video thumb

خبر بیت کوینی برای علاقمندان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

به گزارش ارزجو و به نقل از سرویس خبری بیت کوین

امکان پرداخت هزینه ی اقامت مهمانان جام جهانی فوتبال با بیت کوین

مالکان هتل این در منطقه تصمیم گرفته اند که به مهمانان خود فرصت پرداخت هزینه اقامت خود با بیت کوین را مهیا کنند. بر اساس گزارش رسانه های محلی، در حال حاضر یک زنجیره هتل به منظور تهیه و ارائه خدمات با یک پردازنده پرداخت وارد همکاری شده است. خانم Anna Subbotina مدیر هتل آپارتمان Malina در اظهار نظری عنوان کرد:

”ما نظاره گر افزایش اقبال عمومی نسبت به رمزارز ها هستیم. آن ها به تدریج به عنوان یک روش پرداخت به کار خواهند رفت.“

همچنین خانم Subbotina در مصاحبه با وب سایت buyingbusinesstravel.com تصریح کرد:

”تصمیم ما این است که میهمانان قادر باشند برای پرداخت هزینه های خدمات ما از این تکنولوژی نوآورانه کمک بگیرند.“

او انتظار دارد که سایر هتل های این منطقه با پیروی از این روش، به زودی گزینه پرداخت با رمزارز ها را برای دریافت هزینه خدمات خود ارائه دهند.

Free-Kassa به رؤیایی بهتر می اندیشد

شرکت او با یکی از ارائه دهندگان خدمات پرداخت الکترونیک روسیه که از تراکنش های رمزارزی نظیر پرداخت بیت کوین پشتیبانی می کند، وارد همکاری شده است. در این رابطه آقای Vitaliy Lavrov مدیر بخش توسعه Free-Kassa عنوان کرد:

”این اتفاق، یک تجربه جالب برای ما می باشد. ما تا کنون با هتل ها همکاری نداشته ایم.“

او در همین رابطه یاد آور شد:

” صنعت هتل داری نسبت به این گرایش ‌های پرطرفدار جدید کاملاً حساس شده است“

در ماه های منتهی به رقابت های جام جهانی فوتبال، نرخ اقامت در شهر های میزبان مسابقات به شکل غیر قابل تصوری بالا رفته است. به گفته Yanis Dzenis مدیر روابط عمومی موسسه مسافرتی روسی Aviasales Travel، کالینینگراد یکی از گران قیمت ترین شهر ها در میان مقاصد مسافران جام جهانی می باشد.

او به وب سایت خبری Interfax گفته است که رزرو محل اقامت در تاریخ ۲۸ ژوئن و هم زمان با بازی تیم های بلژیک و انگلستان در کالینینگراد، هزینه ای در حدود ۱۸ هزار روبل و معادل بالغ بر ۳۰۰ دلار در بر خواهد داشت که این مقدار چیزی در حدود ۱۰ برابر قیمت معمول رزرو محل اقامت می باشد.

جام جهانی اولین ها

مسابقات جام جهانی فوتبال در ۱۲ استادیومِ ۱۱ شهر روسیه برگزار خواهد شد. ویژگی این دوره از مسابقات این است که  برای اولین بار رقابت های جام جهانی در سه منطقه شرق اروپا، منطقه مشترک قاره اروپا و آسیا و کشور روسیه برگزار می گردد. همچنین اولین بار است که از دستیار ویدیویی داوری در مسابقات بین المللی فوتبال استفاده می شود.

اکثر استادیوم های میزبان رقابت ها یا به تازگی ساخته شده اند و یا لااقل اخیراً مورد بازسازی قرار گرفته اند. در این رقابت ها، همانند سایر رقابت های جام جهانی، ۳۲ تیم ملی برای کسب سکوی نخست رقابت ها با هم به رقابت می پردازند و در این بین، شهر کالینینگراد میزبان ۴ بازی می باشد.

در سال جاری دو لایحه جهت قانونمند سازی جنبه های متفاوت فضای رمزارز ها به پارلمان روسیه ارائه شده اند. اولین لایحه، قانون « دارایی های مالی دیجیتال» بود که تکنولوژی های بلاکچین، عملیات استخراج و ICO ها را قانونمند می ساخت. دومین پیش نویس قانونی که هفته جاری ارائه شد، نقایص قانون مدنی روسیه را به منظور تنظیم استفاده از رمزارز ها و حمایت از حقوق سرمایه گذاران، رفع می کند.

انتظار می رود که هر دو قانون مورد نظر در تابستان پیش رو و احتمالاً قبل از شروع رقابت های جام جهانی به تصویب برسند.