video thumb

تحلیل هفتگی قیمت اتریوم (ethereum) در تاریخ ۱۵ آوریل

لیست عناوین این مطلب

تحلیل هفتگی قیمت اتریوم نشان می‌دهد که قیمت اتریوم به بالای محدود مقاومت ۴۸۰ دلار صعود کرده است. یک خط ترند صعودی با محوریت قیمت ۴۶۰ دلار در نمودار ۴ ساعته قیمت اتریوم و دلار در حال شکل‌گیری است. این خط به خوبی در حال صعود است و می‌تواند به سمت ۵۷۵ دلار هم برسد.

قیمت اتریوم در برابر قیمت دلار و بیت کوین از شتاب بیشتری برخوردار است و می‌تواند به راحتی بالای ۴۸۰ و ۴۸۵ دلار قرار بگیرد.

تحلیل هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در نقطه ۳۸۸ دلار از خود نشانه‌های چرخش را نشان داد. تحلیل هفتگی قیمت اتریوم

اخیرا قیمت‌ها دچار اصلاحاتی شدند و پایین‌تر از ۲۳٫۶ درصد گسترش نسبت‌های فیبوناچی با حداقل ۴۱۸٫۵۰ دلار و حداکثر ۵۳۰٫۶۲ دلار معامله می‌شود. هر چند سطح پایینی نمودار در حدود ۴۸۰ و ۴۸۵ دلار مقاومت می‌کند. همچنین ۳۸٫۲ درصد گسترش نسبت‌های فیبوناچی با حداقل ۴۱۸٫۵۰ دلار و حداکثر ۵۳۰٫۶۲ دلار در نقش خط حمایتی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راجر ور: آینده اتریوم بهتر از بیت کوین خواهد بود.

از طرف دیگر، یک روند صعودی دیگر با حمایت سطح قیمتی ۴۶۰ دلار در نمودار ۴ ساعت گذشته اتریوم و دلار در حال شکل‌گیری است. این روند به خوبی در بالای سطح ۴۶۰ دلار و میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ روز این نمودار ۴ ساعته پشتیبانی می‌شود.

تحلیل هفتگی قیمت اتریوم ۱۵ آوریل

بالای نمودار به ما می‌گوید که تا زمانی که قیمت‌ها بالاتر از ۴۶۰ دلار باشد، این روند صعودی ادامه خواهد داشت. برای صعود بیشتر، قیمت‌ها باید بتوانند سد ۵۳۰ دلار را بشکنند. مانع بعدی در راه صعود، سطح قیمتی اتریوم ۵۷۵ دلار است.

بیشتر بخوانید:

اتریوم در سال ۲۰۱۸ پتانسیل واقعی خود را نشان خواهد داد

  • میانگین تقارن همگرا متحرک (MACD) نشانه‌های مثبتی از خود نشان می‌دهد.
  • شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر بالای ۶۰ است.
  • سطح حمایت: ۴۶۰ دلار
  • سطح مقاومت: ۵۳۰ دلار

اگر شما هم به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستید، می‌توانید از خدمات ارزجو استفاده کنید؛ ارزجو امکان سرمایه‌گذاری و خرید و فروش بیت کوین و اتریوم را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است.