سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بحث داغ رمزارز ها در گروه کشور های بیست

به گزارش ارزجو به نقل از رویترز لندن، ناظرین جهانی کشور های عضو گروه بیست که پس از بحران مالی اصلاحاتی در نظام بانکداری و بازار انجام داده بودند، بررسی های بیشتری در مورد قوانین موجود و نگارش قوانین جدید پیشرو در حوزه بیت کوین و رمزارز ها، مد نظر دارند.

افزایش مقبولیت بیت کوین و رمزارز ها، چالش ها و هشدار ها

افزایش علاقه به رمزارز ها در سال گذشته، باعث به اوج رسیدن قیمت ها در ماه های اخیر شد و هشدار قانون گذاران را برانگیخت.

به عنوان علامتی از یک توافق خیلی کوچک برای برخورد افراطی، FSB گفته بود به همکاری بین المللی بیشتری برای پر شدن شکاف های اطلاعاتی برای نظارت بر تحولات سریع نیاز داشتیم؛ با این حال، هنوز بخش کوچکی از دارایی ها و کمتر از یک درصد از تولید ناخالص (GDP) جهان درگیر این مساله شده است.

مارک کارنی (Mark Carney)، رئیس FSB، در نامه ای به بانک های مرکزی و وزارت های دارایی گروه بیست (G20) که روز دوشنبه و سه شنبه در بوینس آیرس ملاقات خواهند کرد، گفته است: «ارزیابی اولیه FSB نشان می دهد در حال حاضر دارایی بیت کوین و رمزارز ها، خطری برای ثبات مالی جهانی ندارند.»

کارنی (Carney) که سال بعد دوره ریاستش بر بانک مرکزی انگلستان به پایان می رسد، نشان داده کسی است که موفقیتش، نظارت آزادانه و متمرکز ناظران روی بازبینی قوانین به جای تحمیل استاندارد های جدید است.

کارنی گفت: «با توجه به تلاش هایشان برای رفع گسل هایی که موجب ایجاد بحران مالی شد، FSB به طور فزاینده ای در حال چرخش از  طراحی سیاست های جدید و ابتکاری به سمت اجرای پویا و ارزیابی دقیق تأثیر توافقات گروه بیست است.

فرامین اجرایی

دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده، سال گذشته دستور داد نسبت به اصلاحات بانکداری و مشتقات آن پس از بحران بانکی برای تشویق به پرداخت وام بیشتر به بخش اقتصادی، اقدام شود.

این حرکت منجر به ترس قانونگذاران در سراسر جهان شد، چرا که ایالات متحده که قانونگذاران آن مدت زیادی به سازمان های نظارتی جهانی پایبند بودند، به همکاری های بین المللی و دیگر بازار ها پشت کرد.

کارنی گفت که FSB، پس از قطع همکاری با یک چهارم از گروه های همکاری پیشین خود، آزادانه تر، منضبط تر و کارآمد تر خواهد بود.

اعضای FSB، این که آیا ناظران برای ارزیابی و اصلاح قوانین آماده هستند را کاملا بازبینی خواهند کرد. وی به منظور تاکید بر صحبت هایش، لیستی از این قوانینی که بازبینی خواهند شد، نشان داد. امسال FSB قوانین مالی که می توان تغییر داد را بررسی می کنند تا سرمایه گذاری در زیرساخت ها، به عنوان بخش کلیدی برای تقویت بلند مدت رشد اقتصادی پایدار، کم هزینه تر شود.

همچنین، FSB در سال جاری درباره این که آیا اصلاحات برای ایجاد شفافیت بیشتر در بازار اوراق مشتقه، انگیزه های مناسب برای انجام معاملات شفاف ایجاد کرده است یا خیر، گزارش خواهد داد.
ناظران تاثیر قوانین موجود روی شرکت های مالی کوچک را بررسی خواهند کرد و سال آینده گزارش می دهند که آیا نیازی به ایجاد تغییر وجود دارد یا خیر.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location