video thumb

برادر سلطان کوکائین در اندیشه هارد فورک بیت کوین!

روبرتو اسکوبار (برادر پابلو اسکوبار که به سلطان کوکائین مشهور بود و در سال ۱۹۹۳ به دست پلیس کلمبیا کشته شد)، می‌خواهد یک هارد فورک از شبکه بیت کوین ایجاد کند. روبرتو اسکوبار پیش از این به عنوان حسابدار برادرش شناخته شده بود. با ارزجو از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

برادر سلطان کوکائین نام این ارز رمزپایه جدید را “دائت بیت کوین” (dietbitcoin) گذاشته است که با توکن DDX شناخته خواهد شد. او می‌گوید که این هارد فورک، سبک‌تر و سریع‌تر از بیت کوین خواهد بود. روبرتو اسکوبار معتقد است کسانی که بر روی این ارز رمزپایه سرمایه گذاری کنند، به سود فراوانی دست خواهند یافت. او می‌گوید: “دائت بیت کوین ارزش بسیار بالایی خواهد یافت، زیرا ما شرایط بیت کوین را داریم، به علاوه این که دائت بیت کوین

در حال حاضر این پروژه در حال راه‌اندازی عرضه اولیه سکه (ICO) است و قیمت آن هم ۲ دلار تعیین شده است. هنوز گزارشی از ممنوعیت خرید و فروش این آلت کوین منتشر نشده است و معلوم نیست که این ارز رمزپایه قابلیت‌هایی که برادر سلطان کوکائین مدعی آن است را داشته باشد.

رادر سلطان کوکائین در اندیشه هارد فورک بیت کوین!

روبرتو اسکوبار در سال ۱۹۹۳ دستگیر و روانه زندان شد. او در زندان از طریق نامه بمبی را دریافت کرد که نیمی از توانایی بینایی و شنوایی را از او گرفت. از زمانی که او از زندان آزاد شده است، مقالات و کتاب‌های مختلفی را نوشته و منتشر ساخته است. همچنین، روبرتو در سال ۲۰۱۴ یک شرکت به نام شرکت اسکوبار را بنیان نهاده است که در ایالات متحده، پورتوریکو، و کلمبیا شعبه دارد. دائت بیت کوین نیز قرار است تحت پوشش این شرکت فعالیت خود را آغاز کند.

در حال حاضر، عرضه اولیه سکه (ICO) و ارزهای رمزپایه هر روز تحت نظارت بیشتر دولت‌ها قرار می‌گیرند و قوانینی جدید برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. با این شرایط، یک عرضه اولیه سکه توسط کسی که نامش با قاچاق مواد مخدر و سلطان کوکائین گره خورده است، جلب توجه می‌کند. باید منتظر واکنش‌ها به این اقدام روبرتو اسکوبار و سرانجام آن باشیم.