سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آیا در سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین افزایش می‌یابد؟

بازار سال ۲۰۱۸ ارزهای دیجیتال به دلیل مشکلات نامساعد، برای تمام ارزهای دیجیتال کساد بود. در حالی که برخی افراد در حال حاضر از این بازار ناامید شده‌اند، پیش‌بینی می‌شود که اتفاقات خوبی پیش روی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال قرار داشته باشد. کار‌شناسان مختلف معتقدند که افزایش قیمت بیت کوین

ارزهای اصلی به حکمفرمایی خود ادامه خواهند داد

ارزهای اصلی به حکمفرمایی خود ادامه خواهند داد

 

عوامل متعددی به غیر از قیمت بیت کوین وجود دارند که بر ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارند. متاسفانه، ارزش بیت کوین تعیین می‌کند که سایر ارزهای دیجیتال در طی ماه‌ها و سال‌های آینده چگونه تغییر کنند. با وضعیت حال حاضر، سریع پولدار شدن از طریق کسب سود از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

بازی هنوز هم ادامه دارد، کمبود منابع دیجیتالی نوعی نوآوری بزرگ در زمینه پول و ارزش آن است و ما در مراحل اولیه یک روند چند دهه‌ای تا زمان دیجیتال شدن دارایی‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید:

امسال قیمت بیت کوین می تواند به ۵۰۰۰۰ دلار برسد

در طی یک هفته گذشته، تمام ارزهای دیجیتال اصلی بخش زیادی از ارزش خود را از دست دادند. این سقوط ارزش از ۱۱/۶ تا ۱۵/۹ درصد متغیر است، اتریوم بیشترین کاهش را دارا است به علاوه از میان ۱۰۰ ارز برتر رتبه‌بندی شده بر اساس ارزش بازار، اتریوم بیش از ۸۰% ارزشش را در طی چند هفته گذشته از دست داده است. همانند گذشته، با کاهش ارزش بیت کوین، ارزش تمام ارزهای دیگر هم در حال سقوط است. این روند متوقف نخواهد شد، مگر این که بیت کوین این مقدار کاهش ارزش خود را به طور موثر جبران نماید.

در این صورت، اوضاع بازار در اواخر امسال برای همه جالب توجه خواهد بود. این اولین باری نیست که بیت کوین وارد یک چرخه افت طولانی می‌شود. پیش از این هم ارزش هر بیت کوین در یک مرحله تا ۹۹ درصد سقوط کرد. پشت سر گذاشتن آن مرحله ثابت نمود که این کار آسان است، بنابراین افت کنونی چندان مساله‌ساز به نظر نمی‌رسد.

افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ قریب‌ الوقوع است

افزایش قیمت بیت کوین

در حال حاضر موارد متعددی هستند که بر بیت کوین تاثیر می‌گذارند. رونمایی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) که به سرمایه‌گذاران حققی اجازه می‌دهد در معاملات ارز دیجیتال وارد شوند از جمله این موراد است. اگر چه در حال حاضر تقاضا به نسبت سال قبل پایین به نظر می‌رسد اما اوضاع به تدریج در حال بهبود است. با تشکیل یک سازمان تنظیم مقررات برای این نوع ارز، شرایط می‌تواند از این به بعد بهبود یابد یا کمتر دچار نوسان شدید شود.

بیشتر بخوانید:

دلیل ثابت ماندن قیمت بیت کوین بین ۸ تا ۱۰ هزار دلار چیست؟

افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ از جنبه‌های مختلفی تحت تاثیر دولت‌ها است. تنظیم مقررات نظارت بر خرید و فروش بیت کوین هنوز هم یکی از موضوعات مهم در میان مقامات دولتی کشورهای مختلف می‌باشد. تنظیم هرگونه شرایط مقرراتی، به طور کلی به صنعت ارزهای دیجیتال وجهه قانونی بخشیده و باعث مشروعیت آن خواهد شد. هرچند، هیچکس خواهان این روند تغییر دهنده نیست اما این موضوع نوعی «شر واجب» است که جریان پولی آینده را شکل خواهد داد.

ارزهای غیر از بیت کوین هم همواره در حال تکامل هستند. اتریوم دستخوش تغییرات بزرگی است و در حال تغییر الگوریتم خود به الگوریتم اثبات سهام (Proof of Stake) است. به علاوه شایعاتی وجود دارند مبنی بر این که ویتالیک بو‌ترین ممکن است یک سقف میزان موجودی برای اتریوم تعیین نماید. ریپل (Ripple) هم در حال پیشروی در بخش بازار مالی می‌باشد. لایت‌کوین (Litecoin) به دلیل جدا شدن از لایت‌پی

افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ به طور قطعی قابل پیش‌بینی نیست اما امیدواری زیادی برای نفوذ و گسترش بیشتر ارزهای دیجیتال در بازار معاملات خرد و کلان وجود دارد.
خرید و فروش بیت کوین
اگر به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین علاقه‌مند هستید، می‌توانید با استفاده از خدمات ارزجو جهت خرید و فروش بیت کوین و اتریوم اقدام کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location