video thumb

۱۸ رمزارز جدید در والت موبایل Abra

به گزارش ارزجو و به نقل از خبرگزاری coindesk، بر اساس اطلاعیه ای که در تاریخ ۱۵ مارس منتشر شده است، به زودی رمزارز های بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک، لایتکوین، dash، dogecoin، golem، omisego، qtum، XRP، vertcoin و zcash بر روی والت موبایل Abra قابل دسترس خواهند بود. همچنین پس از چند روز، رمزارز های بیت کوین گلد، stellar lumens، digitbyte، augur، status، stratis و ۰x نیز به این فهرست اضافه خواهند شد.

آقای Bill Barhydt بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Abra در یک بیانیه مطبوعاتی توضیح داد:

هدف ما این است که به مشتریان خود در سراسر دنیا این امکان را دهیم که با استفاده از رمزارز های محلی خود، در هر زمان ممکن به سرمایه گذاری آزادانه در انواع مختلف رمزارز ها بپردازند.

سخنگوی این شرکت عنوان کرده است که هرکدام از این رمزارز ها مستقیما بر روی والت موبایل کاربر نگهداری می شوند؛ بدین صورت که کاربران به کلیه کوین های خود در تمامی لحظات دسترسی دارند.

بر اساس اطلاعیه این شرکت، در رابطه با مشتریانی که خواستار حفظ توازن رمزارزی خود در هریک از ۵۰ ارز رایج هستند، این پلتفرم به ‌منظور خنثی سازی و جبران نوسانات قیمت ها، از یک کوین با ارزش ثابتِ مبتنی بر بیت کوین یا لایتکوینِ در ترکیب با قرارداد های هوشمند استفاده می کند. این قرارداد های هوشمند (بر پایه بیت کوین یا لایتکوین) به نحوی طراحی شده اند که عملکردی مشابه با صرافی های مبادلاتی بر پایه طلا که بر اساس دلار امریکا فعالیت می کنند، داشته باشند.

این شرکت تصریح کرده است که این مدل، شرکت را قادر خواهد ساخت که در صورت مناسب بودن شرایط و یا کاهش خطرات طرف قرارداد، به سرعت رمزارز ها، سهام، اوراق قرضه و کالا های بیشتری را به این مجموعه اضافه کند.

پلتفرم Abra علاوه بر سرمایه گذاری، می تواند جهت ارسال دارایی های مالی مورد استفاده قرار گیرد که بدین وسیله عملکردی مشابه بانک های رمزارزی پیدا می کند. این نرم افزار، در حال حاضر برای کاربران استفاده کننده از کارت های اعتباری، سیستم نقل و انتقالات بانکی مورد استفاده در تامین مالی حساب ها و همچنین هر یک از ۵۰ ارز رایج کلیه کشور ها قابل دسترسی می باشد.