سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

استفاده از ریپل برای پرداخت‌های برون مرزی در سیستم پرداخت بانکی کره جنوبی

“ووری بانک” (Woori Bank)، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کره جنوبی، گزارش داد که با استفاده از ریپل یک آزمایش موفقیت‌آمیز برای پرداخت‌های برون مرزی را به پایان رسانده است. این پرداخت‌ها از فناوری بلاک چین ریپل بهره می‌برده است. با ارزجو از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

بر اساس گزارش نشریه “چوسان” کره جنوبی، “ووری بانک” کره جنوبی فاز دوم آزمایش پرداخت‌های برون مرزی را با استفاده از ریپل و استارتاپ بلاک چین مستقر در سانفرانسیسکو تکمیل کرده است. این حرکتی است که در اوایل سال جاری برای پرداخت‌های برون مرزی تجاری به صورت آزمایشی آغاز شده بود.

بر اساس این گزارش، این آزمایش استفاده از Ripple از سوی دپارتمان استراتژی دیجیتال مستقر در سئول ووری بانک، در دو فاز طراحی شده بود. آن‌ها در این آزمایش، تلاش داشتند که استفاده از ریپل و فناوری بلاک چین را در دنیای واقعی مورد ارزیابی قرار دهند. اولین مرحله این ارزیابی در اواخر ماه ژانویه انجام شد و حالا نیز فاز دوم تکمیل شده است. این گزارش اضافه کرد که دپارتمان ارز خارجی و فناوری اطلاعات (IT) این بانک، به زودی برای معرفی و تجاری‌سازی این فناوری به کار خود ادامه خواهد داد.

استفاده از ریپل در سیستم پرداخت بانکی کره جنوبی

این ارزیابی بخشی از اقدامات بزرگ‌تر از سوی ۶۰ بانک ژاپنی است. این بانک‌ها در یک آزمایش وسیع در ژاپن که  توسط گروه “اس بی آی” (SBI) انجام می‌شود، استفاده از ripple و فناوری بلاک چین آن را برای پرداخت‌های برون مرزی آزمایش می‌کنند. گروه اس بی آی، غول مالی ژاپنی است که به طور قابل توجهی با ریپل مشارکت کرده است تا “اس بی آی ریپل آسیا” را ایجاد کند. “اس بی آی ریپل آسیا” یک سرمایه گذاری مشترک است که یک پلت‌فرم انتقال بلاک چینی برای پرداخت‌های فوری بین بانک‌های ژاپن و کره جنوبی را آزمایش می‌کند.

در ماه مارس ۲۰۱۷، یک کنسرسیوم از ۴۷ بانک ژاپنی به رهبری ” اس بی آی ریپل آسیا” با موفقیت از “آر سی کلود” (RC Cloud)، به عنوان یک پلت‌فرم پرداخت ابر رایانه‌ای برای توانمند سازی انتقال پول در داخل کشور و همچنین انتقال بین‌المللی به صورت “در لحظه واقعی” استفاده کرد. همه این موارد حاکی از این است که بانک‌ها به دنبال معاملات ارزان‌تر، کارآمدتر و سریع‌تر با نادیده گرفتن واسطه سنتی متمرکز، به سمت انتقال گسترده بین‌المللی حرکت می‌کنند.

تلاش ریپل برای ایجاد یک موج بزرگ در فضای انتقال جهانی به سرعت در حال افزایش است. با این تلاش‌ها، لیست مشتریانی که استفاده از ripple را در برنامه‌های خود می‌گنجانند، هر روز پر بارتر می‌شود. لیست این مشتریان شامل برخی از بزرگ‌ترین بانک‌های دنیا و همچنین، ارائه دهندگان خدمات پرداخت بین‌المللی (نظیر وسترن یونیون و مانی گرام) است.

کاریران گرامی می توانند برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ارزهای دیجیتالی به سایت ارزجو مراجعه کنند.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location