سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کاهش چشمگیر تعداد تراکنش های بیت کوین

همزمان با این کاهش، حجم تبادلات هفتگی بیت کوین در صرافی localbitcoins نیز به کمتر از ۶۰۰۰ افت کرد که کمترین میزان از بهمن ۹۲ تاکنون است. در هفته های اخیر شاهد کاهش اساسی تعداد تراکنش های تاییده شده هستیم. طبق داده های سایت blockchain.info می توان نتیجه گرفت که میانگین هفتگی تعداد تراکنش های تایید شده از بالا ترین میزان خود یعنی ۳۵۰۰۰۰ در تاریخ ۲۵ آذر ۹۶ روند نزولی داشته و به حدود ۱۵۰۰۰۰ – ۱۵۵۰۰۰در بهمن ۹۶ رسید.

localbitcoins btc transaction decrease 2 1 390x144 کاهش چشمگیر تعداد تراکنش های بیت کوین
میانگین هفتگی تعداد تراکنش های تایید شده بیت کوین از اسفند ۹۴ تا کنون

کاهش اخیر نشان می دهد که برای اولین بار از بعد از اسفند ۹۴، آمار ها عدد کمتر از ۱۶۰۰۰۰ را نشان می دهند. در اسفند ۹۴ قیمت بیت کوین بین ۴۰۰ – ۴۵۰ دلار متغیر بوده است.

چرخه های نوسان در بازار

localbitcoins btc transaction decrease 4 330x220 کاهش چشمگیر تعداد تراکنش های بیت کوین
https://mises.org/wire/should-we-be-concerned-about-fall-money-velocity

برخی تحلیل گران این کاهش تعداد تراکنش ها را به منزله ی چشم اندازی نزولی برای بازار بیت کوین قلمداد می کنند.

چارلیس موریس، مدیر بخش سرمایه گذاری شرکت Newscape Capital Group، حجم معاملات را به عنوان نشانگری مهم برای تشخیص سمت و سوی قیمتی توصیف کرده است. آقای موریس اظهار داشت: “ما چرخه صعودی را گذرانده ایم و اکنون در حال وارد شدن به چرخه نزولی هستیم.”

کایل سامانی، مدیر Multicoin Capital استدلال کرده است که کاهش تعداد تراکنش ها بازتابی از عدم استفاده کسب و کار های متخلف از بیت کوین به عنوان یک شیوه پرداخت می باشد. وی ادامه داد: “بازرگانان، درگاه های پرداخت و سایت های شرط بندی در حال حذف بیت کوین به عنوان یک شیوه پرداخت هستند.”

کمترین میزان حجم مبادلات جهانی localbitcoins در چهار سال اخیر

localbitcoins btc transaction decrease 1 390x119 کاهش چشمگیر تعداد تراکنش های بیت کوین

کاهش تعداد تراکنش ها با کاهش چشمگیر حجم مبادلات در سایت localbitcoins کاملا مطابقت دارد. داده های سایت coin.dance نشان می دهد که حجم مبادلات انجام شده در localbitcoins طی ده هفته گذشته، دو بار به کمتر از ۶۰۰۰ سقوط کرده است. این کاهش ها به ترتیب در هفته دوم دی ماه و هفته اول اسفند رخ داد. جالب اینجاست که رویداد کاهش در هفته دوم دی ماه، به دنبال ثبت رکورد در ارزش دلاری حجم معاملات انجام شده در localbitcoins رخ داده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location