video thumb

پرداخت مالیات با ارزهای دیجیتال در ایالت جورجیا هم تصویب شد

اخیرا ایالت جورجیا تصمیم گرفته به جمع ایالت‌هایی بپیوندد که استفاده از ارزهای دیجیتال را برای پرداخت مالیات به رسمیت می‌شناسند. این تصمیم با تصویب لایحه‌ی ۴۶۴ در مجلس سنای ایالات متحده آمریکا، عملی خواهد شد.

هر روز ایالت‌های بیشتری در آمریکا، ارزهای دیجیتال را به رسمیت میشناسند.

بدون شک، نیت هر ایالتی که این فناوری نوین را با آغوش باز می‌پذیرد، این است که از مزایای دنیای کریپتو نهایت استفاده را ببرد. در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال

حوزه‌ی ارزهای دیجیتال جذاب است

پرداخت مالیات از طریق ارزهای دیجیتال در جورجیا قانونی شد!

لایحه‌ی مذکور توسط «Joshua McKoon» و «Michael Williams» پیشنهاد شده است. به دنبال تصویب این لایحه، اجازه‌ی دریافت بیت کوین

چند نکته‌ی جالب

چند نکته ی جالب در ارتباط با این لایحه وجود دارد. اول از همه اینکه هر قانون و یا هر بخش از هر قانونی که با این لایحه در تضاد باشد، به طور خودکار لغو خواهد شد. این ویژگی مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال و پرداخت مالیات را ساده خواهد کرد.

پرداخت مالیات از طریق ارزهای دیجیتال در جورجیا قانونی شد!

دومین ویژگی جالبی که مطرح می‌شود این است که دپارتمان مالیات جورجیا باید ارز دیجیتالی دریافت شده را تا ۲۴ ساعت پس از دریافت به نرخ روز دلار ایالات متحده تبدیل و حساب مالیاتی پرداخت کننده را هم با دلار تسویه کند. با این حرکت نقش نوسانات بازار در تراکنش انجام شده، هر چند کوچک اما تاثیرگذار خواهد بود.  همچنین می‌توان از این حرکت نتیجه گرفت که ایالت جورجیا قصد ندارد از ارزهای دیجیتال به عنوان نوعی ذخیره ارزش استفاده کند.

یک حرکت هوشمندانه

ورود ایالت جورجیا به حوزه ارزهای دیجیتال معقولانه بوده و اصلا عجیب نیست. مدتی است که جورجیا در برخورد با مسائل اقتصادی هوشمندانه عمل می‌کند؛ به عنوان مثال در صنعت فیلم سازی.

به لطف سریال های تلویزیونی مثل (walking dead) و به طور کلی فیلم های سینمایی مختلف، ایالت جورجیا به یکی از لوکیشن های فیلم برداری درجه یک دنیا تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۷، درآمد جورجیا از این صنعت ۹٫۵ میلیارد دلار بوده است!

پرداخت مالیات از طریق ارزهای دیجیتال در جورجیا قانونی شد!

تصویری از سریال Walking Dead

بدین ترتیب، جورجیا با ورود به دنیای ارز دیجیتال از جریان پیشرفت فناوری عقب نمانده و در صف اول حرکت به سوی فناوری های نوین قرار خواهد گرفت. هیچ کس نمی‌داند چه پیش می‌آید!

شاید در آینده، صنعت فیلم سازی این ایالت هم با ارز دیجیتال پیوند بخورد…

هر چه باشد؛

جورجیا به جمع ایالت‌های مشتاق کرپتو، پیوسته است!…

کاربران گرامی می توانند برای سرمایه گذاری و خرید و فروش ارزهای دیجیتالی به سایت ارزجو مراجعه کنند.