video thumb

معرفی توکن های جدید ALAX

این پروژه حاصل همکاری DECENT (شرکت فعال در زمینه تکنولوژی زنجیره بلاک ها) وDragonfly (پلتفرم مخصوص بازی) است که هدف آن ایجاد یک پلتفرم برای تولید کنندگان محتوا و بازی کنندگان حرفه ایست، که مشتریانی که دسترسی به سرویس های بانکی در بازار های نو ظهور نیز ندارند از این دسته اند. این همکاری به این معنی است که تکنولوژی اختصاصی DECENT این پتانسیل را دارد که توسط ١٠٠ میلیون کاربر فعال Dragonfly مورد استفاده قرار بگیرد. پروژه ALAX یک مدل دو توکنه را بر روی پلتفرم خود پیاده سازی نموده است , که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارا می باشند.توکن های ALA و ALX

alax TGEala alx 367x220 رونمایی از توکن های ALAX

Image source: ALAX

فکر می کنید چرا ALAX از معماری دو توکنه (ALX و ALA) برای پروژه خود استفاده می کند؟

“خوب، این انتخاب برای ما بسیار آسان بود، زیرا ما می خواستیم هم نسبت به توسعه دهنده و هم کاربر نهایی منصف باشیم.

با داشتن دو توکن، ما یک مقدار ثابت داریم، به این معنی که توسعه دهنده مقداری را دریافت میکند که کاربر نهایی برای محتوای آن پرداخت میکند. بنابراین، هر دو طرف به طور متقابل رضایت دارند.”

بخشی از صحبت های Matej Michalko، بنیانگذار ALAX

alax TGEala alx 2 275x220 رونمایی از توکن های ALAXALAX

 توکن ALA – سوختی برای فروشگاه نرم افزار

به راحتی می توان دو توکن را از هم تمیز داد. ALA به عنوان یک توکن

هدف ALAX این است که این به راحتی قابل دسترس برای همه باشد، بنابراین برای افراد بدون بانک  آسان تر  بتوانند از شبکه فروشندگان و سرویس دهندگان اپراتورهای تلفن همراه استفاده کنند و ALA تهیه کنند. برای ترغیب کاربران به استفاده بیشتر، ALAX یک تخفیف بیست درصدی برای افرادی که از سرویس تبدیل ارز داخلی ALX/ALA برای تهیه ALA استفاده می کنند در نظر گرفته است.

گرچه تعداد عرضه توکن های ALA نامحدود است، در نهایت بعد از اتمام فرآیند پرداخت، توکن ها به اصطلاح می سوزند و دیگر امکان استفاده از آنها نیست. فرآیند پرداخت به شرح زیر عمل می کند: توسعه دهنده از ALAX می خواهد که معادل ارزش FIAT توکن های ALA به او از ارز های FIAT پرداخت شود. بعد از آن که به توسعه دهنده پرداخت انجام می شود، تمام توکن های ALA مورد استفاده در این فرایند توسط ALAX سوزانده می شود. واقعیت این است که این توکن های سوزانده شده دوباره به چرخه بازار باز نمی گردند، که این روش نگرانی عدم عرضه بیش از نیاز را برطرف می کند.

توکن های ALAXتولید شده توسط TGE

در مقایسه با ALA، توکن ALX نوعی طراحی شده است که قابل فروش باشد و در تبادلات عمومی مورد استفاده قرار گیرد. ارزش توکن ALX توسط حرکت در بازار عمومی تعیین می شود. به صورت ساده می توان گفت که تعداد بیشتر کاربران در فروشگاه ALAX تقاضای بیشتر برای ALX را نشان می دهد. یک عرضه محدود برای ALX وجود خواهد داشت و این توکن ها هرگز سوخته نخواهند شد.

توکن های ALX در طول رویداد تولید توکن (TGE)تولید می شوند که برای ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده و ۶ روز طول می کشد. با توجه به این موضوع که محدودیت مبلغی که می توان در پیش فروش شرکت کرد ، وجود ندارد. TGE خود یک فرصت برای حامیان برای به دست آوردن توکن های ALX قبل از وارد شدن به صرافی های بزرگ است. در صورتی که تمام توکن های ALX در طول TGE توسط حامیان پشتیبانی و ایجاد نشوند، باقیمانده آنها بین کلیه شرکت کنندگان TGE به نسبت سهم اولیه تقسیم می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارزهای دیجیتالی و اطلاع از آخرین قیمت های انواع ارزها می توانید به سایت ARZJOO.COM مراجعه کنید.