سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نهاد تجاری اسکریل (Skrill) چه امکاناتی برای رمزارزها دارد؟

اسکریل (Skrill) یک نهاد تجاری است که از اینترنت به عنوان ابزاری برای انجام تراکتش های مالی استفاده می کند. این سرویس دهنده راه کار هایی جایگزین برای شرکت ها و افراد به منظور انجام تراکنش ها، استفاده از چک های الکترونیکی ، کارت های اعتباری و پرداخت های موبایلی و دیگر روش های تجاری مانند چک کاغذی و انتقال بانکی ارائه می کند. به زبانی ساده تر اسکریل یک کیف پول دیجیتالی است که امکان دریافت و انتقال وجه را به صورت آنلاین با امنیت بالا فراهم می سازد.

اسکریل یکی از شرکت های پر نفوذ در زمینه ارائه خدمات انتقال وجه به صورت الکترونیکی است که پس از کمپانی پی پال به میان آمد. اصلی ترین ویژگی که این نوع شرکت ها برای مشتریان خود دارند، سطح امنیت بالا در زمینه کاهش خطرات کلاهبرداری و پولشویی است.

تدابیر امنیتی که اسکریل به منظور افزایش امنیت اتخاذ کرده شامل تایید هویت در زمان انجام تراکنش است. به مرور که شبکه انتقال وجه اسکریل رو به رشد است، در حال حاضر حدودا این کمپانی دارای ۳۶ میلیون مشتری است.

اسکریل، در سال ۲۰۰۱ در انگلستان تحت عنوان Moneybookers شروع به کار کرد و به آن این امکان داده شد تا با پشتیبانی از ۴۰ ارز مختلف، خدمات انتقال وجه الکترونیکی را ارائه کند.

برخی از کاربرد های اسکریل به طور خلاصه شامل :

  • انتقال وجه به دیگران از طریق ایمیل با کارت اعتباری یا حساب بانکی
  • خرید آنلاین
  • جمع آوری سرمایه از طریق ایمیل

می شود.

ساز و کار اسکریل (Skrill) چگونه است؟

اسکریل امکان انتقال وجه به صورت بین المللی را از طریق مستر کارت پیش پرداخت اسکریل فراهم می کند. این کمپانی به ازای هر بار انتقال وجه تا حداکثر ۱۰ یورو ۱ درصد را به عنوان کارمزد کم می کند. این کمپانی امکان انتقال وجه از طریق کانال های متفاوتی از جمله مستر کارت، امریکن اکسپرس، ویزا، دیسکاور و جی سی بی را فراهم می کند.

خدمات سیستم پرداخت اسکریل (Skrill) چیست؟

خدمات VIP اسکریل

مشتریانی که بیش از ۲۰۰۰ یورو در ماه انتقال می دهند این شانس را خواهند داشت که مشتری VIP شوند. عضویت در این دسته از مشتریان مزایای از جمله موارد زیر دارد.

  • تضمین ۱۰۰ درصد امنیت اعتبارات شما
  • یک مدیریت حساب شخصی
  • افزایش موجودی و برداشت بدون کارمزد
  • دریافت امتیاز به ازای انجام هر تراکنش که سبب دریافت پیشنهادات ویژه (مثلا دریافت جوایز نقدی) می شود

مستر کارت پیش پرداخت اسکریل

مستر کارت پیش پرداخت اسکریل نوعی برگ برنده است که شما را از تخفیف هایی از جمله بازگرداندن ۳۰ درصد از وجه با خرید از برخی برند های شناخته شده، برخوردار می کند. با داشتن یکی از این کارت ها کارمزد ماهانه یا هزینه های متفرقه مربوط به استفاده از کارت در خارج از کشور حذف می شود و همچنین به ۴ ارز یورو، دلار آمریکا، زلوتی (لهستان) و پوند دسترسی خواهید داشت.

خدمات مشتریان

زمانی که بحث ارائه خدمات مالی است، شیوه برخورد با مشتریان موضوع مهمی می شود. به این منظور اسکریل به مشتریانش به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته کمک می کند. علاوه بر این آن ها پشتیبانانی دارند که به ۱۲ زبان مختلف صحبت می کنند و مشتریان بدون توجه به این که با چه زبانی هستند، می توانند راهنمایی دریافت کنند. پشتیبانی و تماس با اسکریل از طریق فکس، ایمیل، تلفن و پست صورت می گیرد.

مزایای استفاده از اسکریل

  • پردازش سریع تراکنش ها
  • ایمن

ثبت نام و ساخت کیف پول دیجیتال به منظور ارسال و دریافت پول در اسکریل رایگان است. این کمپانی به صورت لحظه ای کار می کند به این معنا که نیاز نیست برای این که انتقال اعتبار شما انجام شود، منتظر بمانید.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات اسکریل این است که نیازی به پرداخت هزینه و کارمزد برای برداشت از حساب خود نیست. علاوه بر این به محز این که پول ارسال شود، حساب مقصد منتقل می شود. با پشتیبانی از بیش از ۴۰ ارز، می توانید به سادگی هر چه تمام تر از دلار کانادا، دلار استرالیا، دلار آمریکا، کرون دانمارک و کرون نوروژ استفاده کنید.

معایب استفاده از اسکریل

در زمان تبدیل یک ارز به ارز دیگر احتمالا از شما هزینه ای پنهان کسر می شود. برای مثال ممکن است متوجه این موضوع شوید که نرخ تبدیل در این سرویس نسبت به دیگر سرویس دهنده ها بیشتر است و استفاده از این خدمات را برای شما گران می کند.

علاوه بر این برخی از کاربران گزارش کرده اند که به دلیل انتقال  مقدار زیادی پول از طریق اسکریل، این سرویس دهنده حساب آن ها را بسته است.

شکایت برخی از کاربران درباره اسکریل
شکایت برخی از کاربران درباره اسکریل

برخی از کاربران هم در وبسایتی به نام Trustpilot.com که در زمینه امتیاز دهی و رای گیری درباره وبسایت های مختلف فعالیت دارد، از اسکریل شکایت هایی کرده اند.

مقایسه اسکریل با پی پل

در جدول زیر به صورت خلاصه و کامل به بررسی دو سرویس دهنده مشابه هم یعنی اسکریل و پی پل از جنبه های مختلف پرداخته ایم.

توجه داشته باشید که در جدول زیر از واژه پذیرنده استفاده شده که منظور افراد یا شرکت هایی هستند که فروش محصولات یا ارائه خدمات خود به مشتریان را در بستر اینترنت و از طریق یکی ا زاین سرویس دهندگان پرداخت انجام می دهند.

Skrill PayPal
زبان ها
۷ زبان اصلی اروپایی تقریبا همه زبان ها
ارز ها ۴۰ ۲۰
چند ارز روی یک حساب تنها برای حساب های VIP نامحدود
روش تایید برداشت یک مقدار کم از حساب افزایش موجودی حساب به مقدار کم
روند ثبت نام و تایید ۱ روز ۲ روز
تعداد حساب مجاز برای هر کاربر ۱ ۲
دریافت هزینه از شما بابت انتقال وجه دریافت وجه
کارمزد افزایش موجودی از ۰ تا ۷ درصد از کل مبلغ رایگان
کارمزد تراکنش پذیرنده ۲٫۹۹ درصد + یک مقدار ثابت ۴٫۵ درصد + یک مقدار ثابت
کارمزد تبدیل ارز ۲٫۹۹ تا ۳٫۹۹ درصد رایگان
کارمزد تراکنش خارج از محدوده رایگان از ۰٫۵ تا ۷٫۴ درصد
کارمزد حساب غیرفعال بعد از ۱۲ ماه یک یورو در ماه رایگان
پشتیبانی توسط پذیرنده ها در حال حاضر تعداد کمی پذیرنده اسکریل را قبول دارند به طور گسترده مورد پذیرش است
امکان ارائه مستر کارت به همه مشتریان تنها به مشتریان آمریکایی

کارمزد اسکریل (Skrill)

پیش از ارائه جزئیاتی در رابطه با کارمزد اسکریل، در وبسایت رسمی این سرویس دهنده به نکته ای اشاره شده که لازم است آن را یادآوری کنیم.

ممکن است کارت اعتباری شما برای ارائه برخی خدمات از شما کارمزد دریافت کند که این کارمزد از کنترل اسکریل خارج است و اسکریل هیچ منفعتی از آن نمی برد.

اما در جدول زیر کارمزد اسکریل به ازای انجام تراکنش های مختلف را نشان داده ایم.

افزایش موجودی
بیت کوین ۱ درصد
نتلر ۳ درصد
سوئیفت رایگان
ویزا ۱٫۹ درصد
برداشت وجه
ویزا ۷٫۵ درصد
سوئیفت ۵٫۵ یورو
دریافت و انتقال وجه
دریافت رایگان
ارسال ۱٫۴۵ درصد

تبدیل ارز

در مورد تراکنش هایی که شامل تبدیل ارز می شود اسکریل ۳٫۹۹ درصد کارمزد به کل نرخ تبدیل اضافه می کند. نرخ تبدیل متغیر است و بدون اطلاع به شما بلافاصله اعمال می شود.

کارمزد فعالیت

نگهداری از حساب اسکریل برای استفاده شخصی تا زمانی که وارد آن می شوید و حداقل هر ۱۲ ماه تراکنشی انجام می دهید، هزینه ندارد.

در غیر این صورت به صورت ماهانه ۳ دلار به عنوان کارمزد ارائه خدمات از حساب شما کسر می شود.

 

اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی ارزهای دیجیتال به سایت ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location