video thumb

آغاز رسمی فعالیت صرافی Houbi در کره جنوبی با صد رمزارز

به گزارش ارزجو و به نقل از پایگاه خبری بیت کوین، Houbi کره، شعبه بستر مبادله رمزارز پکنی، اعلام نموده فعالیت رسمی خود را از تاریخ ۳۰ مارچ آغاز کرده است. به گفته Zdnet شعبه کره ۱۰۰ رمزارز و ۲۰۸ بازار شامل ۳۳ بازار USDT، ۹۸ بازار بیت کوین و ۷۷ بازار اتریوم را لیست خواهد نمود. این صرافی بیان داشته دارایی ۹۸ درصد از مشتریانش را در کیف پول های آفلاین (Cold Wallet) نگهداری می نماید.

مطابق بیانات منتشر شده، این صرافی اقدام به تقویت فرآیند دسترسی داخلی نموده است. به نقل از اخبار و توضیحات یکی از اعضای رسمی صرافی: “ما روندی پیچیده برای دسترسی به خزانه کاربران افزوده ایم که برای دسترسی چند نفر به صورت همزمان می باید شناسایی را انجام دهند. همچنین صندوقی برای جبران خسارات ایجاد شده تا در صورتی که خسارت وارده ناشی از خطای خود سرمایه گذار نباشد، بلافاصله اقدام به جبران آن نمائیم.”

پشتیبانی از ۱۰۰ رمزارز

روز سه شنبه Houbi تائید کرد که در شعبه کره، پشتیبانی از ۱۰۰ ارز نموده و اشاره به افزایش این تعداد در آینده نمود.

لیست ۱۰۰ ارز Houbi کره:

DAT, DBC, DGD, DTA, EDU, ABT, ACT, ADX, AIDOC, APPC, AST, BAT, BCD, BCH, BCX, BIFI, BLZ, BTC, BTG, BTM, CHAT, CMT, CTXC, CVC, LINK, LSK, LTC, LUN, MANA, MCO, MDS, ICC, IOST, ITC, ICC, IOST, ITO, EKO, ELA, ELF, ENG, EOS, ETC, ETH, EVX, GAS, GNT, GNX, MTP, MTL, MTN, MTX, NAS, NEO, OCN, OMG, ONT, OST, PAY, POWR, PROPY, QASH, QSP, QTUM, QUN, RCN, RDN, REQ, RPX, RUFF, SALT, SBTC, SMT, SNC, SNT, SOC, SRN, STK, STORJ, SWFTC, THETA, TNB, TNT, TOPC, TRX, USDT, UTK, VEN, WAX, WICC, WPR, XEM, XRP, YEE, ZEC, ZIL, ZLA, and ZRX.

پشتیبانی از WON کره نیز در راه است

این صرافی در مورد تبادل پول رایج کره جنوبی WON نوشته: “بستر تبادل WON در دست آماده سازی بوده و به زودی فراهم خواهد شد.”

عدم وجود امکان تبادل رمزارز به پول این کشور احتمالا به دلیل قوانین رگولاتوری کره – ثبت نام با مشخصات حقیقی – است که از پایان ژانویه تصویب گردیده است. بانک های کره از زمان اجرای این قانون، تنها برای ۴ صرافی بزرگ کشور – Upbit، Bithumb، Coinone و Korbit –  حساب مجازی تاسیس نموده اند. هر چند به گزارش Money Today در روز پنج شنبه، بانک Shinhan، از بانک های بزرگ این کشور، در حال مذاکره برای تاسیس حساب مجازی برای یک صرافی کوچک، “Coinplug” می باشد.

به نقل از Zdnet یکی از اعضای رسمی Houbi بیان داشته: “ما در حال متمرکز نمودن قابلیت های خود برای آماده سازی، جهت سریع تر ارائه نمودن بستر مبادله به WON کره هستیم – برای ارائه خدمات مبادله امن و پایدار، تمامی کارمندان نهایت تلاش خود را خواهند نمود.”

گسترش جهانی صرافی Houbi

در حال حاضر صرافی مذکور سومین بستر بزرگ مبادلات رمزارز با حجم روزانه مبادلات معادل ۱٫۳۲ میلیارد دلار در جهان است. بزرگ ترین صرافی کره جنوبی در حال حاضر، Upbit – با پشتیبانی پیام رسان Kakao – با حجم روزانه ۷۴۵ میلیون دلار است. پیش از این که چین صرافی های رمزارز را تعطیل کند، Houbi از بزرگ ترین صرافی های این کشور محسوب می شد. اکنون این شرکت در کشور های کره، سنگاپور، ایالات متحده، ژاپن، هنگ کنگ و چین حضور دارد.

هفته گذشته Houbi اقدام به ثبت خود در FCEN (شبکه مبارزه با جرائم مالی) ایالات متحده، برای آماده سازی شروع فعالیت در این کشور نمود. این در حالی است که گروه SBI ژاپن اقدام به متوقف نمودن سرمایه و کسب و کار های مرتبط با گروه Houbi نموده است.