video thumb

قرار گرفتن ۱۵ وب سایت مرتبط با دنیای ارزهای رمزپایه در لیست سیاه فرانسه

تنظیم کننده مقررات بازار سهام فرانسه (AMF) پانزده وب سایت مرتبط با دنیای ارزهای رمزپایه را در لیست سیاه قرار داده است. این ۱۵ وب سایت در تاریخ پانزدهم مارس به لیست سیاه اضافه شده است. با ارزجو از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

در روز گذشته اخباری در نشریات فرانسوی منتشر شده است که نشان می‌دهد تنظیم کننده مقررات بازار سهام فرانسه برخی شرکت‌های مرتبط با ارزهای رمزپایه

این ۱۵ شرکت قرار گرفته در لیست سیاه همچنان به فعالیت خود در فرانسه ادامه می‌دهند. البته، به جز این شرکت‌های مرتبط با ارزهای رمزپایه، نام برخی کسب و کارهای دیگر که در زمینه سرمایه گذاری بر روی فلزات معدنی، الماس و … فعالیت دارند نیز در لیست سیاه تنظیم کننده مقررات مالی فرانسه دیده می‌شود.

در بیانیه تنظیم کننده مقررات مالی فرانسه به مصرف کنندگان یادآوری شده است که “هیچ نوع تبلیغی نباید باعث نادیده گرفتن این موضوع از سوی شما شود که سود بالا همیشه با ریسک بالا همراه است.” همچنین، در این بیانیه توصیه شده است که سرمایه گذاران، پیش از اقدام به سرمایه گذاری در هر شرکتی، به اندازه کافی در مورد آن شرکت تحقیق کنند تا به شناخت کافی دست یابند، و تنها بر روی کالایی سرمایه گذاری کنند که آن را به خوبی درک کرده‌اند.

لیست سیاه تنظیم کننده مقررات فرانسه: وب سایت 15 ارز رمزپایه و دارایی‌های رمزپایه

این حرکت تنظیم کننده مقررات مالی فرانسه در پی الگویی است که دولت فرانسه نسبت به ارزهای رمزپایه از آن پیروی می‌کند. در ماه دسامبر نیز رئیس بانک مرکزی این کشور، بیت کوین را یک دارایی سوداگرانه نامید و گفت که این ارز رمزپایه نه پول و نه یک ارز دیجیتالی است.