکن است وسوسه شده و در این ارزها سرمایه‌گذاری کنند.

در سپتامبر سال گذشته، آقای شیلر در برنامه‌ی Fast Money شبکه‌ی CNBC همراه با Brian Kelly حضور داشت که صحبت‌های یکسانی را نیز در آن برنامه در خصوص کریپتو ارائه کرد و گفت که “این کیفیت داستان است که در حال جذب چنین حجمی از علاقه‌ است”

نظر شما در این خصوص چیست؟ حباب بیت‌کوین را چه قیمتی می‌دانید؟ اگر این حباب فرضی شکسته شود، باید منتظر بیت‌کوین با چه قیمتی باشیم؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location