video thumb

اعلام رسمی همکاری Biotron و SophiaTX

به منظور صرفه جویی در هزینه های زیرساختی مورد نیاز، پروژه Biotron

 “در زمان تصمیم گیری برای انتخاب یک پلتفرم بلاکچینی، باید به این فکر می کردیم که چگونه اطلاعات حاصل از تجزیه و تحلیل های ما می توانند با سازمان ها واکوسیستم موجود به راحتی سازش داشته باشد.”

Pavol Magic – مدیر عامل شرکت BIOTRON

Biotron  به دنبال شراکت با سازمانی بود که کسب و کارشان تمرکز بر روی تجزیه و تحلیل داده ها باشد. شرکتی که تجزیه و تحلیل دیتا بنای اصلی تصمیم گیری های تجاری شان باشد. شرکت هایی که از قبل بدانند که کسب و کار های دیگر به چه صورت از اطلاعات تحلیل آنها استفاده خواهند کرد.

طبیعتا این راه حل، علاوه بر این که باید تمام ویژگی های فنی مورد نیاز BIOTRON را داشته باشد، باید به اندازه ای پایدار، قوی و سریع باشد که در بازه زمانی کوتاهی از عهده صد ها میکروتراکنش بر بیاید. خوشبختانه Biotron راه حل هر دوی این نیازمندی ها را در یک شرکت پیدا کرد. پس از مشاوره های بسیار و پروسه ارزیابی بایسته، شرکت BIOTRON، سرانجام خبر از آغاز همکاری با پلتفرم بلاکچین ارائه شده توسط SophiaTX را داد.

بیشتر بخوانید: فرصت‌ در می‌زند؛ SophiaTX در را باز می‌کند!

SophiaTX به طور خاص به عنوان یک پلتفرم بلاکچینی سازگار با کسب و کار ها طراحی شده است. به عنوان یک پلتفرم مبادلات معاملاتی، SophiaTX

چرا پلتفرم بلاکچین SophiaTX

دلیل اصلی جذابیت پلتفرم چند صنعته SophiaTX  این است که محصولات حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات شرکت ما، برای انواع مختلف سازمان ها، کاربرد های نامحدودی خواهد داشت. علاوه بر این، آنها اولین پلتفرمی هستند که بر روی ادغام سیستم های SAP و دیگر سیستم های ERP ,CRM و SCM تمرکز کرده اند. ارتباطی که بلاکچین آنها می تواند با سیستم های زیربنایی شرکت های دیگر برقرار کند، در فراگیری BIOTRON تاثیر بسیار ویژه ای دارد.

معماری، منطق و ویژگی های بلاکچین SophiaTX کاملا با پارامترهای مورد نیاز برای پلتفرم تحلیلی Biotron مطابقت دارند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از: نرم افزار متن باز، پشتیبانی از قرارداد های هوشمند از پیش تعریف شده، هزینه کم تراکنش ها در حجم بالای میکروتراکنش ها، قابلیت معادل سازی مستقیم دارایی های دیجیتال با ارز های رایج (مانند EUR، USD، JPN)، پشتیبانی از تصمیم گیری با استفاده از اتفاق نظر عمومی، کنترل مجوز با لیست دسترسی پویا، و ارائه کیف پول به دو صورت موبایل و وب.

با استفاده از یک بلاکچین عمومی، Biotron متعهد می شود که در صنعت داده های شخصی، اصل شفافیت را کاملا رعایت کند.

این همکاری باعث مقیاس پذیری آسان تر و حجم بیشتر مبادلات می شود و شدیدا به نفع کاربران، مشتریان و فرایند تجزیه و تحلیل اطلاعات SophiaTX است. این سیستم همچنین دارای سیستم های ارتباطی قدرتمندی است که کمک می کند کسب و کار های دیگر، سیستم های موجود خود را به راحتی با آن مطابقت دهند.