سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک فریک امکان سرمایه گذاری مستقیم بر روی ارزهای رمزپایه را فراهم کرده است

بانک فریک (Frick) به عنوان اولین بانک در لیختن اشتاین است که امکان سرمایه گذاری مستقیم بر روی ارزهای رمزپایه را در پلت‌فرم خود فراهم آورده است. به این ترتیب، این بانک لیختن اشتاینی تصمیمی مهم در دنیای تجارت ارز رمزپایه گرفته است. با ارزجو از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

بیشتر بانک‌ها، ارزهای رمزپایه را نوعی سرمایه گذاری احتکار آمیز می‌دانند و آن را سرمایه‌ای نمی‌دانند که بخواهند در آن دخیل باشند. برای مثال، در هند و برزیل بانک‌ها دخالت در سرمایه گذاری مستقیم بر روی ارزهای رمزپایه را رد کرده‌اند. با این وجود، بانک فریک این روند را تغییر داده است.

هدف این بانک اروپایی این است که خودش را بانکی با تفکر پیشرو مطرح کند و بتواند در عین پایبند بودن به چارچوب‌های قانونی، تغییرات قابل توجهی را در سیستم بانکی به وجود آورد.

بانک فریک به تازگی در فراهم آوردن محصولات مبتنی بر رمزنگاری نیز فعالیت داشته است، اما این اقدام بانک در بسترسازی امکان سرمایه گذاری مستقیم بر روی ارزهای رمزپایه باعث از میان برداشته شدن واسطه‌ها می‌شود. به این ترتیب، بین ارز رمزپایه و سرمایه گذاران، تنها بانک وجود دارد. پیش از این، آن‌ها اولین بانک در لیختن اشتاین بودند که سبد سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه را با شراکت بیت کوین سوئیس فراهم آورده بودند.

در این میان، این سبدها سود قابل توجهی را به دست آوردند. با این همه، بانک فریک بیان می‌کند که سرمایه گذاران باید در مورد سرمایه گذاری‌های احتکارآمیز محتاطانه عمل کنند. خدمات بانکی در این اواخر در تمام اروپا مورد تقاضای زیاد است و این باعث تقویت پایه‌های آن در سازگار شدن با ارزهای رمزپایه می‌شود. “هوبرت بوچل”، مدیر ارشد مشتریان بانک می‌گوید:

“این به این دلیل است که آن‌ها می‌دانند که ما در پیاده‌سازی مدل‌های کسب و کاریشان با ارزهای رمزپایه و بلاک چین هم تراز با چارچوب قانونی، پشتیبانی قابل اعتمادی را عرضه می‌کنیم.”

خدمات بانک فریک، سرمایه گذاری مستقیم بر روی ارزهای رمزپایه بانک فریک امکان خرید پنج ارز رمزپایه مشهور را فراهم آورده است. این پنج ارز رمزپایه عبارتند از: بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، لایت کوین (LTC)، ریپل (XRP) و اتر (ETH). کاربران با دانستن این نکته که حفاظت قوی در برابر هکرها و دزدی وجود دارد، خیالی آسوده خواهند داشت. بانک فریک به نسبت هر پلت‌فرم معامله آنلاینی، قانونمندتر است که این امر به معنی امنیت بیش‌تر برای کاربران می‌باشد.

زیبا: سرمایه گذاری مستقیم بر روی ارزهای رمزپایه با آسایش بیش‌تر

در چند سال اخیر هدف بیت کوین و بیشتر ارزهای رمزپایه، گسترش دسترسی به بیش‌ترین افراد ممکن است. برای این که یک کوین در مقیاسی عظیم موفق شود، باید جمعیتی خارج از گروه کوچکی که در حال حاضر بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند (به نسبت جمعیت جهان)، آن را بپذیرند.

یکی از موانع کلیدی برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه، دشواری خرید آن است. اگرچه پلت‌فورم‌هایی نظیر CEX.io، بایننس و کوین بیس، خرید ارزهای رمزپایه را آسان کرده‌اند، اما هنوز دغدغه‌های برای ذخیره آن وجود دارد و قوانین ضد پولشویی نیز این نگرانی را اضافه می‌کنند.

بنابراین، در صورت توانایی سرمایه گذاری مستقیم بر روی ارزهای رمزپایه از طریق موسسه‌های مالی همانند بانک فریک، خرید ارز رمزپایه آسان‌تر و با آسایش بیش‌تری انجام می‌شود. هدف نهایی بانک فریک این است که بانک‌داری ارزهای رمزپایه همانند بانک‌داری ارزهای سنتی، ساده باشد. این مدل تفکر پیشرو، ایده‌ای بسیار عالی در برابر هر تغییری است که ممکن است در دنیای اقتصاد در چند دهه بعدی رخ دهد.

سرمایه گذاری مستقیم بر روی ارزهای رمزپایه توسط بانک فریک لیختن اشتاین

زشت: آیا ذخیره سازی سرد ارزهای رمزپایه می‌تواند متمرکز شود؟

ایراد گسترش به دارایی‌های دیجیتال و عرضه ذخیره سازی سرد (ذخیره سازی آفلاین) توسط بانک‌ها، این است که جهت کلی ارز رمزپایه، مخالف عملکرد بانک‌ها است.

ارزهای رمزپایه برای جلوگیری از تخریبی که ممکن است در بانک‌ها رخ دهد، طراحی شده‌اند. هدف کلی آن‌ها، ایجاد ارزهای غیرمتمرکز به جای داشتن قدرت متمرکزی همانند ذخایر بانک‌های مرکزی که مسئول ارزهای سنتی‌اند، می‌باشد. با چنین مفهومی، دیگر چنین ایده‌ای که یک بانک نگهبان ارزهای رمزپایه باشد، چندان درست به نظر نمی‌رسد. این نوع کاربرد گسترده بیت‌کوین و دیگر ارزهای رمزپایه، دقیقاً همان چیزی است که سیستم کلی را بهبود می‌بخشد.

در نهایت باید گفت بخش‌های تاریک و روشنی در تصمیم بانک فریک وجود دارد. با این همه، در طولانی مدت به نظر می‌رسد که این اقدام برای توسعه ارزهای رمزپایه خوب باشد.

 

کاربران عزیزی که قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی را دارند می توانند برای خرید و فروش و اطلاع از قیمت های لحظه ای رمزارزها به سایت ارزجو مراجعه کنند.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location