سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ورود خودروسازی فورد به تکنولوژی رمزارز ها

شرکت فورد «Ford» از ثبت یک حق اختراع تحت عنوان «وسایل و روش های همکاری بین وسائط نقلیه در طرح ترافیکی مارشال» پرده برداشت. این حق اختراع نشان می دهد که خودرو سازی فورد برای برقراری ارتباط خودرو های درون جاده، به دنبال استفاده از تکنولوژی رمزارز ها می باشد. همچنین این حق اختراع، یک «سیستم هماهنگی سبقت و عبور مدیریت شده» یا به اختصار CMMO را توصیف می کند که برای تسهیل ارتباط بین وسایل نقلیه، از توکن های CMMP استفاده می کند.

ثبت اختراع سیستم ارتباط بین خودرویی توسط خودرو سازی فورد با تکیه بر تکنولوژی رمزارز ها

به گزارش ارزجو و به نقل از وبگاه خبری news.bitcoin، دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، یک سند را پیرامون ثبت یک حق اختراع شرکت از سوی خودرو سازی فورد منتشر کرد. بر اساس این سند، یک حق اختراع به شماره ثبت ۹,۹۲۸,۷۴۶ و عنوان «ابزار ها و روش ها» به شرکت تکنولوژی جهانی فورد یا «Ford Global Technologies LLC» اعطا شده که به منظور تسهیل «همکاری بین وسایل نقلیه در طرح ترافیک مارشال» طراحی گردیده است. آنچه که به عنوان سودمندی این تکنولوژی جدید مورد انتظار است، کاهش تراکم ترافیک می باشد. بدین صورت که این امر از طریق ارتباط گروه های وسایل نقلیه با یکدیگر، باعث تسهیل همکاری مناسب بین آن ها می شود.

این حق ثبت اختراع، عنوان می کند که شرکت خودرو سازی فورد (Ford)، یک نمونه از این تکنولوژی را به شکل ارتباطات بین خودرویی نشان داده است و در رابطه با آن، مدل همکاری سازگار سیستم کنترل سرعت کروز را مثال می زند و ضمنا مدل همکاری سازگار سیستم کنترل سرعت کروز، موقعیت محدوده پر تراکم ترافیک را تعیین کرده و سپس، برای ایجاد یک گروه از وسایل نقلیه استاندارد، با سایر خودرو های همکار هماهنگ می شود. این مدل همکاری از طریق هماهنگی با سایر وسایل نقلیه برای حرکت گروه های تشکیل شده از محدوده پر تراکم ترافیک با سرعت ثابت صورت می گیرد.

تکنولوژی رمزارز، ارتباط بین خودرویی در Ford را تسهیل می کند

سیستم CMMP توسط تراکنش های فردی مبتنی بر توکن ها عمل می کند. به این صورت که هرگاه وسایل نقلیه تجاری و همچنین وسایل نقلیه مصرفی مبادله رمزارز توکن CMMP را انجام دهند، سیستم CMMP دسترسی این رانندگان به خطوط دارای تراکم کمتر را تسهیل می کند. رانندگان دارای وسایل نقلیه همکار در این سیستم می توانند مشارکت در سیستمی را انتخاب کنند که در آن، رفتار رانندگی افراد به صورت جمعی توسط خود و سایر رانندگان وسایل نقلیه شرکت کننده، ثبت و ضبط گشته و سپس مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد.

در عمل، این سیستم به وسایل نقلیه همکار اجازه می دهد که در خطوط با تراکم ترافیکی کمتر، با سرعت بیشتری رانندگی کرده و در صورت نیاز به صورت آزادانه به سبقت و عبور از خودرو ها پرداخته و خطوط رانندگی خود را تغییر دهند. دیگر وسایل نقلیه شرکت کننده در این همکاری (معمولاً وسایل نقلیه تجاری)، به صورت ارادی و داوطلبانه در خطوط کندرو تر طرح ترافیکی رانندگی می کنند؛ هدف از این شیوه این است که خودرو ها در صورت توان بتوانند وارد خطوط آن ها شده و باقی خودرو ها را پشت سر گذاشته و سبقت بگیرند.

توکن های CMMP برای تأیید معاملاتی مورد استفاده قرار می گیرد که وسایل نقلیه مصرف کننده درخواست ورود خودرو تجاری به خطوط کندرو تر را داشته باشد. همچنین این معاملات به منظور صدور مجوز ورود به خودرو های مصرفی جهت ورود به خطوط خود مورد استفاده قرار می گیرند. بدین ترتیب، وسایل نقلیه تجاری از خودرو های مصرف کننده توکن های CMMP را دریافت می کنند.

توکن های CMMP به عنوان سیستم اعتباری بین خودرویی عمل می کند

در برخی موارد، شرکت فورد در نظر دارد که برای تخصیص خطوط پر سرعت، از توکن های CMMP به عنوان یک سیستم اعتباری استفاده کند.

در برخی موارد، زمان در نظر گرفته شده برای درخواست وسایل نقلیه مصرف کننده مبتنی بر میزان رمزارز های CMMP انتخاب شده توسط آنان برای صرف هزینه در آن زمان خاص می باشد. برای مثال، راننده وسیله نقلیه مصرف کننده ای که برای رسیدن به یک قرار ملاقات مهم عجله دارد، ممکن است درخواست کند که در یک جاده یا بزرگ راه خاص، به مدت ۱۰ دقیقه و به میزان ۶۰ توکن CMMP بتواند از کلیه وسایل نقلیه تجاری عبور کند؛ بدین ترتیب او با یک ضریب تقریبی هر یک توکن در هر ۱۰ ثانیه تراکنش ها را انجام خواهد داد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location