video thumb

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بررسی ارزهای دیجیتال را تایید کرد!

 د بنا بر گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری بلومبرگ؛ استفان ایواکیان، مدیر عامل بخش اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) این موضوع را تصدیق کرده که در حال حاضر ده ها تحقیق پیرامون فضای ارزهای دیجیتال توسط این سازمان انجام می شوند.

پیش از این صحبت ها، در ماه فوریه گزارش شده بود که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شرکت های مظنون به نقض قوانین اوراق بهادار و مشارکت در عرضه اولیه سکه (ICO) را به دادگاه خوانده است.

ایواکیان میگوید:

در حال حاضر به طور فعال مشغول بررسی و تحقیق هستیم، امید است که در آینده تحقیقات بیشتری نیز انجام شود

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بررسی ارزهای دیجیتال را تایید کرد!طی یک سال اخیر، نظارت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بر روی شرکت هایی که به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند، بیشتر شده است. طبق اعلام این کمیسیون، عرضه اولیه سکه

به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، کمیسیون SEC از سپتامبر ۲۰۱۷ تاکنون برای جمع آوری اطلاعات از شرکت های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، اقدامات متعددی را به عمل آورده است.

هفته گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بیانیه جدیدی را منتشر کرد که بر ثبت قانونی صرافی‌های ارزهای دیجیتال تاکید داشت. این اعلام به پلتفرم های ترید ارزهای دیجیتال یادآوری کرد که در حوزه صلاحیت قضایی و نظارتی ارزهای دیجیتال قرار می گیرند و باید به عنوان یک صرافی ثبت شوند. در فوریه ۲۰۱۸، به دستور کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، معاملات تجاری سه شرکت به علت ابهاماتی که پیرامون حوزه ارزهای دیجیتال وجود دارد، به حالت تعلیق درآمد.

کماکان در ایالات متحده چارچوب قانونی مشخصی برای ارزهای دیجیتال تعیین نشده است. همانگونه که مارک لامپرز در مقام مدیر کل امور حقوقی و ریسک Coinbase

ارزهای دیجیتال در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به صورت «اوراق بهادار» تعریف شده اند، کمیسیون معاملات قراردادهای آتی کالا (CFTC) توکن را نوعی کالا در نظر می گیرد، سرویس درآمد داخلی ایالات متحده (IRS) می گوید که توکن یک دارایی به شمار می رود، و شبکه اجرایی جرائم مالی (FinCEN) توکن را نوعی پول به حساب می آورد.